Oh dat zou ook absoluut geen eerste fiets zijn. Ik zie me al door weer en wind 30k pj rijden
Nee precies wat je zegt, puur als 2e volledig onthaastende fiets en genieten van de eenvoud en omgeving...dat laatste gebeurt toch echt minder bij een Hyperstrada want daar wil je elke bocht mee aanvallen!
Meenemen tijdens onderhoud zou ideaal zijn maar ik ken geen gecombineerde BMW/Duc dealer, althans niet hier in de regio
Ja, met die Hyperstrada wil je maar één ding... gas geven en elke bocht doorknallen...
Maar soms is onthaasten ook heerlijk...
Tja, wie neemt er dan ook een BMW...
Dan ben je wel erg van het padje af...
Niet overwogen... had wellicht ook gekund...Precies dat las ik dus al van andere eigenaren.
Kom jij met de voeten aan de grond? Zat van de week op de hypermotard en alleen de tene raakten de grond. Heel a relaxt vind ik dat. Zag wel dat er een verlaagd zadel is.
Overigens niet overwogen om een hypermotard met een los scherm en koffers te kopen? Lijkt goedkoper dan een strada in totaal
De Hyperstrada gaat gewoon de lucht in hoor...Gisteren wezen shoppen voor een motor ik wilde eigenlijk proefrijden op een ktm smt en smcr
Smt was verkocht en van de smcr 690 alleen nieuwe dus in eerste instantie niet mogelijk te rijden.
Maar de ktm stond naast een hypermotard 821 probeer die eens ...
Heerlijk rondje gereden en ik was erg verrastwat een fijn motortje
Alleen erg tam als hij niet op toeren word gereden, sportstand geprobeerd al iets beter maar
Ik mocht niet op 1 wiel van de elektronica dit moet toch uit te schakelen zijn
Daarna kwam ik terug en waren ze een nieuwe smcr aan het klaarmaken.
Wat een top zaak Goedhart motoren
Daar ook op gereden en tot mijn grote spijt als ktm,er. Ik vond de hypermotard veel fijner ...
Dit gaat erg moeilijk worden
oh echt? SweeeeeeetWat een heerlijk lichtvoetig stuurfietsje was dat toch. Helaas te weinig vermogen. Maar lichtvoetig én genoeg vermogen heeft de Strada daarentegen wel
Wordt ie afgeknepen qua vermogen in Urban?
Kan me overigens niet voorstellen dat je harder wilt rijden dan 190 op een Hyperwil ik op mijn GS al niet. Enige allroad waar ik dat met een vertrouwd gevoel op deed was de Versys 1000. Zelfs op de KTM 1190 vond ik dat niks. Ging pendelen als een malle...
Krijg er wel steeds meer zin in om hem dagje te huren zo trouwens!Hopelijk nog voor de trip naar Schotland in September
Geen idee, maar ik zit er met mijn 1,72 prima op...Ja daar ben ik juist zo bang voor dat ie mij zo goed gaat bevallen
Ik heb trouwens ergens gelezen dat het 2015 model lager is dan het model van 2013/2014 klopt dat voor zover jij weet?
Omdat hij dan tussen de 140 en 150Ik vraag me af waarom je met een Duc constant 6 á 7 duizend toeren zou willen rijden. Je rijdt op een 2 cilinder en niet op een hoogtoerige jap
Je rijdt Ducati, Hollands vertaald DukatenHeb ff contact gehad met de dealer over het inhouden bij constante snelheid, tussen de 6 en 7 duizend toeren... komt door de Euronormering is het antwoord. Kan verholpen worden met een andere mapping á 275,00 waarbij hij dan soepeler loopt en meer koppel onderin krijgt. Je zou zeggen dat zo'n map-update gewoon service moet zijn toch? Praten echt over flink inhouden bij constante snelheid... bij doortrekken heb je nergens last van...
Ach, het is inclusief BTW... ik krijg dus 21% terugJe rijdt Ducati, Hollands vertaald Dukaten
Blijft een hoop €'s voor een paar muis klikkenAch, het is inclusief BTW... ik krijg dus 21% terug
Omdat hij dan tussen de 140 en 150
Km/u rijdt in zijn 6, wat niet bepaald vreemd is op de snelweg...
Rij geen scootah...
Horten en stoten, zeg maar...Stomme vraag misschienmaar wat voel je dan? Gaat ie dan steeds afwisselend harder-zachter? Of is het wat anders?
Dat konstant fahr ruckeln schijnt ook typisch iets voor boxer motoren te zijn maar heb dat nog nooit ervaren op mijn GS.