Ik denk dat je ook wel een beetje geluk moet hebben. Moet toch wel een klik zijn met de zaak/ medewerkers. Is maar goed ook dat we niet allemaal hetzelfde zijn, anders zouden veel zaken failliet zijn!
Overigens was het vervangen van de riemen nog geen 175eu bij StarTwin, dus wat de kosten betreft, zou het hier niet aan mogen liggen (wat betreft het vervangen van de riemen natuurlijk). Heb wel begrepen dat het iets makkelijker is bij de evo.
Ligt hier ook een zaak in Nuth. Ik zocht een bout voor het gat waar de co2 door gemeten wordt van de termignoni bochten. Komt die aan met een bout waarvan de eerste 3 a 4 windingen weggevreten waren. Op mijn vraag of die een andere had: "ach, die draai je zo erin"
Kijk, daar laten we dus geen motor achter!
Overigens: even terug op mijn vraag van de paddockstands van BikeLift: Welke gebruiken jullie? Heb een set (dringend) nodig, en twijfel om die van BikeLift te bestellen, circa 175eu incl.
Ik denk dat je ook wel een beetje geluk moet hebben. Moet toch wel een klik zijn met de zaak/ medewerkers. Is maar goed ook dat we niet allemaal hetzelfde zijn, anders zouden veel zaken failliet zijn!
Overigens was het vervangen van de riemen nog geen 175eu bij StarTwin, dus wat de kosten betreft, zou het hier niet aan mogen liggen (wat betreft het vervangen van de riemen natuurlijk). Heb wel begrepen dat het iets makkelijker is bij de evo.
Ligt hier ook een zaak in Nuth. Ik zocht een bout voor het gat waar de co2 door gemeten wordt van de termignoni bochten. Komt die aan met een bout waarvan de eerste 3 a 4 windingen weggevreten waren. Op mijn vraag of die een andere had: "ach, die draai je zo erin"
Kijk, daar laten we dus geen motor achter!
Overigens: even terug op mijn vraag van de paddockstands van BikeLift: Welke gebruiken jullie? Heb een set (dringend) nodig, en twijfel om die van BikeLift te bestellen, circa 175eu incl.
Ik heb zo'n bokje van constands (via motea besteld)Ik denk dat je ook wel een beetje geluk moet hebben. Moet toch wel een klik zijn met de zaak/ medewerkers. Is maar goed ook dat we niet allemaal hetzelfde zijn, anders zouden veel zaken failliet zijn!
Overigens was het vervangen van de riemen nog geen 175eu bij StarTwin, dus wat de kosten betreft, zou het hier niet aan mogen liggen (wat betreft het vervangen van de riemen natuurlijk). Heb wel begrepen dat het iets makkelijker is bij de evo.
Ligt hier ook een zaak in Nuth. Ik zocht een bout voor het gat waar de co2 door gemeten wordt van de termignoni bochten. Komt die aan met een bout waarvan de eerste 3 a 4 windingen weggevreten waren. Op mijn vraag of die een andere had: "ach, die draai je zo erin"
Kijk, daar laten we dus geen motor achter!
Overigens: even terug op mijn vraag van de paddockstands van BikeLift: Welke gebruiken jullie? Heb een set (dringend) nodig, en twijfel om die van BikeLift te bestellen, circa 175eu incl.
Ik vind 175 euro nogal wat geld voor een paddockstand. Die kun je voor 7 tientjes al kopen. Ik neem aan dat je een paddockstand voor het achterwiel bedoeld? Ik heb een simpele die ik voor de honda gebruik en heb zelf een as gedraaid voor de hyper/multi. En BMW kan ik er ook mee opbokken. En triumph....en MV Agusta...
Even wat anders. Ik las in een draadje van 2014 dat er een speciaal menu in het dashboard is waarmee je de soort knipperlichten kunt aanpassen? Van bulb naar led?
Ik heb nu SW motech handkappen met knippers en krijg nu de achterste knippers niet meer aan het knipperen. De originele handkappen hebben ook ledverlichting en als ik die aansluit werkt de boel ook niet.
Heeft iemand de beschrijving hoe je in dat speciale menu komt? Of zou dat in het WPH moeten staan?
Had ik je toch ook toegestuurd tesamen met WPHB ? of ?
175 eu de set! Voor het voorwiel + achterwiel. Toch wel zo makkelijk. En gezien ik weinig rij, ook wel beter voor de bandjes.
Twijfel om de nieuwe michelins (power rs) uit te proberen!
Rob, waar blijft dat reisverslag Marokko?
Daar ga ik volgende week mijn hyper naartoe brengen om de kleppen te laten stellen. Ben er verder nog nooit geweest. Aantal kleppen hebben te weinig speling. En ik heb geen zin om 10x naar een ducati toko te rijden om shims te wisselen. Dus ik laat het fijn doen.Ik denk dat je ook wel een beetje geluk moet hebben. Moet toch wel een klik zijn met de zaak/ medewerkers. Is maar goed ook dat we niet allemaal hetzelfde zijn, anders zouden veel zaken failliet zijn!
Overigens was het vervangen van de riemen nog geen 175eu bij StarTwin, dus wat de kosten betreft, zou het hier niet aan mogen liggen (wat betreft het vervangen van de riemen natuurlijk). Heb wel begrepen dat het iets makkelijker is bij de evo.
Ligt hier ook een zaak in Nuth. Ik zocht een bout voor het gat waar de co2 door gemeten wordt van de termignoni bochten. Komt die aan met een bout waarvan de eerste 3 a 4 windingen weggevreten waren. Op mijn vraag of die een andere had: "ach, die draai je zo erin"
Kijk, daar laten we dus geen motor achter!
Overigens: even terug op mijn vraag van de paddockstands van BikeLift: Welke gebruiken jullie? Heb een set (dringend) nodig, en twijfel om die van BikeLift te bestellen, circa 175eu incl.
Vandaag pas terug vanuit Marokko nu in Malaga
We hadden beetje sneeuw onderweg in Ifrane
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Is hier iemand met een hypermotard die in de buurt van arnhem woont? Wil graag eens ervaren hoe dat.rijdt met.die spiegels aan de handkapper, in ruil mag die persoon op de.superduke stukje sturen
[afbeelding]
Even een rondje gaan rijden! Nieuw zadel (verhoogd) gekocht en een carbon tankcover. Waarschijnlijk al door jullie gespot op marktplaats!
DB-killer eruit gehaald maar die zet ik er weer in. Denk ik.