Wat een pk’s voor een ouwe man die waarschijnlijk nooit harder dan 120 gaat ,zou iets rustigs lichts zoeken
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb proefgereden op een 1200 GT Pro. Wat een fijne motor. ! Rijdt zo soepel en de quickshifter is de beste die ik ooit op een motor heb meegemaakt Het leek wel een automaat. Vering top. Remmen top. Maar dan kom je terug. Kijkt nog eens naar de vormgeving en op de tank staat geen Ducati Dus is de keus toch op een Enduro 1260 gevallenEn een Triumph dan, is dat iets? Zo’n dikke driepitter is mooi spul.
Of de MT-09….iig keuze genoeg lijkt mij. Tuono kan maar was niet mijn eerste keuze, net als Triumph.En een Triumph dan, is dat iets? Zo’n dikke driepitter is mooi spul.
Nou, even voor de goede orde: er is een zoekopdracht gegeven want ik heb geen zin in om stad en land af te reizen. Dus hier bij 2 lokale motorbedrijven wordt voor mij uitgekeken. Ohja, daarnaast heb ik as zaterdag hier bij de dealer een proefrit op een bmw S1000 R ingepland….kijken of dat ‘iets’ is.
Kortom, zoekende…..
Ducati wordt niet wat, dichtstbijzijnde dealer is Startwin en daar ben ik geen fan van nadat ik 20 jaar voor snotblaag aan de balie uitgemaakt werd voor caliber/hoedjes voor de klepspeling. Moet je bij mij niet mee aankomen…..
Ach, ik hou het bij die ene en neem de tijd voor uitstapjes en wie weet….hangt ook af van de VFR inruil. Bij de ene motorzaak weet waar ik aan toe ben en de andere moet maar zien of ze een klant kunnen binnen halen. Denk niet dat bmw veel aan doet want het gaat ze veel te goed en in het algemeen komen klanten binnen die veel te besteden hebben; prijzen van de motoren daar liggen rond of zelfs ver boven de 20k. Een enkele daaronder en daarom wil ik binnenkomen op de helft……Das andere koek zo een bmw
Op slot…..Het is volgens mij nog nooit zo lang over andere merken gegaan… nog even en het topic gaat op slot.
Toevallig gisterenavond nog een YT vergelijking gezien tussen de MT-10 en de Triple RS .....Ik zou ook nog even naar een street triple RS kijken, als ik de reviews daarvan zie baal ik altijd dat de portemonnee dat nog even niet toelaat.
Heb ik ooit op de 888 een andere tandwiel verhouding gehad….vooral in de stad beviel het. Later met origineel kwam ik tijdens een rit erachter dat ik een versnelling over had, had zojuist daarvoor ongemerkt tientallen kilometers in de 5 gereden……Ander kettingwiel op je mt10 zetten..klaar?
Ik klooien er altijd mee..hoef niet per se z'n 6 te hebben..maar wil meer het koppel voelen.
Dwars door Amerongen...Goed voor de rpm. Blaffen met dat ding
Goed voor de rpm. Blaffen met dat ding?
Veel beter….Nieuwe SC Project demper zit erop… qua looks veel beter vind ik. Sound is top. Niet schreeuwerig of asociaal luid. Wel voller en wat harder dan eerst.
Before:
Bekijk bijlage 1989295
After:
Bekijk bijlage 1989296
We willen wel foto's zien natuurlijk!Rob is meteen lekker aan het sleutelen gegaan en de gisteren aangeschafte Mistral-demper onder de Scrambler geschroefd. Het klinkt meteen een stuk minder braaf en blikkerig
Het scheelt bovendien een paar kg
Die demper hebben we trouwens gehaald bij Stein Dinze. Voor ons al jaren een bekende zaak voor veel Duc-gerelateerd spul (ook de Pantahs), waar we ook best vaak iets hebben besteld. Gisteren waren we vrij en zijn we eens in de winkel gaan kijken. Mocht iemand een keer die behoefte krijgen: niet echt de moeite, helaas. Ze hebben veel, ook op voorraad, maar in de winkel hangt vooral kleding, terwijl we eigenlijk graag wat accessoires voor de Scrambler hadden willen zien.