Ducati Multistrada 620 /1000 /1100

Heejjj, mijn MTS heeft dus een broertje of zusje met een paar dezelfde familie trekjes :+

Hey Arie,

Dacht jij dan dat je de enige was met deze problemen :?
Ik ben er met mijn onlangs aangeschafte MTS 1000 DS achter gekomen dat het dashboard ook wat probleempjes kent. Onnauwkeurige benzine meter (maar dat hebben er meer, begreep ik?) en dan met name als de tank wat leger raakt. Als het reserve lampje gaat branden, brand af en toe ook het motor management lampje mee. Zodra ik de tank vol gooi, doet alles het weer prima. Ook vallen er af en toe wat pixels weg en is het wat minder leesbaar allemaal. Ik kan er wel mee leven. Het blijft Italiaans natuurlijk!
Succes met de olieleidingen bij Leerkes en tot de 26e neem ik aan als dat weer gefikst is! :W

Groet, Marco
 
Hey Arie,

Dacht jij dan dat je de enige was met deze problemen :?
Ik ben er met mijn onlangs aangeschafte MTS 1000 DS achter gekomen dat het dashboard ook wat probleempjes kent. Onnauwkeurige benzine meter (maar dat hebben er meer, begreep ik?) en dan met name als de tank wat leger raakt. Als het reserve lampje gaat branden, brand af en toe ook het motor management lampje mee. Zodra ik de tank vol gooi, doet alles het weer prima. Ook vallen er af en toe wat pixels weg en is het wat minder leesbaar allemaal. Ik kan er wel mee leven. Het blijft Italiaans natuurlijk!
Succes met de olieleidingen bij Leerkes en tot de 26e neem ik aan als dat weer gefikst is! :W

Groet, Marco
Ja, dat dacht ik :+
Vandaag met het andere display ook even 15 minuten oid in een fikse regenbui gereden maar display bleef dicht qua vocht erin alhoewel de temp.meter toch wat heen en weer gaat zag ik dus of dat nu zo hoort of dat ie bijvoorbeeld een beetje constant moet blijven weet ik nu ook niet eigenlijk.


Leerkes : vanochtend tegen 10.00 uur was ik er ongeveer bakkie koffie en wat bijgepraat en omdat alleen de onderste leiding lekte maar hij 2 zgan had voor me besloten ze beide te vervangen.
uurtje werk en zijkapje er weer af en ffe de laadstroom ? gemeten van de accu ofzoiets en gaf 14 volt ? aan dus ruim voldoende vlgs Leon de monteur.

Zijkap weer teruggezet incl 2 tyrips en schroef en nog een bak koffie genomen en ffe met Robbie de eigenaar lopen praten over wat Duc dingen .

Naar huis gereden en uiteraard weer in een fuik met regen terecht gekomen maar wat ik zag onderweg en thuis zijn deze leidingen lekvrij dus hopelijk nu ffe van de kosten af tot ..eh...wanneer ? :+

Ik blijf bij mijn mening dat ze bij Leerkes netjes werken en zeer correct zijn in wat je afspreekt qua werk en prijzen.
Voor mij een fijn adresje voor de Duc en niet te ver uit de buurt dus ik blijf daar wel naartoe gaan als er iets is of wanneer ik wat nodig heb.

gr driver
 
Mooi ruitje Arie! Ben erg benieuwd naar je bevindingen. Wil toch ook nog eens een ander of lager ruitje. Zit nu precies met turbulentie aan de onderkant van mijn helm.

En eigenlijk wil ik natuurlijk Siep zijn kuipje. Of een kuipje van gelijk model welke nog wel meedraait zoals het nu ook doet.
Misschien wel een leuk project voor de winter. Een bestaand topkuipje aanpassen zodat deze dezelfde vorm heeft als Siep zijn kuip, maar dan nog wel meedraait. Dus gemonteerd op de bestaande steun, maar dan wel een stuk steiler wat hoek betreft. Misschien ga ik dat eens proberen te maken.

groeten,

Imre
Vandaag dus naar Leerkes geweest en binnendoor via Apeldoorn rond de 90/100 gereden en dan is de laagste stand en het spoilertje iets omgeklapt voor mijn (wind) gevoel het beste.
Hoe hoger het spoilertje gaat hoe meer wind en ruis om/tegen de helm.

Snelweg 130/140 gereden en ongeveer hetzelfde maar iets hoger gaat ook nog wel.

Terugweg ben ik binnendoor over kleine wegen gereden tot Otterlo en ook wat regen erbij en standje laag ook okee.
Otterlo-Ede in de stromende regen en ook standje laag.

Conclusie : Het ori ruitje buldert m.i meer om/tegen de helm dan deze MRA al vindt ik het ori ruitje mooier staan omdat deze hoger is .
De MRA laat ik voorlopig dus zitten .

gr driver
 
Hey Arie,

Dacht jij dan dat je de enige was met deze problemen :?
Ik ben er met mijn onlangs aangeschafte MTS 1000 DS achter gekomen dat het dashboard ook wat probleempjes kent. Onnauwkeurige benzine meter (maar dat hebben er meer, begreep ik?) en dan met name als de tank wat leger raakt. Als het reserve lampje gaat branden, brand af en toe ook het motor management lampje mee. Zodra ik de tank vol gooi, doet alles het weer prima. Ook vallen er af en toe wat pixels weg en is het wat minder leesbaar allemaal. Ik kan er wel mee leven. Het blijft Italiaans natuurlijk!
Succes met de olieleidingen bij Leerkes en tot de 26e neem ik aan als dat weer gefikst is! :W

Groet, Marco

Ja hoor Marco dit zijn dus min of meer standaard mankementen van de eerste serie MTS'en want zoals ik al aangaf mijn neef heeft precies dezelfde probleempjes maar rijden is gelukkig geen probleem en daar gaat het tenslotte om.
Groet, Hans/ducelf00
 
Hoi mannen,

Ik heb mezelf een mooie seatcover gescoord maar deze is prachtig Rood!
Zoals jullie weten is mijn motor zwart, dus ik ben op zoek naar een spuiter voor dit klusje.
Hebben jullie misschien nog goede suggesties?
Ik was hier bij een schade herstel bedrijf, ik dacht uh wat kost dat om hem zwart te spuiten?
Het antwoord was 100 euro. Daar schrok ik wel een beetje van.
Dus goede raad is welkom.

Groetjes John
 
Ja, dat dacht ik :+
Vandaag met het andere display ook even 15 minuten oid in een fikse regenbui gereden maar display bleef dicht qua vocht erin alhoewel de temp.meter toch wat heen en weer gaat zag ik dus of dat nu zo hoort of dat ie bijvoorbeeld een beetje constant moet blijven weet ik nu ook niet eigenlijk.
Kan je een nieuwe teller (display) zo overzetten? Of moet hij eerst weer aangemeld worden oid?
 
Kan je een nieuwe teller (display) zo overzetten? Of moet hij eerst weer aangemeld worden oid?
De mijne moest de ecu worden uitgelezen oid.Leerkes heeft dat opgestuurd incl mijn huidige display begreep ik mede omdat ik mijn kmstand weer terug wou hebben ipv de 5000 km die op deze stond.
Staat nu weer op 47700 km ongeveer .

Als die ecu ? al een keer uitgelezen is of veranderd zoals nu bij mij kan er wel een ander display op begreep ik zonder problemen.

Toen ik naar Leerkes ging met de MTS heeft Robbie waar ik bij stond mijn defecte display losgehaald en mijn huidige aangesloten maar dat wou niet ivm start onderbreking ? dus daarom moest de display opgestuurd worden.

gr driver
 
Laatst bewerkt:
Hoi Sunny

Gewoon zelf een spuitbus pakken [op nummer bij goede verzaak maken ze hem zelf of via de dealer ]
spuitbus kunstof primer voor goede hechting moet lukken.

Psbb bij een 1000 moet je de sleutel laten inlezen ivm startonderbreker , had jij een 620 ?? daar weet ik het niet meer van .
Maar elke dealer kan je dat vertellen ,even een telefoontje en je weet het.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt .

Succes ermee Gr. Hans
 
Zo, stil hier......
Heeft iedereen z'n MTS al opgeborgen voor de winter????
Ik probeer iedere dag gewoon nog op m'n schoonheid naar mijn werk te rijden, ondanks de vallende bladeren en de regen :+ .
Eigenlijk niet zoveel nieuws te melden, behalve dan dat ik hoop dat de opkomst voor onze laatste rit op 26 oktober weer groots zal zijn en dat het weer meezit! We kunnen Siep59 natuurlijk niet voor niets druk laten organiseren, ennuh...ik heb best zin in een eerste bordje erwtensoep! :9~

Groet, Marco
 
Hoi Vrienden,

Nog even ten aanzien van onze Snert Rit , die bij droogweer ( een paar spetters mag ) staat gepland op zondag 26 oktober. Heb met de restaurant ( weer de Boerenschuur in Vierhouten ) afgesproken, dat ik woensdag 22 oktober doorgeef met hoeveel Bikkels we aanschuiven. Wil dus voor die dag dus weten wie er mee gaan, heb je je zelf nog niet opgegeven dan NU DOEN. :Y :Y

Tot nu toe gaan mee op deze dag, Marco, Hans uit R, Hans uit W, John en Siep. Via FB schuift er een nieuw gezicht aan, en wel John Mooren uit Roermond.
Er zijn nog wel wat twijfel konten, zoals Arie, Fenno en Hans uit A.

Hopelijk sluiten er toch nog enkele Classic Boys bij ons aan deze dag, voor een leuke rit :] gezelligheid en een lekker bord erwtensoep. :9
Tot ziens in Beekbergen op zondag 26 oktober.

Ciao Siep :W
 
Ik kan dit keer niet mee. Ik ben een lekker lang weekend weg met vrouw en kind.

Ik duim voor jullie dat het weer goed is (heb ik ook een mooi weekend) en dat het weer net zo gezellig wordt als de vorige keer. Aan de organisatie zal het ieder geval niet liggen.

groeten,

Imre
 
Hoi,

Aanstaande zondag 19 oktober wordt er bij het Autotron in Rosmalen, het evenement AutoMotodItalia georganiseerd ( www.automotoditalia.nl ).
Zijn er nog mensen van hier, die het voornemen hebben hier naar toe te gaan.
Aangezien dat het laatste evenement van de Ducati Club Nederland, het "Rondje Vallende Bladeren "deze keer ook daar plaats vind is het een mooie gelegenheid om heel veel mooi Italiaans spul te zien :Y . Er komen daar erg veel Ducatisten tezamen, wat erg gezellig is.
De weersvoorspellingen voor die zondag zijn uitermate geschikt om die kant op te komen.
Leden van de Ducati Club Nederland, hebben gratis toegang op vertoon van hun Clubpas.

Hopelijk zie ik jullie in Rosmalen en een groet,

Ciao Siep :W
 
Hoi Vrienden,

Nog even ten aanzien van onze Snert Rit , die bij droogweer ( een paar spetters mag ) staat gepland op zondag 26 oktober. Heb met de restaurant ( weer de Boerenschuur in Vierhouten ) afgesproken, dat ik woensdag 22 oktober doorgeef met hoeveel Bikkels we aanschuiven. Wil dus voor die dag dus weten wie er mee gaan, heb je je zelf nog niet opgegeven dan NU DOEN. :Y :Y

Tot nu toe gaan mee op deze dag, Marco, Hans uit R, Hans uit W, John en Siep. Via FB schuift er een nieuw gezicht aan, en wel John Mooren uit Roermond.
Er zijn nog wel wat twijfel konten, zoals Arie, Fenno en Hans uit A.

Hopelijk sluiten er toch nog enkele Classic Boys bij ons aan deze dag, voor een leuke rit :] gezelligheid en een lekker bord erwtensoep. :9
Tot ziens in Beekbergen op zondag 26 oktober.

Ciao Siep :W
Ik kan niet definitief toezeggen omdat ik niet weet hoe komende week en het weekend erop loopt.
Kom ik wel rij ik lekker mee en na afloop zie ik wel wat ik doe qua eten .
Verder weinig te melden want rij niet op de MTS en vandaag ffe 100 km met de xjr1300 gereden en morgen wil ik ook gaan rijden met of de MTS of met de Voxan .

gr driver
 
Hoi Bikkels,

Morgen zou ik weer contact opnemen met Restaurant de Boerenschuur in Vierhouten, om door te geven met hoeveel man we aanschuiven om bij hun de snert + te nuttigen. :9 De teller staat nu op 7 deelnemers. :Y Ik wacht tot morgenmiddag / avond om dit te gaan doen, mede ook om de weersvoorspellingen nog even een dag aan te kijken. Tot nog toe schijnt het mee te gaan vallen en hebben wij mazzel. *O* Verwacht dan ook dat degene die zich opgegeven hebben. ook daadwerkelijk komen. Anders sta ik een beetje voor L.. en blijft het restaurant met de erwtensoep zitten, die ze speciaal op mijn verzoek voor ons gaan maken, omdat dit normaal niet op hun menukaart staat. Tot zondag in Beekbergen.

Ciao Siep :W
 
Hoi Bikkels,

Morgen zou ik weer contact opnemen met Restaurant de Boerenschuur in Vierhouten, om door te geven met hoeveel man we aanschuiven om bij hun de snert + te nuttigen. :9 De teller staat nu op 7 deelnemers. :Y Ik wacht tot morgenmiddag / avond om dit te gaan doen, mede ook om de weersvoorspellingen nog even een dag aan te kijken. Tot nog toe schijnt het mee te gaan vallen en hebben wij mazzel. *O* Verwacht dan ook dat degene die zich opgegeven hebben. ook daadwerkelijk komen. Anders sta ik een beetje voor L.. en blijft het restaurant met de erwtensoep zitten, die ze speciaal op mijn verzoek voor ons gaan maken, omdat dit normaal niet op hun menukaart staat. Tot zondag in Beekbergen.

Ciao Siep :W

Ik ben er gewoon bij hoor! Het weer ziet er tot nog toe redelijk uit voor zondag.

Tot zondag!

Groet, Marco
 
Ik moet me helaas afmelden voor de snertrit .
Sorry Siep , ik weet hoe je er je best voor doet , maar door onverwachte
familieomstandigheden ben ik niet in staat om mee te gaan , had er anders graag
bij geweest .
Ze geven aardig weer op dus hoop dat jullie een fijne dag hebben .


Gr. Hans
 
Hoi Boys,

Nog even als een soort van geheugen steuntje. Morgen is het weer zover, de Ducati Classic Multistrada ( 620 / 1000 / 1100 ) rijders ( sters ) komen weer bij elkaar voor een Meet & Ride :] :] . Het is tevens de laatste evenement voor deze groep rijders. Dus als je een Classic Multistrada berijd en je hebt voor morgen nog geen invulling van je dag, kom dan naar Wegrestaurant Mendel in Beekbergen :Y . We verzamelen om 11.00 uur aldaar, een beetje kletsen, bakkie doen en rond de klok van 12.00 uur stappen we op de Bella's en maken een toertje over de Veluwe. Dus heb je nog niets te doen, kom dan naar Beekbergen. Houd wel rekening dat vannacht de WINTERTIJD haar intreden doet. Hoop jullie morgen te zien.

Ciao Siep :W
 
Ik ben er morgen ook na wat aansporingen via aps gehad te hebben :+

Klokkie op de MTS staat al een uur terug dus dat moet goed komen lijkt me.

Hans...jammer dat je er niet bij bent en tot de volgende keer hoop ik.

gr driver
 
Hoi mannen,

Ik heb mezelf een mooie seatcover gescoord maar deze is prachtig Rood!
Zoals jullie weten is mijn motor zwart, dus ik ben op zoek naar een spuiter voor dit klusje.
Hebben jullie misschien nog goede suggesties?
Ik was hier bij een schade herstel bedrijf, ik dacht uh wat kost dat om hem zwart te spuiten?
Het antwoord was 100 euro. Daar schrok ik wel een beetje van.
Dus goede raad is welkom.

Groetjes John
100 euro is wel aardig wat ja maar ...ik heb geinformeerd voor mijn draaikuipje , het vaste koplamp gedeelte en dat kleine stukje eronder...200/250 euro was het antwoord.

Denk dak de MTS lekker zo laat zoals ie nu is gewoon Multicolor en daarmee ben ik ook de enigste in die ietswat onooglijke kleuren dus altijd herkenbaar :)
 
Mogguhhh...heren....vannacht maar opgebleven zodat ik nu al kan posten dat ik niet te laat wakker ben geworden en zoals het er nu dus naar uitziet ben ik mooi op tijd voor de meeting/rit :+
 
Het merendeel zit op facebook waar nu een eigen Classic Multistrada topic is opgezet door Siep maar afgelopen Zondag waren er toch nog 9 Mts op komen draven in Beekbergen van waaruit er weer een mooi ritje was uitgezet door Siep incl de bak snert in Vierhouten .

Waren ook 2 nieuwelingen bij en Marco was op de toch wel fraaie zwarte MTS 1000 gekomen .

Onderweg nog een stukje dijkweg gereden wat altijd mooi is natuurlijk.

Al met al een mooie droge dag en als het weer blijft zoals nu de komende weken misschien nog een November bikkelrit ?

Het zou overigens wel tof zijn als de FB bezoekers hier ook blijven posten voor de niet FB bezoekers en andere geïnteresseerden hier.

gr driver


driver vlak bij het afspreekpunt :



De opkomst :



De mooie 1000 van Marco :



Workshop van Hans deze keer nl..stickeren die motor van driver :


 
Laatst bewerkt:
Gisteren met Ducelf00 ,lees Hans wezen rijden door de Achterhoek, Gelderland en Duitsland.
Mooi weer en zeer goede voorrijder , perfect dagje en bedankt Hans ik heb weer wat nieuwe plekjes gezien .





 
Terug
Bovenaan Onderaan