Ja een proefrit geeft meer duidelijkheid,hij zal ongetwijfeld soepeler rijden dan een Ducati
en in testen doet de MT10 het ook goed.Ik heb voordat ik de Ducati koos ook nog andere overwogen,zoals de Kawasaki Z1000 of de Z900,De Yamaha MT serie ,de Honda CB1000
of de Aprillia Tuono V4.Eigenlijk doe je met al die fietsen geen slechte keuze,echt slechte
motoren worden niet meer gemaakt,dus ga je zaken afwegen zoals de prijs,of er
abs ,traction control enzz op zit,en het rijklaar gewicht.waarom ik uiteindelijk voor
de Duc heb gekozen is dat ik er als eerste mee heb proefgereden, en dat beviel zo goed
dat ik dacht waarom nog verder kijken,ook heb ik aardig wat van de prijs af kunnen lullen,
dus de knoop maar doorgehakt en daar nog steeds geen spijt van gehad.
Maar voor het zelfde geld had ik eerst met een ander merk proefgereden en was de keuze
heel anders uitgevallen,er is altijd wel wat beters te vinden,maar ik ben blij met wat ik nu heb en daar gaat het om.ik heb in mijn motor carrière al zo,n 100 motoren gehad en
was altijd opzoek naar wat beter en sneller was,maar de uiteindelijke conclusie was dat
ze allemaal wel iets hadden wat ik leuk vond,dus ben wat honkvaster geworden en
wissel nu nog maar zelden van motor,het wisselen heeft mij mega veel geld gekost en
dat had ik achteraf wel beter kunnen besteden.