Ducati "coureur"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reed ik laatst op de A1 met m'n maat blijven er 2 soepkippen midden op de snelweg rijden... Tja.. dan maar ertussen door :+
 
zie even niet wat het merk hier mee te maken heeft... kan ook wel dingen gaan roepen over R1-piloten / Harley rijders enz...
En ik erger me soms net zo goed aan het gedrag van motor-rijders als van automobilisten/truckers/fietsers etc. Evenzogoed zullen er ook weer mensen zijn die mijn gedrag (al dan niet zo bedoelt) irritant of gevaarlijk vinden... 't blijft subjectief.
 
zie even niet wat het merk hier mee te maken heeft... kan ook wel dingen gaan roepen over R1-piloten / Harley rijders enz...
En ik erger me soms net zo goed aan het gedrag van motor-rijders als van automobilisten/truckers/fietsers etc. Evenzogoed zullen er ook weer mensen zijn die mijn gedrag (al dan niet zo bedoelt) irritant of gevaarlijk vinden... 't blijft subjectief.

En wat dacht je van scooters in Ducati kleuren....
 
Ik wilde hierbij nog even een compliment maken voor die ducati kneus die het nodig vond om in friesland op een rotonde met 1 rijbaan mijn zoon rechts te passeren en hem geluk wensen dat ik het niet was,want ik had hem de berm in geschopt. :( :( :( :( :(
Jammer dat er ook altijd dat soort "motorrijders"op evenementen af komen.
Verder hadden we een fantastische dag op Assen met het SBK.

Als je net zo rijdt als je zoon had je daar vast de kans niet voor gekregen :+

Maaarrreehh..je was er zelf bij ?....was het echt zo aso dan ?
Meestal passen er wel twee motoren naast elkaar.... of je zoon moet zo'n rijdend bankstel hebben :?
Maar netjes is het niet.....
 
Ik wilde hierbij nog even een compliment maken voor die ducati kneus die het nodig vond om in friesland op een rotonde met 1 rijbaan mijn zoon rechts te passeren en hem geluk wensen dat ik het niet was,want ik had hem de berm in geschopt. :( :( :( :( :(
Jammer dat er ook altijd dat soort "motorrijders"op evenementen af komen.
Verder hadden we een fantastische dag op Assen met het SBK.

Jaloers???
 
goeiedag he, waar mensen zich al niet druk over kunnen maken |( |(

Als je als een dweil rijd en je kijkt niet in je spiegels en je ziet iemand niet die jou aan het passeren is kun je beter afstappen, een rolator halen en als je ergens heen moet een taxi bellen ofzo.

Je hoeft natuurlijk niet overal hard te jagen ofzo, maar in je spiegels kijken kan meestal geen kwaad :X :X

Zelfde verhaal als je zelf links naast een vrachtwagen rijd en je schrikt van een motor (duc) die er tussendoor krult, dan ben je gewoon een dikke eikel want dan let je niet op en heb je je speigels niet in de gaten gehouden B|

laatst hielt ik samen met mijn broer een auto in die op een 1-baansweg reed.
Dus aan deide kanten een kantlijn met berm, waar je als automobilist niet in kunt halen, maar met de motor dus wel.
staan we ff verderop bij de benzinepomp, komt er een muts aangelopen die het toch wel heel erg asociaal vond dat we daar gingen inhalen en dat "wij" motorrijders dachten alles te kunnen en te mogen :P :P

Talk to the hand baby 8-)


ps. en hoezo had jij hem de berm ingeschopt?????
alsof jij dan ineens een hele stoere man bent zeg :Z
 
goeiedag he, waar mensen zich al niet druk over kunnen maken |( |(

Als je als een dweil rijd en je kijkt niet in je spiegels en je ziet iemand niet die jou aan het passeren is kun je beter afstappen, een rolator halen en als je ergens heen moet een taxi bellen ofzo.

