Ducati Multistrada 620 /1000 /1100

Hoi John, Siep en Arie,

Gezelligheid alom!
Leuk dat je er ook bij bent John.
En Siep, prima stukje op FB! Als dit geen enthousiaste MTS'ers aantrekt, dan weet ik het niet meer!
In ieder geval zijn we al met 4. Even aanhoren wie zich nog meer aanmeldt de komende tijd.
Ik zal zorgen voor een mooie rit door het Gooi en omstreken. Ik zit te denken aan een rit zoiets als georganiseerd door Arie in Ede en omstreken. Zo'n 100, 125 km met uiteraard een pitstop tussendoor.
Vooraf koffie met bijbehoren bij mij thuis. Dat is nog wel even een dingetje. Ik ben er niet zo voor mijn volledige adres gegevens op dit forum te gooien, dus als degene die mee gaan mij nu hun mail adres geven of jullie sturen mij een mailtje naar mjm7066@gmail.com, dan zal ik mijn adres doorgeven. Prive berichtje via dit forum mag ook natuurlijk.
Ik heb niets te verbergen hoor, maar ben nogal gesteld op mijn privacy 8-) . Hopelijk hebben jullie hier begrip voor.

Groet, Marco
 
Hallo mannen, het lijkt mij ook gaaf om met jullie mee te gaan rijden, moet alleen de multi naar garage brengen,want er zit nu een raar geluid in blok en een raar gevoel op de voetsteun met rijden.
Gr wally
 
Hallo mannen, het lijkt mij ook gaaf om met jullie mee te gaan rijden, moet alleen de multi naar garage brengen,want er zit nu een raar geluid in blok en een raar gevoel op de voetsteun met rijden.
Gr wally

Hoi Wally,

Welkom aan boord! Leuk dat je ook mee wil gaan.
Vreemd probleem met jouw MTS, maat het klinkt mij niet geheel onbekend.
Ik kan niet zeggen dat ook ik een vreemd geluid heb in mijn blok, maar ik ervaar wel een trilling in mijn voetsteunen, waarvan ik niet zeker ben of dit nu altijd al zo geweest is.
Het blijft natuurlijk wel een Ducati met alle trillingen die daarbij horen. :)
Ben benieuwd naar je garage ervaringen.
Toevallig nog pics van je MTS?

Groet, Marco
 
Hallo mannen, het lijkt mij ook gaaf om met jullie mee te gaan rijden, moet alleen de multi naar garage brengen,want er zit nu een raar geluid in blok en een raar gevoel op de voetsteun met rijden.
Gr wally
Hee Wally :W mooi dat je hier ook komt buurten dat houdt het lekker in beweging.En meerijden zou natuurlijk gaaf zijn want dan leren we steeds meer mensen in het echie kennen en dat werkt vlgs mij alleen maar bevordelijk voor het in beweging houden van dit topic.Als je weet wie iemand is post je denk ik ook wat makkelijker hier en naar elkaar .

Rare geluid in blok weet ik zo niet maar dat rare gevoel op de voetsteun : de mijne heeft ook zoiets maar eigenlijk liep ik te denken dat de ketting misschien wat trekt of bijvoorbeeld wat harde schakels ofzoiets maar ik heb mijn MTS nog maar net en weet er nog te weinig vanaf af qua (bij) geluidjes,trillen of andere dingen dus als andere meer ervaren MTS rijders weten wat het kan zijn of een idee hebben lezen we het wel hoop ik.

Ennehhh... er is al gevraagt naar een fotowww van je MTS of staat ie al ergens soms ?

gr driver
 
Hoi John, Siep en Arie,

Gezelligheid alom!
Leuk dat je er ook bij bent John.
En Siep, prima stukje op FB! Als dit geen enthousiaste MTS'ers aantrekt, dan weet ik het niet meer!
In ieder geval zijn we al met 4. Even aanhoren wie zich nog meer aanmeldt de komende tijd.
Ik zal zorgen voor een mooie rit door het Gooi en omstreken. Ik zit te denken aan een rit zoiets als georganiseerd door Arie in Ede en omstreken. Zo'n 100, 125 km met uiteraard een pitstop tussendoor.
Vooraf koffie met bijbehoren bij mij thuis. Dat is nog wel even een dingetje. Ik ben er niet zo voor mijn volledige adres gegevens op dit forum te gooien, dus als degene die mee gaan mij nu hun mail adres geven of jullie sturen mij een mailtje naar mjm7066@gmail.com, dan zal ik mijn adres doorgeven. Prive berichtje via dit forum mag ook natuurlijk.
Ik heb niets te verbergen hoor, maar ben nogal gesteld op mijn privacy 8-) . Hopelijk hebben jullie hier begrip voor.

Groet, Marco
Marco...lijkt mij totaal geen probleem om jouw adres niet te vermelden .Iedereen kan je even een pm sturen of je meelen en mochten er via FB mensen meewillen ....moeten we daar soms je emailadres neerzetten oid ?

Ik vindt het al mooi dat je het doet en als iemand anders het later wil doen hoeft dat uiteraard niet thuis maar kan ook elders natuurlijk .
Het belangrijkste vindt ik dat we elkaar zien en wat rijden en het gewoon gezellig hebben en dat kan vlgs mij overal toch ?

gr driver

ps...voor die genen die mij nog niet zo goed kennen : Ik ben altijd vrij direct in mijn reacties dus als dat soms wat kort door de bocht overkomt denk dan ffe ...tis driver maar :+
 
Laatst bewerkt:
Hallo mannen, het lijkt mij ook gaaf om met jullie mee te gaan rijden, moet alleen de multi naar garage brengen,want er zit nu een raar geluid in blok en een raar gevoel op de voetsteun met rijden.
Gr wally

Hoi Wally,

Vervelend joh die narigheid met je Multistrada.
Maar die is de 29 juni dan toch wel weer klaar.

Groet Siep :W
 
Hoi John, Siep en Arie,

Gezelligheid alom!
Leuk dat je er ook bij bent John.
En Siep, prima stukje op FB! Als dit geen enthousiaste MTS'ers aantrekt, dan weet ik het niet meer!
In ieder geval zijn we al met 4. Even aanhoren wie zich nog meer aanmeldt de komende tijd.
Ik zal zorgen voor een mooie rit door het Gooi en omstreken. Ik zit te denken aan een rit zoiets als georganiseerd door Arie in Ede en omstreken. Zo'n 100, 125 km met uiteraard een pitstop tussendoor.
Vooraf koffie met bijbehoren bij mij thuis. Dat is nog wel even een dingetje. Ik ben er niet zo voor mijn volledige adres gegevens op dit forum te gooien, dus als degene die mee gaan mij nu hun mail adres geven of jullie sturen mij een mailtje naar mjm7066@gmail.com, dan zal ik mijn adres doorgeven. Prive berichtje via dit forum mag ook natuurlijk.
Ik heb niets te verbergen hoor, maar ben nogal gesteld op mijn privacy 8-) . Hopelijk hebben jullie hier begrip voor.

Groet, Marco

Hoi Marco,

Dat gaat helemaal goed komen.
Heb er het volste vertrouwen in, dat jij iets moois in elkaar pruts.

Groet Siep :W
 
mijn multistrada 1100s bj.
full

2006
 
Wally.....en weer een mooie rooie erbij dus altijd goed . :Y
Zou mooi zijn als je motor geen echte problemen heeft met wat je eerder aangaf en je dus de 29 tigste mee zou kunnen .

Blijf vooral wat mee posten hier zou ik zeggen zodat we hier met elkaar de gang er wat in houden .

Op FB gebeurt m.i op Classic gebied niet zo heel veel maar er wordt wel dagelijks gepost met o.a fotoos van vakantie ritten of andere uitjes.

Misschien iets voor ons om hier ook lekker wat plaatjes neer te mikken van eerdeere of toekomstige ritten , vakanties , accesoires of bijv onderhouds dingen ?

Gewoon kijk en leesvoer bedoel ik dus eigenlijk *O*

Wij, mijn vriendin en ik gaan wslijk morgen en maandag even met de MTS op pad.
Ze heeft er nog niet achterop gezeten dus ...test...test....

gr driver
 
Hoi Arie,

Ga nog wel een berichtje schrijven hoor voor het Forum van de DCN ( had ik ook beloofd, even een stukkie terug lezen Arie ). Hier en op FB, vond ik belangrijker omdat bij dat Forum weinig tot geen respons komt.

En wat het plaatsen van foto betreft, vind ik persoonlijk te veel gedoe hier. Bij FB is dit gewoon vele malen gemakkelijker. Men kan ook FB nemen alleen voor de Dutch Ducati Multistrada Group, zonder al de poes pas die mogelijk is.

