DUCATI-TOPIC 50: Swetty beterschap, je moet nog 50 jaar mee

Status
Niet open voor verdere reacties.
sta ik gvd nóg steeds niet tussen de multiducowners -O-

Misschien had je twee verschillende moeten kopen, zoals ik :+

IMG_7107.jpg


DSC00499.jpg
 
@ Swet (and family) sterkte .....
ook al istie nog in leven (gelukkig wel) toch wel vreemd/raar als je dan zo ineens die openingstekst leest .... dacht ffies van heuh ??!! :? ....
Dat had ik ook. Nou ken ik Swetty niet persoonlijk, maar wat ik zo wel eens lees hier, is dat toch een onwijs sportief type? Fietsen enzo. :?

Gelukkig was hij er zelf snel bij en hersteld hij ook vliegensvlug.
 
Dat had ik ook. Nou ken ik Swetty niet persoonlijk, maar wat ik zo wel eens lees hier, is dat toch een onwijs sportief type? Fietsen enzo. :?

Gelukkig was hij er zelf snel bij en hersteld hij ook vliegensvlug.


Onwijs is een groot woord. Maar hij fietst bij tijd en wijle wel eens naar de supermarkt of wandelt met z'n hond in het park.
 
Laatst bewerkt:
Onwijs is een groot woord. Maar hij fietst bij tijd en wijle wel eens naar de supermarkt of wandelt met z'n hond in het park.
Ik dacht dat hij een fanatiek fietser was of ik vergis me met Paul, maar die is hardloper toch?
Anyway, gelukkig was hij er op tijd bij. Vind dat toch altijd enge berichten. :N
 
Swetty beterschap kerel[afbeelding]
Dit was de druppel voor Swetty's Desmodromisch bediende hartkleppen met Termigolie gesmeerde kransslagaders...., De Vreselijke Foggy reallife bij een treffen te moeten aanschouwen _O- :P

(we hebben de gek er maar mee, van in zak en as zitten komt ie ook niet verder O-) )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan