Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
goede morgen, hier dwarrelt er af en toen een verdwaald vlokje door de lucht.
Nou, hier is het hélèmáál wit hoor.
Nog aan 't sporten Metung?
niet op dit eigenste moment, maar gisterochtend nog 2 uur flink bezig geweest.
Squashen is leuk, moet je alleen wel een beetje ingespeeld zijn op elkaar.
'k was gisteren aan het squashen, nu wat spierpijn maar wat is dat superleuk! Aanrader.
Squashen is leuk, moet je alleen wel een beetje ingespeeld zijn op elkaar.
En als je leuke mensen in 't hokje naast je hebt sla je gewoon een paar keer 't balletje over de muur en kun je gelijk sjansen
Ach, zo af en toe wel eens leuke gesprekken gehad daardoorHaha lol, ervaringsdeskundig?
Zal maar 'ns keihard aan 't werk...
je kan het hier proberen.. maar denk dat je daar meer succes hebtTi's hier ook weer fantastisch wit helaas!
Waar kan ik het beste technische' vragen stellen?
In het supersport topic..? Ik hoef er namelijk geen compleet nieuw topic voor aan te maken.
Gewoon hier, maar of je antwoord krijgt......Ti's hier ook weer fantastisch wit helaas!
Waar kan ik het beste technische' vragen stellen?
In het supersport topic..? Ik hoef er namelijk geen compleet nieuw topic voor aan te maken.
Ti's hier ook weer fantastisch wit helaas!
Waar kan ik het beste technische' vragen stellen?
In het supersport topic..? Ik hoef er namelijk geen compleet nieuw topic voor aan te maken.
55er is fractie lager dan een 60er, als je TC daarvan flipt zou ie dat ook doen tussen een nieuw profiel en een kaalgereden 60-band lijkt me.... (maar da's geen weet/zekerheid, slechts beredeneren) Oja, voor het hele precieze, je balhoofdhoek, rijhoogte enz veranderen wel.Inderdaad zo is mijn vraag over bandjes hier ook verloren gegaan.
Weet nog steeds niet of ik ongestraft een 180/55r17 op de streetfighter mag leggen inplaats van 180/60r17 of zou de tractiecontrol hierdoor gaan flippen.
Of een 190/55r17 beter keus
gefeliciteerd, doe je em naar mij, zal ik die pikken eens rijden lerenWord ik net gebeld door de politie!
Harstlag 210 zweet op voorhoofd...
wat blijkt; er was laatst een prijsvraag en dan kon je een hele dag rijopleiding op de politiebaan in lelystad winnen. en ik was 1 van de 32 gelukkigen.
alleen helaas, die dag kan ik dus absoluut niet
Word ik net gebeld door de politie!
Harstlag 210 zweet op voorhoofd...
wat blijkt; er was laatst een prijsvraag en dan kon je een hele dag rijopleiding op de politiebaan in lelystad winnen. en ik was 1 van de 32 gelukkigen.
alleen helaas, die dag kan ik dus absoluut niet
TC zal denk ik wel vreemd kunnen doen. Op een US forum ook al gelezen dat aanpassen van het tandwiel achteraan naar een groter maatje de TC in de war bracht.Inderdaad zo is mijn vraag over bandjes hier ook verloren gegaan.
Weet nog steeds niet of ik ongestraft een 180/55r17 op de streetfighter mag leggen inplaats van 180/60r17 of zou de tractiecontrol hierdoor gaan flippen.
Of een 190/55r17 beter keus
.....dan verander je iets significant in de aandrijflijn, dat zal met 60/55er een stukje minder het geval zijn lijkt me, scheelt ongeveer 5cm per omloop van het wiel/band die zo rond 200cm zal liggen.....TC zal denk ik wel vreemd kunnen doen. Op een US forum ook al gelezen dat aanpassen van het tandwiel achteraan naar een groter maatje de TC in de war bracht.
Je kunt de boel natuurlijk ook uitschakelen
totaal ja, 9:2=profieldiepteDurfde je met de TCpod wel op de tractiecontrol te rijden?
55/60 scheelt nogal, 5 procent van 180= 9 mm in hoogte, het scheelt dus iets meer dan profiel diepte. Toen ik overstapte naar 180/60 moest ik vering aanpassen omdat ik slijtsporen in achterband kreeg, tandje groter tandwiel achter om goed uit de bochten te komen, toen maar besloten om bochtensnelheid te verhogen zodat ik weer een tandje kleiner achter kon..
klopt iets meer dacht ik.. naja.. details.. kan me voorstellen dat de DTC er wel van in de war raakt. Zelfde grapje bij ons met ABS sensoren en verschillende bandenmaten.. oplossing voor ons is een zelf gemaakt poolwiel... maargoed een oplossing voor Boosterke is dus de TCPod van Zoeptotaal ja, 9:2=profieldiepte
Durfde je met de TCpod wel op de tractiecontrol te rijden?
55/60 scheelt nogal, 5 procent van 180= 9 mm in hoogte, het scheelt dus iets meer dan profiel diepte. Toen ik overstapte naar 180/60 moest ik vering aanpassen omdat ik slijtsporen in achterband kreeg, tandje groter tandwiel achter om goed uit de bochten te komen, toen maar besloten om bochtensnelheid te verhogen zodat ik weer een tandje kleiner achter kon..