Ducati Multistrada 620 /1000 /1100

Hoi,

Hier even een fotootje van onze Circuit middag op Lelystad, van afgelopen zondag.
Was mijn eerste circuit ervaring, zat dus in de Beginnersgroep.

Groet Siep
full
 
Hoi,

En met een MTS 1000 DS blijf je zelfs het groene gevaar uit het Verre Oosten voor.
Op de eerste Kawa ( de middelste op de foto ) zit Marvin, de zoon van John ( Sunny 56 ).

Groet Siep
full
 
Hoi Siep,

Gave foto's. Volgens mij kan ik de glimlach door je helm heen zien. Ik krijg er ieder geval erg veel zin in om de volgende keer mee te gaan.

Groeten,

Imre
Beste Imre en alle andere meelezers,

Zullen we 25/8 weer een dagje doen? Dat is mooi na de vakantie periode. Kortingscode is wederom via mij te verkrijgen. Opgeven doe je zelf op de website van Vado Motor Events.
Alle Ducati's zijn welkom.
 
Beste Imre en alle andere meelezers,

Zullen we 25/8 weer een dagje doen? Dat is mooi na de vakantie periode. Kortingscode is wederom via mij te verkrijgen. Opgeven doe je zelf op de website van Vado Motor Events.
Alle Ducati's zijn welkom.

Hoi,

Sunny 56 ( en ook zijn zoon ) en ik, konden naar afgelopen zondag de drang niet weerstaan en hebben stiekumpjes nog even een keertje geboekt.
Voor a.s. zondag 28 juli van 10.30 - 13.30 uur, er zijn nog genoeg plekken als je mee wilt.
Zowel voor de Beginners ( Groep 1) als voor de Sportievelingen ( Groep 2 ). Dus als je ook wil, kun je je op geven op de site van Vado Motor Events - Circuitrijden - Lelystad - 28 / 7 - Boeken - Betalen en klaar is Clara.
Hoor het wel of er nog meer mensen meegaan.

Groet Siep
 
Hoi,

Sunny 56 ( en ook zijn zoon ) en ik, konden naar afgelopen zondag de drang niet weerstaan en hebben stiekumpjes nog even een keertje geboekt.
_O- _O- _O- ja het is natuurlijk vrij om op eigen initiatief zelf nog een keer te boeken.
Voor a.s. zondag 28 juli van 10.30 - 13.30 uur, er zijn nog genoeg plekken als je mee wilt.
Zowel voor de Beginners ( Groep 1) als voor de Sportievelingen ( Groep 2 ). Dus als je ook wil, kun je je op geven op de site van Vado Motor Events - Circuitrijden - Lelystad - 28 / 7 - Boeken - Betalen en klaar is Clara.
Hoor het wel of er nog meer mensen meegaan.

Groet Siep
Is mijn vakantie Siep. Gaan jullie dan ook nog mee op 25/8?
 
Hoi,

En met een MTS 1000 DS blijf je zelfs het groene gevaar uit het Verre Oosten voor.
Op de eerste Kawa ( de middelste op de foto ) zit Marvin, de zoon van John ( Sunny 56 ).

Groet Siep[afbeelding]
Nou, gaat toch allemaal best schuin voor een beginner groep. Zo veel bodemspeling heb je niet meer. Let op je rempedaal.
 
_O- _O- _O- ja het is natuurlijk vrij om op eigen initiatief zelf nog een keer te boeken.Is mijn vakantie Siep. Gaan jullie dan ook nog mee op 25/8?

Hoi Antoine,

Moet het nog even serieus in de groep gooien hier, al voorzichtig een balletje opgegooid.
Kreeg wel gelijk de opmerking "dan betaal je die maar mooi zelf, blijf aan de gang" _O- _O-
Weet niet of Sunny56 and Son ook dan gaan.

Groet Siep
 
Ik ga 25/8 in mijn agenda zetten. Beloof nog niets maar ik ga er alles aan doen om mee te gaan.
Wordt dan wel de beginnersgroep, maar als ik Siep hoor beleef je daar heel veel plezier.

Groeten, Imre
 
Ik ga 25/8 in mijn agenda zetten. Beloof nog niets maar ik ga er alles aan doen om mee te gaan.
Wordt dan wel de beginnersgroep, maar als ik Siep hoor beleef je daar heel veel plezier.

Groeten, Imre

Hoi Imre,

Daar heb je helemaal gelijk in, kijk maar naar de foto's. En in de laatste 2 sessies ging bij ons het gas er toch ook wel flink op, vond ik tenminste.
Maar je moet op een gegeven moment wel beslissen of je mee gaat.
Want je moet namelijk een plaats reserveren d.m.v het maken van een boeking die je ook gelijk dient te betalen. En er zijn geen plaatsen in overvloed, Beginners groep nog 15 plekken en de Sportieve groep nog 10 plekken. Nou zal het denk ik niet gelijk storm lopen i.v.m. de vakantie periode, maar je weet maar nooit.

Groet Siep
 
Nee dat nog niet, maar dit is nog zo'n eind weg, tegen die tijd heb ik dat wel geregeld hoor.
_O- _O- _O- *O*

Hoi John,

Maar als we mee willen rijden, moeten we al beginnen met het voorwerk.
Heb hier de welbewuste bal al opgegooid, want je kan ook niet tot het laatste moment wachten met boeken. Ik ga dan toch echt nog een keer voor Groep 1 ( nog 15 plekken ), als we die dag toevallig rechtsom gaan, is het weer een ander baantje. En wat ik gezien heb van Groep 2 ( nog 10 plekken ), gaat dat mij net even te hart. Zeker als die Circuittijgers van j.l. zondag ook nog aangevuld wordt met Geert en Black Edition Jan.

Groet Siep
 
Ik ga 25/8 in mijn agenda zetten. Beloof nog niets maar ik ga er alles aan doen om mee te gaan.
Wordt dan wel de beginnersgroep, maar als ik Siep hoor beleef je daar heel veel plezier.

Groeten, Imre
Imre zet je PM even aan, dan krijg je de korting code voor 25/8
 
Ik heb een aantal mensen de korting code voor de circuitdag lelystad op 25/8 gestuurd.

Jullie dienen zelf te boeken (en te betalen ;)) op deze site www.vadomotorevents.com
middels de korting code krijg je €10,- korting.
Ik hoop zoveel mogelijk enthousiaste rijders te zien. Na afloop kunnen we eventueel nog een hapje eten samen in Harderwijk b.v. Maar dat besluiten we wel ter plekke.

Als je mee wilt en nog geen korting code hebt ontvangen stuur me dan even een PM

Ook niet Multistrada's mogen mee.
 
Nou ik heb nu al wat hele gave fotos gezien van de laatste circuit dag!

imageegf.jpg


imageusay.jpg


imageiwau.jpg


image.jpg


image.jpg


Bij deze zijn dit mijn plaatjes. *O* *O* :W
 
Laatst bewerkt:
Hoi John,

Gave foto's man, ken er alleen 2 niet zien, das nou jammer.
Ook jij hebt niet zo heel veel grond speling meer over.

Groet Siep
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

Men net opgegeven voor ook de Circuitdag op zondagmiddag 25 / 8.
Wil je er ook bij zijn, moet je niet te lang aarzelen en je gewoon opgeven.
Heb het idee dat de plekken wel wat snel volgeboekt worden.

Groet Siep
 
Terug
Bovenaan Onderaan