Ducati Deel #108 Doe nu maar lekker normaal

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedemorgen :W

Hoog tijd voor een andere otto :') bestuurderskant deur wil niet meer open, de bijrijderskant wou niet meer dicht _O-
 
:} :} :}

'k was gisteren aan het squashen, nu wat spierpijn maar wat is dat superleuk! Aanrader.
Squashen is leuk, moet je alleen wel een beetje ingespeeld zijn op elkaar.
En als je leuke mensen in 't hokje naast je hebt sla je gewoon een paar keer 't balletje over de muur en kun je gelijk sjansen :+
 
Squashen is leuk, moet je alleen wel een beetje ingespeeld zijn op elkaar.
En als je leuke mensen in 't hokje naast je hebt sla je gewoon een paar keer 't balletje over de muur en kun je gelijk sjansen :+

Haha lol, ervaringsdeskundig?

Zal maar 'ns keihard aan 't werk...
 
Ti's hier ook weer fantastisch wit helaas!

Waar kan ik het beste technische' vragen stellen?

In het supersport topic..? Ik hoef er namelijk geen compleet nieuw topic voor aan te maken.
 
Ti's hier ook weer fantastisch wit helaas!

Waar kan ik het beste technische' vragen stellen?

In het supersport topic..? Ik hoef er namelijk geen compleet nieuw topic voor aan te maken.
je kan het hier proberen.. maar denk dat je daar meer succes hebt :+
 
ik stel mijn vragen meestal op ducati.ms :+

Hier durft een vraag al eens verloren gaan tussen geleuter...
Maar stel ze gerust! Tijdens de werkuren probeer ik zo vaak mogelijk te posten :P
 
Ti's hier ook weer fantastisch wit helaas!

Waar kan ik het beste technische' vragen stellen?

In het supersport topic..? Ik hoef er namelijk geen compleet nieuw topic voor aan te maken.
Gewoon hier, maar of je antwoord krijgt...... O-) _O- _O-
 
Inderdaad zo is mijn vraag over bandjes hier ook verloren gegaan.

Weet nog steeds niet of ik ongestraft een 180/55r17 op de streetfighter mag leggen inplaats van 180/60r17 of zou de tractiecontrol hierdoor gaan flippen.
Of een 190/55r17 beter keus
 
Ti's hier ook weer fantastisch wit helaas!

Waar kan ik het beste technische' vragen stellen?

In het supersport topic..? Ik hoef er namelijk geen compleet nieuw topic voor aan te maken.

Och, doe een poging, je hebt altijd een kans op een antwoord, nietwaar?
 
Inderdaad zo is mijn vraag over bandjes hier ook verloren gegaan.

Weet nog steeds niet of ik ongestraft een 180/55r17 op de streetfighter mag leggen inplaats van 180/60r17 of zou de tractiecontrol hierdoor gaan flippen.
Of een 190/55r17 beter keus
55er is fractie lager dan een 60er, als je TC daarvan flipt zou ie dat ook doen tussen een nieuw profiel en een kaalgereden 60-band lijkt me.... (maar da's geen weet/zekerheid, slechts beredeneren) O-) Oja, voor het hele precieze, je balhoofdhoek, rijhoogte enz veranderen wel. 8-)



Bam,,,,,,,,,,,,, antwoord _O-
 
Laatst bewerkt:
Word ik net gebeld door de politie!

Harstlag 210 zweet op voorhoofd...

wat blijkt; er was laatst een prijsvraag en dan kon je een hele dag rijopleiding op de politiebaan in lelystad winnen. en ik was 1 van de 32 gelukkigen.

alleen helaas, die dag kan ik dus absoluut niet:(
 
Word ik net gebeld door de politie!

Harstlag 210 zweet op voorhoofd...

wat blijkt; er was laatst een prijsvraag en dan kon je een hele dag rijopleiding op de politiebaan in lelystad winnen. en ik was 1 van de 32 gelukkigen.

alleen helaas, die dag kan ik dus absoluut niet:(
gefeliciteerd, doe je em naar mij, zal ik die pikken eens rijden leren ;) :P
 
Word ik net gebeld door de politie!