Je hoeft natuurlijk niet overal hard te jagen ofzo, maar in je spiegels kijken kan meestal geen kwaad :X :X

Zelfde verhaal als je zelf links naast een vrachtwagen rijd en je schrikt van een motor (duc) die er tussendoor krult, dan ben je gewoon een dikke eikel want dan let je niet op en heb je je speigels niet in de gaten gehouden B|

laatst hielt ik samen met mijn broer een auto in die op een 1-baansweg reed.
Dus aan deide kanten een kantlijn met berm, waar je als automobilist niet in kunt halen, maar met de motor dus wel.
staan we ff verderop bij de benzinepomp, komt er een muts aangelopen die het toch wel heel erg asociaal vond dat we daar gingen inhalen en dat "wij" motorrijders dachten alles te kunnen en te mogen :P :P

Talk to the hand baby 8-)


ps. en hoezo had jij hem de berm ingeschopt?????
alsof jij dan ineens een hele stoere man bent zeg :Z
:^ Juist!
 
1 je reed te langzaam over de rotonde...en 2 moet je gewoon aan de kant gaan als iemand sneller is als je/jou...

en tis maar goed dat we jou niet gezien hadden...anders hadden we JOU in de berm geschopt... :)

3 we schoppen niet...en 4 al helemaal niet tegen motorrijders...

zo dan.. :)
 
goeiedag he, waar mensen zich al niet druk over kunnen maken |( |(

Als je als een dweil rijd en je kijkt niet in je spiegels en je ziet iemand niet die jou aan het passeren is kun je beter afstappen, een rolator halen en als je ergens heen moet een taxi bellen ofzo.

Je hoeft natuurlijk niet overal hard te jagen ofzo, maar in je spiegels kijken kan meestal geen kwaad :X :X

Zelfde verhaal als je zelf links naast een vrachtwagen rijd en je schrikt van een motor (duc) die er tussendoor krult, dan ben je gewoon een dikke eikel want dan let je niet op en heb je je speigels niet in de gaten gehouden B|

laatst hielt ik samen met mijn broer een auto in die op een 1-baansweg reed.
Dus aan deide kanten een kantlijn met berm, waar je als automobilist niet in kunt halen, maar met de motor dus wel.
staan we ff verderop bij de benzinepomp, komt er een muts aangelopen die het toch wel heel erg asociaal vond dat we daar gingen inhalen en dat "wij" motorrijders dachten alles te kunnen en te mogen :P :P

Talk to the hand baby 8-)


ps. en hoezo had jij hem de berm ingeschopt?????
alsof jij dan ineens een hele stoere man bent zeg :Z

Heb je wel eens van verkeersregels gehoord ??????? imbotep.
En een cursusje A.B.N zou ook geen kwaad kunnen.....Inhielen aan deide kanten???
Ik heb niet zo'n stoer maskertje...... ;) ;)
 
1 je reed te langzaam over de rotonde...en 2 moet je gewoon aan de kant gaan als iemand sneller is als je/jou...

en tis maar goed dat we jou niet gezien hadden...anders hadden we JOU in de berm geschopt... :)

3 we schoppen niet...en 4 al helemaal niet tegen motorrijders...

zo dan.. :)

Naäpo moet eerst eens goed lezen,en niet oordelen over iets wat hij niet heeft gezien.En ik of wie dan ook moet voor niemand aan de kant.
En schop je nou wel of niet. ;) ;)
 
Dat je zoon er nog steeds zijn PAPPIE erbij moet halen.
Durft hij nu nog wel alleen de weg op.Motors zijn er nu voor gemaakt
om in te halen. En zeker op een rotonde. Opletten dus en de volgende keer
direct naar de buitenkant. :]
 
Dat je zoon er nog steeds zijn PAPPIE erbij moet halen.
Durft hij nu nog wel alleen de weg op.Motors zijn er nu voor gemaakt
om in te halen. En zeker op een rotonde. Opletten dus en de volgende keer
direct naar de buitenkant. :]

Knappe rijschool heb jij gehad. :] :] :]
p.s het meervoud van motor is motoren.
en v.w.b een "pappie" die heb jij zeker niet ? '( '(
 
Laatst bewerkt:
Knappe rijschool heb jij gehad. :] :] :]

:^

En jij hebt waarschijnlijk net de kleuterschool afgemaakt... :X :X
Beetje flauw om iedereen maar direct af te zeiken e.d. omdat ze jouw gehuil niet begrijpen en dus een andere mening hebben... :)

Maak eens een tekening van de situatie, tenslotte leer je op de kleuterschool kleuren, dus dat moet je inmiddels wel kunnen... ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan