Ducati Topic #103, Waar Ducati's op stal staan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Doe ff dat fotootje van jullie 3 vfr's met tyga kuipjes :9~~

Ik heb alleen deze 2 foto's op de laptop staan...

full
 
Schiet eens op met je 900 :P

Ik heb voor mijn 2 kleps raceframe al weer eea klaarliggen, ohlins schokbreker komt erop. Achterbrug van een MTS, 5 spaaks velgen, waarschijnlijk nog een set Brembo full floaters erbij, 1000DS blok, etc 2013 gaan we hiermee aan de gang. Gisteren met mn pa eea doorgesproken wat we gaan doen!! *O* *O* *O* Wordt wel mooi! Vorkpoten zit ik nog over te twijfelen, wellicht dat ik er toch wel een paar Ohlins poten (axiaal) erin ga bouwen. Nog een 999 tank op de kop zien te tikken en een Radical zitje en dan zijn we een heel eind op weg. voor de einddemper zit ik aan een Zard te denken, vind deze zo gaaf!! :9~ :9~ zoiets moet het wel gaan worden...

[afbeelding]
plannen plannen plannen.... de Zard is iig ubergeil!
 
Net even met de zonen naar het plaatselijke voetbalclubke weest, toch wel weer es leuk (ondanks het verlies en best wel fris). Dacht dat Honda idd eerder de moderne enkelzijdige a.brug had, die van Duc was mooier met de centrale moer. Vfr is een van de weinige Japsels die in deze uitvoering wel wat hebben, de latere, de EFi typen bekoren me niet...

Foto-H4XUJ3EW-D.jpg
 
Laatst bewerkt:
Kijk, Fog is een echte meeloper, alleen de Die Hard Ducatisten blijven over... :+

Vanavond het Sinterklaas journaal opgenomen voor de intocht in Zuidwolde, pepernoten pepernoten pepernoten!!!!!!!!!!!!!!

Eitje voor en broodje na het fietsen? :+
na het fietsen is prima

Morgen ff bandje lappen en naar LD toe, heb er zin in!
 
Kijk, Fog is een echte meeloper, alleen de Die Hard Ducatisten blijven over... :+

Vanavond het Sinterklaas journaal opgenomen voor de intocht in Zuidwolde, pepernoten pepernoten pepernoten!!!!!!!!!!!!!!

Eitje voor en broodje na het fietsen? :+
na het fietsen is prima

Morgen ff bandje lappen en naar LD toe, heb er zin in!
hoho, hier staat nog een racegeval :Y
 
Kijk, Fog is een echte meeloper, alleen de Die Hard Ducatisten blijven over... :+

Vanavond het Sinterklaas journaal opgenomen voor de intocht in Zuidwolde, pepernoten pepernoten pepernoten!!!!!!!!!!!!!!

Eitje voor en broodje na het fietsen? :+
na het fietsen is prima

Morgen ff bandje lappen en naar LD toe, heb er zin in!
Ik neem je wieltjes mee
 
ohjah, dat is inderdaad al veel. Die afstand hebben de meeste motoren niet gehaald :P

Wat heb je nog meer gekocht? :P En de hamvraag, gaat die Honda morgenvroeg op MP? :P :P
Ik zocht snel en dichtbij iets bruikbaars, daar kwam deze het dichtst bij...... zodra er een trekhaak onder de Stoffer hangt is er weer veel mogelijk hè, dat is inmiddels wel bekend toch :P })
 
Ik zocht snel en dichtbij iets bruikbaars, daar kwam deze het dichtst bij...... zodra er een trekhaak onder de Stoffer hangt is er weer veel mogelijk hè, dat is inmiddels wel bekend toch :P })

_O- _O-

Ach, zolang je er je plezier van hebt, dat is waar het om gaat.
Al zou je een fucking Hyosung kopen, dat zou ook nog hilarisch zijn. Grote pret.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan