Ducati Streetfighter V2 en V4 topic

Nee denk van niet
Het design is op zich niet nieuw, dus zou je denken dat het ook voor de al wat oudere motoren beschikbaar is? Ik heb wel veel universeel spul gezien, voor een fractie van de prijs van Ducabike, of CNC Racing, maar dat kan nooit veel zijn,dus daar waag ik me maar niet aan.
 
Er zit toch sowieso al andere verhouding op de SF V2 dan de Pani V2? Waarom zou je het extra aanpassen?
 
Er zit toch sowieso al andere verhouding op de SF V2 dan de Pani V2? Waarom zou je het extra aanpassen?
Omdat voor mij een krappe bocht in de 2e versnelling nog wel eens net te laag in toeren wordt en 1e net te hoog.
Iets meer toeren in 2e versnelling is dan zeer welkom.
 
P
Omdat voor mij een krappe bocht in de 2e versnelling nog wel eens net te laag in toeren wordt en 1e net te hoog.
Iets meer toeren in 2e versnelling is dan zeer welkom.
Precies........ en als je voor 1 tandje minder gaat....... wordt de verhouding net te kort.
 
Nu je het zeg herkenbaar. Zat er vandaag nog over te klagen. ik hoor graag wat jullie ervaringen zijn.
 
Mijn V2 is gearriveerd en hopelijk volgende week gereed! Het wachten is nog op een adapter en deze komt begin deze week binnen. Kon het toch niet laten om even een kijkje te nemen bij de dealer.

B2E63234-9627-4295-B3AB-966F0CAF1BAC.jpeg
 
Echt mooie machientjes! Maandag hadden we er 1 tot onze beschikking op de Pirelli trackday, maar helaas hadden ze niet de juiste formaat achterband beschikbaar. Dus heb me moeten vermaken op een 2022 BMW S1000RR met carbon wielen, ook geen straf 🤣😎
 
dag allemaal, trekker overgehaald op een nieuwe v4s.. groot dilemma.. welke carbon parts? Hoor wisselende verhalen over ilmberger qua pas vorm / kwaliteit want al met al zoals uitgezocht toch 2.5k aan carbon onderdelen, als de fit dan ruk is zak ik wel even door de grond bij aflevering haha. Hierdoor neigt mijn keuze toch naar DP carbon origineel met perfecte fit.. iemand ervaringen met ilmberger carbon op een v2/v4(s)? wat vinden jullie hier uberhaupt, satin or gloss carbon? mijn voorkeur gaat uit naar gloss :)
 
Weet niet wat je allemaal er op wilt hebben, maar anders zoveel mogelijk orgineel van Ducati. Dat is mat, maar wel van hoge kwaliteit. En een goede fit. Ik heb de plaatjes aan de zijkant langs radiator / oliekoeler van CNC racing. Dat is exact dezelfde weving en matheid als orgineel.
 
Weet niet wat je allemaal er op wilt hebben, maar anders zoveel mogelijk orgineel van Ducati. Dat is mat, maar wel van hoge kwaliteit. En een goede fit. Ik heb de plaatjes aan de zijkant langs radiator / oliekoeler van CNC racing. Dat is exact dezelfde weving en matheid als orgineel.
ik ben toch gegaan voor full ilmberger gloss, vind ik persoonlijk veel 'dikker' lijken, de satin finish lijkt op een standaard spatbord tenzij je er boven hangt wat er dan van een afstandje nog steeds wel cheapo uitziet.. kan het tot morgen nog veranderen maar ben er vrij zeker van dat ik alles ilmberger doe voor de gloss!
 
Mooi hoor !! geen radiator cover ? blijft het een beetje oke met de steenslag?
Jazeker wel, misschien lastig te zien maar ik heb een beschermer voor de waterkoeler, welke origineel Ducati is.
 

Bijlagen

  • A22A4A39-C471-4ABA-B4CD-393075BF9D33.jpeg
    A22A4A39-C471-4ABA-B4CD-393075BF9D33.jpeg
    48 KB · Weergaven: 7
ik ben toch gegaan voor full ilmberger gloss, vind ik persoonlijk veel 'dikker' lijken, de satin finish lijkt op een standaard spatbord tenzij je er boven hangt wat er dan van een afstandje nog steeds wel cheapo uitziet.. kan het tot morgen nog veranderen maar ben er vrij zeker van dat ik alles ilmberger doe voor de gloss!
Oké, smaken verschillen gelukkig. Ik ben meer van het matte carbon. Ziet er in mijn ogen zeker niet cheapo uit. Ben wel benieuwd naar de fit. Ik vindt die carbon ‘spoiler’ onder de koplampunit van Ilmberger wel mooi. Die komt er nog wel een keer op. Heb jij die toevallig ook besteld?
 
Terug
Bovenaan Onderaan