nah, een duc lijkt nooit op een japHet is jammer dat het een v4 is geworden
het had beter een v3 kunnen worden dan een v4
het begint erg op een jap te lijken
nah, een duc lijkt nooit op een jap
Dat ducati een v4 zou gaan gebruiken was nog niet bekend gizzzzzmo(hoe kom je hierbij)Maar dat Ducati een V-4 ging gebruiken was echter allang bekend.
Probleem met 4 takten komt hem waarschijnlijk te zitten in het benzineverbruik van de 4 takten. Er is namelijk een limiet aan het max aantal liter dat een gp bike mag meezeulen en die is niet al te veel voor een 4takt en een complete race.
Dat ducati een v4 zou gaan gebruiken was nog niet bekend gizzzzzmo(hoe kom je hierbij)
Enne het benzineverbruik,denk je dat ze een racer in gaan zetten die de eindstreep niet haalt door benzinegebrek,dat zullen ze toch echt wel testen voor de 1ste race snuggie........dagggggggggggggg gizzie.......weltrusten
DUCATI DESMOSEDICI technische specificaties
Motor
4-takt, L-4
boring: n/a
slag: n/a
inhoud: 989cc
verwacht maximum vermogen aan de krukas: meer dan 161 kW (220PK) @ 16000 t/pm
verwacht maximale trekkracht: 100 Nm (10.2 kgm) @ 14000 t/pm
Timing System
dubbele bovenliggende nokkenassen, vier kleppen per cilinder
Desmodromische klepbediening nokkenassen worden door tandwielen aangedreven.
Op dinsdag 05 februari 2002 00:46 schreef R1 beest het volgende:Dat ducati een v4 zou gaan gebruiken was nog niet bekend gizzzzzmo(hoe kom je hierbij)...
dit vind je niet in een jap.
http/www.motorcyclenews.com/content/images/Home/Top_story/images/02190588.jpg
opvallend de stand van de nokken, de naast elkaar liggende cilinders zijn gelijkwerkend.
Het is anders een verkapte twin. Een 4-cilinder met een 2-2 ontstekingsconfiguratie. Dus eigenlijk een dubbeltwin. Geluid als een twin, rijeigenschappen als een twin.Het is jammer dat het een v4 is geworden
het had beter een v3 kunnen worden dan een v4
het begint erg op een jap te lijken
Natuurlijk gizz weet ik ook van het bandenprobleem en te veel?brandstofverbruik,maar het kan toch niet zo zijn dat men dit probleem niet kan oplossen voor de 1steGP.Ik denk dat het wel goed zit met die(anders gaan ze maar onderweg ff tanken) stofzuigers.......Mhaaaaaaawwwwwwwwww 125dbelie...het volume gaat bij mij vol aanTuurlijk, waarom wist ik het dan allang, sorry hoor, als jij het niet wist.
En lees je wel eens iets, ze zitten met 2 problemen, benzineverbruik en of de banden het uithouden. Kan ik ook niets aan doen hoor, natuurlijk zullen ze het testen, maar als het overal op internet geschreven wordt zal jij het wel beter weten.
Mazzel
Natuurlijk gizz weet ik ook van het bandenprobleem en te veel?brandstofverbruik,maar het kan toch niet zo zijn dat men dit probleem niet kan oplossen voor de 1steGP.Ik denk dat het wel goed zit met die(anders gaan ze maar onderweg ff tanken) stofzuigers.......Mhaaaaaaawwwwwwwwww 125dbelie...het volume gaat bij mij vol aan
Oja, van ducati wist ik het echt niet hoor dat men dat al bekend gemaakt had(voor gisteren dan),maarja jij bezit helderziende gave\'s of verdomd goede informanten..gaaf zeg wou dat ik dat maar had...of heb ik het mis.