Ik heb niet echt een punt. Wat voor de een beter is, is voor de ander misschien slechter.@RR- Wat is je punt?
Kun je wat meer vertellen waarom overgang van een street triple naar een voor mijn idee totaal andere motor?
Het is wel een gek ding, maar geen pech mee gehad. Ik heb er ook pas 4000 km mee gereden. Nieuw voor mij zijn de rijmodi en de tc. Die had mijn Streettriple niet.@RR
Geen gekke dingen meegemaakt met de 939? De eerste serie 821 uit 2013/2014 had nogal wat electonische kinderziektes waardoor hij o.a. ineens stil kwam te vallen onder het rijden.
Heb dat zelf al twee keer op de linkerbaan op de snelweg meegemaakt, op japanners nota bene, en das geen pretje
Ik vind de originele demper al hard genoeg klinken. Er zit een klep in en die gaat alleen heel eventjes dicht rond de 50 km/u.Het is gelukt, goeie deal gemaakt.
Over 2 weken in bezit van HS 939.
Wilde eigenlijk wachten tot voorjaar maar aanbod is schaars en aangezien de productie gestopt is maar vast deal gemaakt.
Eerst maar eens verdiepen welke vervangingsdemper het meest geschikt is qua geluid voor de HS.
Op een 839 zit een langere demper als gevolg van euro4. In het bereik van de geluidsmeting gaat er een klep dicht. Die klep staat in alle andere gevallen open, wat een "illegaal" geluid geeft.Omdat mijn 821 inhoudt bij 130/140 op de snelweg en mapping aanpassen nog niet het juiste resultaat heeft gegeven, is mij een Termignoni set aangeraden... zou hij een stuk soepeler van gaan lopen...
Tjonge jonge wat is het hier ontzettend rustig op het HS forum. Ik ont-oma hem maar even met een aantal vragen, in de hoop dat er iemand is die reageert
Ben al een tijdje aan het kijken voor een HS. Das nog niet zo makkelijk want zoveel staan er niet of nog niet in mijn prijscategorie. De 939 is voor mij te duur. De 821 zit meer in mijn prijsklasse.
Zijn er hier gebruikers die mij advies kunnen geven waar op te letten? Het gaat om een HS 821 uit 2013.
Ik heb begrepen dat er nogal wat recalls waren bij de HS 821, welke? Ook de electronica heeft nogal wat problemen gegeven.
Hoe zijn jullie ervaringen op de snelweg? Ik hoef geen 160 maar is 130 relaxt uit te houden achter dat schermpje? En hoe prettig zijn de (standaard) koffers. Kun je daar ook echt wat fatsoenlijks voor een paar dagen in meenemen?
Ik heb nu een Ducati Scrambler, een heerlijke gooi en smijt fiets op dijkwegen en in de bergen maar op snelwegen (zeker met flinke wind) en op lange afstanden, ook qua bagage, nou niet de handigste fiets. Ik dacht dat qua karakter de HS goed past. Lijkt me dat je beide goed kunt doen, gooien en smijten maar dat je ook wat langere afstanden kunt afleggen zonder een continue strijd te moeten voeren om op de fiets te blijven zitten