Groet Siep
 
Hoi Arie,

Ga nog wel een berichtje schrijven hoor voor het Forum van de DCN ( had ik ook beloofd, even een stukkie terug lezen Arie ). Hier en op FB, vond ik belangrijker omdat bij dat Forum weinig tot geen respons komt.

En wat het plaatsen van foto betreft, vind ik persoonlijk te veel gedoe hier. Bij FB is dit gewoon vele malen gemakkelijker. Men kan ook FB nemen alleen voor de Dutch Ducati Multistrada Group, zonder al de poes pas die mogelijk is.

Groet Siep
Teruglezen had ik al gedaan maar niet ver genoeg blijkbaar O-)

Facebook..aanmelden bij de DDMG is ook niet alles want er komt ook veel post door over de 1200 door en als daar bijv niet echt je interesse ligt moet je toch veel doorspitten om info te zien over een /de classic en ik ken ook veel mensen die gewoon niet op FB willen en dat respecteer ik.
Wel goed van FB is dat alles gewoon snel gaat en reacties ook en fotoos plaatsen is zeker heel makkelijk maar later terug vinden vindt ik weer lastiger dan hier waar je lekker pagina voor pagina kunt doorbladeren.

Hier fotoos plaatsen is wat omslachtig maar wel mogelijk want zelfs ik kan het zonder veel moeite tegenwoordig :+

Duc.forum; Als dat het forum is van Ducati Club Nederland gebeurt er idd echt heel weinig wat ik zo zie .
Ze hebben toch heel veel leden dus dan zou ik verwachten dat er ook veel activiteiten zijn buiten circuits gebeuren om dan .

gr driver
 
Laatst bewerkt:
Hoi "classic" riders,
Zoals jullie wel gemerkt hebben ben ik niet erg actief op MF en al helemaal niet op FB, maar zo af en toe kijk ik even de nieuwtjes en berichten door. Jammer Marco dat ik er niet bij kan zijn op 29 juni.
In augustus heb ik 2 data gereserveerd de 10de en de 17de. De rit gaat dan door de Liemers en de Achterhoek. Waar we afspreken is mede afhankelijk met hoeveel motoren we zijn, maar het wordt ergens bij Arnhem/Westervoort. De komende weken zal ik ook weinig op MF zijn maar jullie kunnen natuurlijk wel aangeven welke datum jullie voorkeur heeft. Veel plezier de 29ste.
Groet, Hans
 
Hoi Hans,

Jij zit liever op je Ducati hè, dan op het MF of FB. Nou zal je vertellen ik doe allebei.

Voor een rit in augustus, gaat mijn voorkeur uit naar
Zondag 17 augustus. En ik zal de plannen voor een Classic Rit tzt wel even boor je verwoorden op FB.

Groet Siep
 
Hoi mannen,

Zie net dat ik de 17 augustus niet kan, dan is de Ital dag in Beusichem georganiseerd door de DCN.

Groet Siep
 
Goede actie Ducelf00

Augustus wordt zoals het er nu uitziet vanaf de 10de onze eerste Duc MTS1000 vakantie wslijk richting geboorteland Italie en dus kan ik dan ook niet mee met de door jouw geplande rit 10/17 Augustus.

Hoelang en of we weggaan hangt er mede vanaf of we nog wat werk hebben/krijgen rond die tijd dus krijg ik bijv 9 Aug. voor 3 weken werk dan blijven we thuis want werk is inkomsten en zonder inkomsten geen vakanties :N

Oftewel...zet mij er maar ovb neer maar ik hoop eigenlijk dat er nu steeds wat meer mensen meegaan zodat er iedere rit ongeacht met wie gewoon lekker gemeet/gereden kan worden.

Op FB komen er regelmatig nieuwe Classic rijder/sters bij maar tot nu toe nog nul aanmeldingen om definitief mee te gaan vlgs mij .

Zou mooi zijn om wat FB mensen ook hier te krijgen dan snijdt het Classic mes aan 2 kanten.

gr driver
 
Laatst bewerkt:
Ja jongens, 17 augustus staat de jaarlijkse Italday gepland in beusichem dus dan kan ik niet, en de 10e augustus is my birdsday. Ik weet het, voor de meeste geld dat dat geen belemmering zou moeten zijn.
Maar ik verwacht toch een beetje visite die dag. Trouwens jullie zijn ook welkom voor een bakkie dan.
Dus ik kan deze data's niet, jammer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan