Ducati Topic #103, Waar Ducati's op stal staan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is een werkelijk smetteloos ding met alle slijtagedelen ook echt zo goed als nieuw (boekje, bonnen, boorgereedschap enz erbij)............ en uiteraard voor niet teveel }) (alhoewel elke euro aan een H#$%a natuurlijk slecht besteed is O-) )


En ja, had eerder eens een rode om voor een OP toch nog te kunnen rijden :Y
 
Laatst bewerkt:
Trial is gaaf!! Wat voor trialmotor heb je? Heb keer ochtendje bij Alex vd Broek op trialmotor gereden.

De motorclub heeft 3 fietsen, twee GasGas en een Montesa.

Als er interesse is wil ik wel eens kijken of er voor MFDT iets te regelen valt bij zelftrialrijden.nl. Is op het terrein waar ik zelf ook altijd rijd.
 
Het is een werkelijk smetteloos ding met alle slijtagedelen ook echt zo goed als nieuw (boekje, bonnen, boorgereedschap enz erbij)............ en uiteraard voor niet teveel }) (alhoewel elke euro aan een H#$%a natuurlijk slecht besteed is O-) )


En ja, had eerder eens een rode om voor een OP toch nog te kunnen rijden :Y

Smetteloos ding en jij gaat ermee pekelen :?
 
Voor de gene die morgen hier komen fietsen,wat geeft jullie voorkeur: broodje eten voor het fietsen of na het fietsen :) Weten de dames ook waar ze aan toe zijn :)
En vergeet jullie drinkflesjes niet :]

Voor én Na :+

Trouwens, als ik naar jou toe wil, waar kan ik dan het beste langs? Afslag Apeldoorn-Zuid vanaf de A1, of eerst een stukje A50 pakken?
 
Wel een heel fijn japseltje met een heerlijk v4 geluid met de juiste dempert
't is maar een Jap ;)
full
 
Los daarvan ... jammer voor de liefhebbers van dergelijke brommers.
zo heeft mijn broer een RVF400 , echt een hele gave fiets natuurlijk waar echt heel veel v4 en honda puristen weg van zijn.... Hij heeft er dik 100000km op gezet! waarvan zeker de helft winter kilometers, ding ziet er niet uit ! Altijd als hij bij de dealer komt voor zijn beurt geven ze hem op z´n donder omdat het ding er zo uitziet _O- om nog maar te zwijgen over de opmerkingen van lijfhebbers die hij naar zijn oren geslingerd krijgt :X ding is nu in ruste is dood geloof ik , heeft de strijd opgegeven '(
 
Voor de gene die morgen hier komen fietsen,wat geeft jullie voorkeur: broodje eten voor het fietsen of na het fietsen :) Weten de dames ook waar ze aan toe zijn :)
En vergeet jullie drinkflesjes niet :]
Geen voorkeur :)

Koffie na zou wel lekker zijn :9
 
Laatst bewerkt:
zo heeft mijn broer een RVF400 , echt een hele gave fiets natuurlijk waar echt heel veel v4 en honda puristen weg van zijn.... Hij heeft er dik 100000km op gezet! waarvan zeker de helft winter kilometers, ding ziet er niet uit ! Altijd als hij bij de dealer komt voor zijn beurt geven ze hem op z´n donder omdat het ding er zo uitziet _O- om nog maar te zwijgen over de opmerkingen van lijfhebbers die hij naar zijn oren geslingerd krijgt :X ding is nu in ruste is dood geloof ik , heeft de strijd opgegeven '(

Maatje van mij heeft een VFR400, en gaat daarmee volgend jaar mee het circuit op.
Een clublid (of nou ja, donateur) heeft meerdere VFR400's, een Ducati 848 en een CBR250RR (o.a.). Schijnt in de VFR400 kringen bekend te staan als één van de experts.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan