Grappig dat je op deze manier nog steeds aan een Hyperstrada kunt komen.Hallo, ik ben sinds een paar maanden de gelukkige eigenaar van een Hypermotard 939, die is omgebouwd naar Hyperstrada. Zadel, ruit, voorspatbord, verlengde middenbok en kofferrek met koffers zijn op de Hypermotard geplaatst. Ik heb mijn MTS1200S ingeruild, omdat ik die te zwaar en lomp vind. Ik heb nu de eerste 600 km er op zitten en ben er erg blij mee. Ik heb wel bescherming gemonteerd voor de radiateur en olie koeler. Binnenkort de 1000 km volmaken en dan terug voor een servicebeurt.
Hallo, ik ben sinds een paar maanden de gelukkige eigenaar van een Hypermotard 939, die is omgebouwd naar Hyperstrada. Zadel, ruit, voorspatbord, verlengde middenbok en kofferrek met koffers zijn op de Hypermotard geplaatst. Ik heb mijn MTS1200S ingeruild, omdat ik die te zwaar en lomp vind. Ik heb nu de eerste 600 km er op zitten en ben er erg blij mee. Ik heb wel bescherming gemonteerd voor de radiateur en olie koeler. Binnenkort de 1000 km volmaken en dan terug voor een servicebeurt.
Ach nee heb je hem verkocht? Jammer. Komt er nog iets anders in de plaats of voorlopig niet?
Op FB? Is het daarom zo rustig hier en op het Hyperforum? Ik zit niet op FB en ben ik ook niet van plan dus dan zal ik het toch echt met het forum moeten doen...
Is dat Puig smoke ruitje al weg?
Ja, ze is gone... verkocht aan een mf-er die zijn account heeft afgestoft, nadat hij haar zag op Motorshopper. Ze heeft een goed huis gevonden, bij iemand die zijn groene Versys heeft verruild voor de Hyper. Een Versys met anabolen...
FB? Pfft... niet om te forummen hoor. FB is niet zo interessant, Insta is meer mijn ding
Kuch.. Kuch... Stof zit nog behoorlijk op het account maar zal eens proberen wat vaker posten dan alleen te lezen.
Een maand geleden van Clown zijn prachtige HS overgenomen en de overstap gemaakt van Versys 650 naar HS. Voor mij zat de keuze er vooral in dat de HS een heerlijke stuurfiets is net als de versys. De duc heeft alleen veel meer power'Een hooligan uitvoering Versys' aldus Clown.
Vandaag bij Affetto de 15k beurt laten uitvoeren en zijn er lange afstand sloffen (dunlop roadsmart 3) onder gegaan om volgende week de reis naar Italie (en terug) te gaan maken.
Volgende week de HS ervaren in de omgeving waarvoor hij gemaakt is, bochten en bergen
Welkom op het (nooit drukke) HS forum
Dus jij had ook net als Clown en ik zelf een Versys 650. Geniet van deze echte karakterfiets!
Ga je ook echt met de HS rijdend naar Italie en terug? Dus niet met aanhanger of trein die kant op.
Ben heel benieuwd hoe je dat is bevallen. Zo ja ga je dan ook binnendoor nar Italie of eerst groot gedeelte snelweg kilometers?
Veel vragen zoals je ziet maar zit zelf ook aan een dergelijke toer te denken. Nog even niet gezien mijn fysieke problemen maar mogelijk volgend jaar.
Heb overigens vrijdag een Multistrada 950 gereden en dat viel mij persoonlijk echt enorm tegen!
Vond het motorblok veel te soepel en vriendelijk voor een Ducati. Een Duc moet in mijn ogen geen allemansvriend zijn, dan koop ik wel een Honda. Hij was mij ook te groot, te zwaar, logischerwijs ook minder wendbaar, weinig gevoel van power, het blok was al na 10 minuten verschroeiend heet aan mijn kuiten en het ruitje zorgde in elke stand voor een enorm gebulder/turbulentie aan mijn hoofd. Heel vermoeiend.
Enige wat echt beviel was het geweldige geluid. Al met al geen optie voor mij om de HS op termijn voor te vervangen
Voor diegenen die een HS zoeken, heb de mijne verkocht.
Staat nu bij Motodrome in Friesland. Zeer goed onderhouden, geen schade en geen problemen gehad.
Voor de toekomstige rijder, veel plezier ermee!
Ik ga verder op een S1000R...