Harstlag 210 zweet op voorhoofd...

wat blijkt; er was laatst een prijsvraag en dan kon je een hele dag rijopleiding op de politiebaan in lelystad winnen. en ik was 1 van de 32 gelukkigen.

alleen helaas, die dag kan ik dus absoluut niet:(

_O- _O- _O-

Wat een speling van het lot.
 
Inderdaad zo is mijn vraag over bandjes hier ook verloren gegaan.

Weet nog steeds niet of ik ongestraft een 180/55r17 op de streetfighter mag leggen inplaats van 180/60r17 of zou de tractiecontrol hierdoor gaan flippen.
Of een 190/55r17 beter keus
TC zal denk ik wel vreemd kunnen doen. Op een US forum ook al gelezen dat aanpassen van het tandwiel achteraan naar een groter maatje de TC in de war bracht.

Je kunt de boel natuurlijk ook uitschakelen :)
 
TC zal denk ik wel vreemd kunnen doen. Op een US forum ook al gelezen dat aanpassen van het tandwiel achteraan naar een groter maatje de TC in de war bracht.

Je kunt de boel natuurlijk ook uitschakelen :)
.....dan verander je iets significant in de aandrijflijn, dat zal met 60/55er een stukje minder het geval zijn lijkt me, scheelt ongeveer 5cm per omloop van het wiel/band die zo rond 200cm zal liggen.....
 
niet vertrouwen op de DTC, te onnauwkeurig.... althans als je er op gaat rijden....

ik had een tC pod op de Duc, een module speciaal om je DTC aan te passen aan andere omtrekken wiel...

Nu wil het toeval dat ik deze duc niet meer gebruik, heb je interesse in de TCpod? Tegen een vergoeding uiteraard :P dan kun ja alle typen banden monteren die je maar wilt
 
Durfde je met de TCpod wel op de tractiecontrol te rijden?

55/60 scheelt nogal, 5 procent van 180= 9 mm in hoogte, het scheelt dus iets meer dan profiel diepte. Toen ik overstapte naar 180/60 moest ik vering aanpassen omdat ik slijtsporen in achterband kreeg, tandje groter tandwiel achter om goed uit de bochten te komen, toen maar besloten om bochtensnelheid te verhogen zodat ik weer een tandje kleiner achter kon.. :+
 
Durfde je met de TCpod wel op de tractiecontrol te rijden?

55/60 scheelt nogal, 5 procent van 180= 9 mm in hoogte, het scheelt dus iets meer dan profiel diepte. Toen ik overstapte naar 180/60 moest ik vering aanpassen omdat ik slijtsporen in achterband kreeg, tandje groter tandwiel achter om goed uit de bochten te komen, toen maar besloten om bochtensnelheid te verhogen zodat ik weer een tandje kleiner achter kon.. :+
totaal ja, 9:2=profieldiepte :Y
 
totaal ja, 9:2=profieldiepte :Y
klopt iets meer dacht ik.. naja.. details.. kan me voorstellen dat de DTC er wel van in de war raakt. Zelfde grapje bij ons met ABS sensoren en verschillende bandenmaten.. oplossing voor ons is een zelf gemaakt poolwiel... maargoed een oplossing voor Boosterke is dus de TCPod van Zoep :+
 
Durfde je met de TCpod wel op de tractiecontrol te rijden?

55/60 scheelt nogal, 5 procent van 180= 9 mm in hoogte, het scheelt dus iets meer dan profiel diepte. Toen ik overstapte naar 180/60 moest ik vering aanpassen omdat ik slijtsporen in achterband kreeg, tandje groter tandwiel achter om goed uit de bochten te komen, toen maar besloten om bochtensnelheid te verhogen zodat ik weer een tandje kleiner achter kon.. :+


ik ramde hem niet vol in de DTC, maar hij heeft me zeker een paar keer "gered" in het heetst van de strijd, te vroeg op het gas... of bij nat spoor ... om maar te zwijgen over de olielekkage tijdens de DCR, zonder DTC was ik er grandioos afgegaan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan