Ducati Deel #108 Doe nu maar lekker normaal

Status
Niet open voor verdere reacties.
:X :X hier bij ons staan ze nog wel eens op de jachtxxxxx,laatst ook weer en dus ff gestopt,sneeuwbal gemaakt en samen met een collega er langs en de sneeuwbal achterop die Caddy gedonderd.Was een super moment kan ik je vertellen :} :} :}
Volgende keer als we er weer langs komen gaan we de auto er strak voor parkeren uitstappen en rustig weglopen 8-) 8-)

Hahahaa :}

doet me denken aan een gozer een x jaren geleden,waren met een motorclubje an't toeren, reden op de A6 om te stoppen bij een tankstation,vlak daarvoor stond een camera op statief.
Was er iemand bij (gast spoort niet helemaal, beetje simpele henkie) die ziet dat ding op de vluchtstrook staan en ankert plots en zet z,n motor op de jiffy-loopt terug en pakt dat statief op.
geweldig _O- , wij waren doorgetuft naar dat tankstation 500mtr verder en zagen wel dat er 2-plissies uit de bosjes naar henkie waren gerend , net op het moment dat hij met het statief naar ons toe zou rijden.
na een hele preek kwam henkie eindelijk aan (koffie was voor ons al op en tankie vol),wij lagen allen krom van het lachen en vroegen hem watskebeurt? Henkie: ik dacht ze hadden dat ding vergeten, en zou hem wel ff meenemen om hem op 1-of ander bureau te bezorgen.
(ik heb wel een kwartier in het gras liggen janken van het lachen) had henkie een boete gekregen van € 220 ,= wegens het belemmeren van ..... _O- _O- _O-

dit zijn toch echt de leukste momenten, was wel zielig want henkie had altijd het beste met iedereen voor,je kon hem altijd om een boodschap sturen en altijd kwam hij met iets terug wat je nu net NIET wou }) _O- _O- Ook hier was hij ff te onnozel om de ernst er van in te zien dat de agenten deze actie niet waardeerden . :X :+
 
@paul. Karakter, 't is een zeurend oud dametje geworden die otto van me. Lijkt op de baas :+
Ik heb ook mn eerste ww-traject boete binnen. 5km te hard = €39,-
was allang blij want normaal rijd ik daar harder :')

onverantwoord gedrag, foei toch,bijna rijp voor zo, n educatief cursusje :P _O- :+ :+
 
tja niet op vertrouwen mm , mij gaat het enkel om een beetje een stock achter de wielen te hebben

de streetfighter ga ik wat circuitdagen mee doen en had nog wat slicks liggen van de hyper

maar een prijsje voor de tc pod mag je altijd mailen ja :Y

ach als je afgeremd mot worden steek ik met alle liefde een stok tussen je willen hoor, bel maar 06-55521366 :P
 
Hahahaa :}

doet me denken aan een gozer een x jaren geleden,waren met een motorclubje an't toeren, reden op de A6 om te stoppen bij een tankstation,vlak daarvoor stond een camera op statief.
Was er iemand bij (gast spoort niet helemaal, beetje simpele henkie) die ziet dat ding op de vluchtstrook staan en ankert plots en zet z,n motor op de jiffy-loopt terug en pakt dat statief op.
geweldig _O- , wij waren doorgetuft naar dat tankstation 500mtr verder en zagen wel dat er 2-plissies uit de bosjes naar henkie waren gerend , net op het moment dat hij met het statief naar ons toe zou rijden.
na een hele preek kwam henkie eindelijk aan (koffie was voor ons al op en tankie vol),wij lagen allen krom van het lachen en vroegen hem watskebeurt? Henkie: ik dacht ze hadden dat ding vergeten, en zou hem wel ff meenemen om hem op 1-of ander bureau te bezorgen.
(ik heb wel een kwartier in het gras liggen janken van het lachen) had henkie een boete gekregen van € 220 ,= wegens het belemmeren van ..... _O- _O- _O-

dit zijn toch echt de leukste momenten, was wel zielig want henkie had altijd het beste met iedereen voor,je kon hem altijd om een boodschap sturen en altijd kwam hij met iets terug wat je nu net NIET wou }) _O- _O- Ook hier was hij ff te onnozel om de ernst er van in te zien dat de agenten deze actie niet waardeerden . :X :+


:X :X :X _O- _O- _O- :')
 
Hahahaa :}

doet me denken aan een gozer een x jaren geleden,waren met een motorclubje an't toeren, reden op de A6 om te stoppen bij een tankstation,vlak daarvoor stond een camera op statief.
Was er iemand bij (gast spoort niet helemaal, beetje simpele henkie) die ziet dat ding op de vluchtstrook staan en ankert plots en zet z,n motor op de jiffy-loopt terug en pakt dat statief op.
geweldig _O- , wij waren doorgetuft naar dat tankstation 500mtr verder en zagen wel dat er 2-plissies uit de bosjes naar henkie waren gerend , net op het moment dat hij met het statief naar ons toe zou rijden.
na een hele preek kwam henkie eindelijk aan (koffie was voor ons al op en tankie vol),wij lagen allen krom van het lachen en vroegen hem watskebeurt? Henkie: ik dacht ze hadden dat ding vergeten, en zou hem wel ff meenemen om hem op 1-of ander bureau te bezorgen.
(ik heb wel een kwartier in het gras liggen janken van het lachen) had henkie een boete gekregen van € 220 ,= wegens het belemmeren van ..... _O- _O- _O-

dit zijn toch echt de leukste momenten, was wel zielig want henkie had altijd het beste met iedereen voor,je kon hem altijd om een boodschap sturen en altijd kwam hij met iets terug wat je nu net NIET wou }) _O- _O- Ook hier was hij ff te onnozel om de ernst er van in te zien dat de agenten deze actie niet waardeerden . :X :+
_O- _O- _O- _O-

en zie LD al voor me... :Y :Y
 


Die zelfde henkie stond een keer naast me op het voetbalveld en de wedstrijd was niet al te best,eigenlijk vervelend.Ons thuisteam voetbalt in rood-wit, en de tegenpartij speelde in het blauw.
zeg ik op een gegeven moment tussen neus en lippen door ; ik vind die groenen toch veel beter, het blijft even stil en hij kijkt me eens aan maar zegt niks, na een minuut zeg ik weer; vind die groenen toch echt veel beter nu, henkie; ja er is eigenlijk niks aan maar je hebt wel gelijk.
vlakbij staan twee supporters van de tegenpartij; zegt de ene tegen de ander; joh die vent is harstikke kleurenblind }) , machtig _O- _O- _O- _O-
 
O dus jullie gaan mij vergelijken met een of andere Henkie :? |( ;( Denk dat ik tijdens de DCR wat extra sloten meeneem die in jullie brommers gooi en eens kijken wie de slimste is _O- _O- :} :}
 
:X :X hier bij ons staan ze nog wel eens op de jachtxxxxx,laatst ook weer en dus ff gestopt,sneeuwbal gemaakt en samen met een collega er langs en de sneeuwbal achterop die Caddy gedonderd.Was een super moment kan ik je vertellen :} :} :}
Volgende keer als we er weer langs komen gaan we de auto er strak voor parkeren uitstappen en rustig weglopen 8-) 8-)
Jaren geleden een mooie gelezen. In Australië snelheidscontrole, paar man naar de controleur toe en veren in zijn reet steken dat hij zo'n goed werk deed voor de veiligheid. Ondertussen was er eentje naar de achterkant van de auto van de controleur geslopen en had de nummerplaat eraf gehaald. Op zijn eigen auto geplakt en meerdere keren met hoge snelheid voorbij gereden. Die controleur had wat uit te leggen })
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan