Ducati SuperSport

Ziet er goed uit!

Is deze foto gemaakt op de markt in Ede? Ik zie volgens mij op de achtergrond het Italiaans restaurant, of niet? We zien het zondag wel!

Ciao, Roger

Nee hoor. Je kijkt naar de plaatselijke shoarmaboer. Het pizzarestaurant is er tegenover.
 
woooow! mooi gemaakt...die uitlaat zo achterlangs de duo-steunen...
zelf andere bochten gefabriceerd })
===================================================================
welke maat sproeiers heb jij erin zitten ??

en heb je ook de luchtfilterdeksel opengezaagd *D ??
===================================================================
C ' Ufo - die nog druk bezig is met zijn fietske :)
eeehh. die duo steunen zitten vast met verlene bouten. komen zo'n 10 cm naar buiten. Normaal rij ik zonder duo...

Ik heb net vorige week de carbs ultrasoon gereinigd. Volgens mij zat er toen nog 70 in oid. Ik heb een K&N filter met open deksel ja.

Ben je er zondag wel bij Ufo???
 
Neeee....hoeft niet, maar ga mischien wel....
Gewoon ff lekker kwijlen :9~ .
(was erg leuk gisteren trouwens)

Groet 8-)
 
Even een betere foto plaatsen hoor. Zonder Rekje en stepjes, maar met Italritvuil :+

DSC00161.JPG
 
Ik heb een 900SS van 1990

V-two nokkenassen en geflowde koppen
40 mm Dellorto's met KN filters
Zwevende remschijven
Carbon Bosdempers
Technoflex voorvering, 7-voudig instelbaar
Hagon achterschokbreker
 
Mijn vader is de trotse bezitter van een Ducati SS800 Nuda van 2003. In het rood natuurlijk. Ik mag er nog niet op rijden helaas. Ik heb nog een rijbewijs. :(

De duc in nog standaard, maar een ander zadel is al onderweg, want het orgineel is zo glad dat mijn moeder er niet op kan blijven zitten. Lache toch. :]
 
nou hier nog 1.

Eerst 2maal een suzuki, een gn 250 en een ls 650 (ivm dat heerlijke rijbewijs)
Toen heb ik my precious gevonden. een supersportje 750 vollekuip uit 1997 met nog geen 20k op de teller. Geheel in originele staat (nogwel, moeten nog wel andere dempers, k&n filter op komen)

Nu mag het wat warmer worden ;)

Sander
 
Ik heb een 750 SSC uit '94, lekkere machine. Hoe hard ie kan zou ik niet weten, vind ik ook lekker belangrijk :Z

Wat ik veel leuker vind is bochten sneller nemen dan de rest en dat gaat weer prima op een Duc.
Verder is die van mij bijna standaard, op een setje zwevende remschijven na :9
Die heb ik dus verkocht, je kan me uit het lijstje halen...

Ik doe het tegenwoordig met een 748 :9
 
Terug
Bovenaan Onderaan