Ducati Deel #108 Doe nu maar lekker normaal

Status
Niet open voor verdere reacties.
zo.... al snds vrijdagmiddag op bed, kolere.... kuurtje gekregen, ws bacteriele infectie in Afrika opgelopen (eea op kweek gezet), griepgolfje eroverheen en daar ga je.... pfffffff ben kapot..... wel mooi 3 kilo afgevallen ;)
 
Word ik net gebeld door de politie!

Harstlag 210 zweet op voorhoofd...

wat blijkt; er was laatst een prijsvraag en dan kon je een hele dag rijopleiding op de politiebaan in lelystad winnen. en ik was 1 van de 32 gelukkigen.

alleen helaas, die dag kan ik dus absoluut niet:(


kreeg ook een fijne binnen.... 71 waar 50 in Arnhem..... 195 euro......
 
ik ramde hem niet vol in de DTC, maar hij heeft me zeker een paar keer "gered" in het heetst van de strijd, te vroeg op het gas... of bij nat spoor ... om maar te zwijgen over de olielekkage tijdens de DCR, zonder DTC was ik er grandioos afgegaan
Was idd legendarisch om te zien hoe je vol accelerend de veenslang op geen enkele meters maakte, vol spinnend over je eigen olie zwembad _O- _O- _O-
 
Laatst bewerkt:
zo.... al snds vrijdagmiddag op bed, kolere.... kuurtje gekregen, ws bacteriele infectie in Afrika opgelopen (eea op kweek gezet), griepgolfje eroverheen en daar ga je.... pfffffff ben kapot..... wel mooi 3 kilo afgevallen ;)

beterschap zoep, en al pics van de appie op/verbouw 8-)
 
Laatst bewerkt:
Inderdaad zo is mijn vraag over bandjes hier ook verloren gegaan.

Weet nog steeds niet of ik ongestraft een 180/55r17 op de streetfighter mag leggen inplaats van 180/60r17 of zou de tractiecontrol hierdoor gaan flippen.
Of een 190/55r17 beter keus

TC gaat niet flippen, verschil in omtrek is erg klein. flipt toch ook niet bij een wheelie?
 
Laatst bewerkt:
ik ramde hem niet vol in de DTC, maar hij heeft me zeker een paar keer "gered" in het heetst van de strijd, te vroeg op het gas... of bij nat spoor ... om maar te zwijgen over de olielekkage tijdens de DCR, zonder DTC was ik er grandioos afgegaan
zeker weten, heeft je zeker gered! Zag laatst een aftermarktet TC unit te koop.. overweeg nog wel om zoiets erop te zetten..

Beterschap!!!
 
Foto-Z34HRBQ7.jpg

Foto-INPAESUC.jpg


Had het alu wel ff mogen poetsen voor de pic :+
 
:X :X hier bij ons staan ze nog wel eens op de jachtxxxxx,laatst ook weer en dus ff gestopt,sneeuwbal gemaakt en samen met een collega er langs en de sneeuwbal achterop die Caddy gedonderd.Was een super moment kan ik je vertellen :} :} :}
Volgende keer als we er weer langs komen gaan we de auto er strak voor parkeren uitstappen en rustig weglopen 8-) 8-)
ik heb een stinger DSI..... alleen die stond uit op dat moment...
 
zo.... al snds vrijdagmiddag op bed, kolere.... kuurtje gekregen, ws bacteriele infectie in Afrika opgelopen (eea op kweek gezet), griepgolfje eroverheen en daar ga je.... pfffffff ben kapot..... wel mooi 3 kilo afgevallen ;)


wees er maar voorzichtig mee.. :? uitzieken is de enige remedie.
 
Heb flitsmeister op mijn telefoon, werkt wel naar behoren ( mits de flitser gemeld wordt ;) )
Er werkt niets zo goed als je aan de snelheid te houden O-) O-) _O- _O- :+

ik heb ook flitsmeister en FlitsNav ;) :P

en het is ook niet normaal , hoe vaak die flits terreur bende de laatste tijd bezig het geld bij een ieder uit de zak te kloppen :r

laat ze gaan controleren met gewoon opvallende auto,s/motoren en niet zo sneacky,immers wij rijden ook zichtbaar te snel en verschuilen ons ook niet :P })

't is gewoon een kloteland met z,n regelgeving/bemoeizucht/en de belerende kudt-ambtenaartjes, gadverdegadverdamme :+
 
adem in........ adem uit.......enz :P


Er werkt niets zo goed als je aan de snelheid te houden O-) O-) _O- _O- :+

ik heb ook flitsmeister en FlitsNav ;) :P

en het is ook niet normaal , hoe vaak die flits terreur bende de laatste tijd bezig het geld bij een ieder uit de zak te kloppen :r

laat ze gaan controleren met gewoon opvallende auto,s/motoren en niet zo sneacky,immers wij rijden ook zichtbaar te snel en verschuilen ons ook niet :P })

't is gewoon een kloteland met z,n regelgeving/bemoeizucht/en de belerende kudt-ambtenaartjes, gadverdegadverdamme :+


Zoep, zwak jong........ beterschap!! :Y
 
@paul. Karakter, 't is een zeurend oud dametje geworden die otto van me. Lijkt op de baas :+
Ik heb ook mn eerste ww-traject boete binnen. 5km te hard = €39,-
was allang blij want normaal rijd ik daar harder :')
 
niet vertrouwen op de DTC, te onnauwkeurig.... althans als je er op gaat rijden....

ik had een tC pod op de Duc, een module speciaal om je DTC aan te passen aan andere omtrekken wiel...

Nu wil het toeval dat ik deze duc niet meer gebruik, heb je interesse in de TCpod? Tegen een vergoeding uiteraard :P dan kun ja alle typen banden monteren die je maar wilt

tja niet op vertrouwen mm , mij gaat het enkel om een beetje een stock achter de wielen te hebben

de streetfighter ga ik wat circuitdagen mee doen en had nog wat slicks liggen van de hyper

maar een prijsje voor de tc pod mag je altijd mailen ja :Y
 
tja niet op vertrouwen mm , mij gaat het enkel om een beetje een stock achter de wielen te hebben

de streetfighter ga ik wat circuitdagen mee doen en had nog wat slicks liggen van de hyper

maar een prijsje voor de tc pod mag je altijd mailen ja :Y


ok, hoor je van me....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan