Ducati 999 s. Wordt radical

Startmotor zit weer in elkaar niks aan te zien. Draait onbelast mooi rond. Van de week :Y weer opbouwen. De carterhelften erweer op. Olie en koelvloeistof erin en dan weer verder zoeken. Nog proberen of de motor zonder bougies wel rond gaat. U hoort nog van mij.
 
Ik ben een beetje bang dat die 2 celletjes te weinig leveren om een dikke 1000 v2 rond te krijgen....
Mijn 900 4 cilinder gaat wel (ook zeker niet overdreven) maar dat zijn 4 kleine zuigertjes....
Waar ik ook bij blijf is die aansluitingen waarop je je super dikke startkabels op schroeft met een m4 schroefje....prutswerk van ultrabatt...
 
Zie onderstaande
full
 
Mijn 749 doet behoorlijk lastig met een niet 100% batterij, ik wil niet weten wat een 1000 dan doet..
 
Als ik een standaard duf met ori nieuwe accu al hoor starten denk ik altijd dat het maar net aan gaat.
Waarbij ik het idee heb dat ze gewoon niet genoeg boost geven om een dikke twin door de compressie heen te duwen.
Blijf het raar vinden dat die accu aansluitingen zo iel gebouwd zijn....
 
Als ik een standaard duf met ori nieuwe accu al hoor starten denk ik altijd dat het maar net aan gaat.
Waarbij ik het idee heb dat ze gewoon niet genoeg boost geven om een dikke twin door de compressie heen te duwen.
Blijf het raar vinden dat die accu aansluitingen zo iel gebouwd zijn....
Eigenlijk maakt de accu aansluiting niks uit. Het gaat om de oppervlakte van het raakvlak.
 
Als ik een standaard duf met ori nieuwe accu al hoor starten denk ik altijd dat het maar net aan gaat.
Waarbij ik het idee heb dat ze gewoon niet genoeg boost geven om een dikke twin door de compressie heen te duwen.
Blijf het raar vinden dat die accu aansluitingen zo iel gebouwd zijn....

Dat eertste heb je gelijk in,mijn mts1200 start ook zo.denk ik druk er eens een nieuwe originele accu in maar start op dezelfde manier😁
Start altijd wel trouwens👍
 
Niet gelijk zo negatief. De tank is van polyester ja. Deze wordt onder garantie vervangen. Maar het blijkt dat de leverancier van de coating de verkeerde coating heeft geleverd voor de tank.

Hoop voor je dat je gelijk hebt maar dit is te toevallig, bij Stuk gaat ie niet van het Ducati forum Hetzelfde gezeik met de coating. Gewoon 1 laten maken bij Jerryt
 
Ondertussen bij de familie knots.......... caterhelft zit erop startmotor erop waterpomp toch wel. Stuurkuipje aangeschaft. Dit verhaal is nog niet afgelopen.
 
Hoop voor je dat je gelijk hebt maar dit is te toevallig, bij Stuk gaat ie niet van het Ducati forum Hetzelfde gezeik met de coating. Gewoon 1 laten maken bij Jerryt
Jerry kan veel, maar deze vorm..ik ben er niet zeker van. Lijkt me niet evident in metaal.
 
Mar gauw ien bakke foar die Haulerwyker.
Better as die poly zooi .. ;)
 
Laatst bewerkt:
Uitgetrapt :N ? Nee alles opgepakt en meegenomen


Dan is het goed. En heb je weer een leuke plek gevonden en je situatie weer verbeterd?

Moet wel even weten waar ik de Ducati onderdelen die je over hebt` moet halen natuurlijk. :+

(ja ` ik heb al eens spul bij je gehaald in haulerwyk ) ;)
 
Laatst bewerkt:
Dan is het goed. En heb je weer een leuke plek gevonden en je situatie weer verbeterd?

Moet wel even weten waar ik de Ducati onderdelen die je over hebt` moet halen natuurlijk. :+

(ja ` ik heb al eens spul bij je gehaald in haulerwyk ) ;)
Ja plek is top. Ik weet zo niet wie je bent. Of waar jouw huis woont
full
 
Ja plek is top. Ik weet zo niet wie je bent. Of waar jouw huis woont[afbeelding]

Jaar of 4 terug een setje 900 ss mikuni`s en meende ik ook een stalen achterbrug bij je gehaald .

En mijn huis woont op een onbekende en zeer geheime plek . ;)


Lijkt Bartje land waar je nu zit ..of heb ik het mis ? (Drenthe)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan