Ducati topic 23(gobert 4 wk op vak. dus feesten we hier)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zelfs de muizen gaan los............................

full
 
Ik zal jullie aanmoedige volgens de lijst sta ik woensdag de 18e op post 15 :Y
stomme vraag misschien.. maar kost dit jou neit veel vrije dagen?? of ben je 100% eigen baas? (dacht dat je de motoren dingen er naast deed namelijk) :?

vraag dit gewoon puur uit intresse..
 
Ben even een avond weg -op pad voor om het huidje van een koe ofzo de mijne te maken- -wat overigens niet gelukt is :( - zomaar topic deeltje 23. Nou jah, het zat er aan te komen.

Gobert, je kan het echt niet laten om een paar minuten voor vertrek nog even te kijken, of anders nog in een internetcafé onderweg, of op je zwarte besje of nookiea nummer ingewikkeld, heel veel plezier gewenst op vakantie. Tot over een topic of wat dan maar, geniet van al het mooie daar in Zuid Spanje!

Dan wordt het nu tijd om over die meetings te praten die we altijd al eens voorhadden. :+ :+

Iemand nog tips voor een mooi gekleurd velletje voor een interessante prijs?
 
Zowel Olijve (Assen) als Boonstra (Groningen) zijn niet bepaald goedkoop voor velletjes. (Hoewel je bij Olijve als DCN lid wel 10% korting krijgt).
Ik ben zelf goed geslaagd bij Bakker, maar ik weet niet precies meer waar die zit (grens Groningen/Drenthe, in de buurt van Stadskanaal dacht ik)
Ook zit er een eindje over de grens een enorme motorzaak die ook nog behoorlijk goedkoop is. (Waarvan ik de naam noch de plaats weet)

Hopelijk heb je hier een heeeeel klein beetje aan gehad ;)

En als iemand anders nog tips heeft voor een mooi velletje voor een goede prijs (max 600 euro) ik hoor het ook graag. Moet ook nog achter een leren combi aan :)
 
Zowel Olijve (Assen) als Boonstra (Groningen) zijn niet bepaald goedkoop voor velletjes. (Hoewel je bij Olijve als DCN lid wel 10% korting krijgt).
Ik ben zelf goed geslaagd bij Bakker, maar ik weet niet precies meer waar die zit (grens Groningen/Drenthe, in de buurt van Stadskanaal dacht ik)
Ook zit er een eindje over de grens een enorme motorzaak die ook nog behoorlijk goedkoop is. (Waarvan ik de naam noch de plaats weet)

Hopelijk heb je hier een heeeeel klein beetje aan gehad ;)

En als iemand anders nog tips heeft voor een mooi velletje voor een goede prijs (max 600 euro) ik hoor het ook graag. Moet ook nog achter een leren combi aan :)

Was vandaag in Leer bij Multi Sued (misschien dat je die bedoelt), prijzen helemaal okay, maar m'n maat niet beschikbaar. Ga sowiezo binnenkort nog eens. Voor een combi zeker aan te raden. Ruim onder de zeshonderd een aantal modellen beschikbaar van Buse.
Olijve verkoopt idem als Multi Sued in een aantal gevallen, maar echt héél veel duurder.

Bakker zit toch in de buurt van Ter Apel, ben er wel eens geweest. Goede tip, ik ga er even heen een dezer dagen. Boonstra ben ik geen liefhebber van, hebben kennelijk geen idee wie er een paar euro te besteden heeft, in elk geval denken ze dat van mij niet.

Had nog het idee om even bij Motoport Leek te gaan kijken. Wil bijzonder graag een 1 delig leerpakkie hebben.

Thanx 4 the tips! Voor nu, ik ga onder de wol, straks weer om een uur of 6 op.
:W :W
 
Weet niet welke maat je heb maar heb nog een ducati/ dainese combi eventueel voor de verkoop.
Zelf gekocht verleden jaar maar toch te groot voor mij en dat hangt nu maar te hangen thuis.
 
Mag je best vragen hoor,het kost mij een vrije dag en omdat ik de baas over me zelf ben :+ neem ik ook gewoon een snipperdag ik zie het als hobby :Y
Daar komt bij dat z'n door de weekse dag altijd leuk is ,schades daar gelaten dan.
Probleem is dat ze vaak te weinig mensen kunnen krijgen voor door de week en als er dan wat jonger spul is :+ gaan die meestal op de rescue auto dit vind ik zelf ook wel erg :) gaaf,probleem is dat als wij uitrijden er dan vaak ook wel wat loos is ;(
stomme vraag misschien.. maar kost dit jou neit veel vrije dagen?? of ben je 100% eigen baas? (dacht dat je de motoren dingen er naast deed namelijk) :?

vraag dit gewoon puur uit intresse..
 
Mag je best vragen hoor,het kost mij een vrije dag en omdat ik de baas over me zelf ben :+ neem ik ook gewoon een snipperdag ik zie het als hobby :Y
Daar komt bij dat z'n door de weekse dag altijd leuk is ,schades daar gelaten dan.
Probleem is dat ze vaak te weinig mensen kunnen krijgen voor door de week en als er dan wat jonger spul is :+ gaan die meestal op de rescue auto dit vind ik zelf ook wel erg :) gaaf,probleem is dat als wij uitrijden er dan vaak ook wel wat loos is ;(


Heb je nou zelf geen kriebels om over het circuit te knallen met je eigen Duc........of zie je genoeg dat je denkt: mij niet gezien!

Op zich leek het mij ook best wel leuk! Kan me goed voorstellen dat je daar doordeweeks wel vrij voor wil nemen.....

O ja en alweer deeltje 23....niet normaal gewoon!
 
Laatst bewerkt:
Zo weer nieuw topic ga ff een paar dagen met vakantie naar italie. niet te veel posten anders moet ik weer te veel bijlezen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan