DUCATI TOPIC 51: Die Hard Ducatisten rijden de winter door.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben off... :W

zie vanavond laat wel of morgen of er een nieuw topic geopend is...

succes wie 'm ook start 8-)
 
Nou, één keer door wat al te enthousiast zelf, net niet de berm (= zwemmen) gepakt, én een keer door een allochtony met een domme draaimanouvre op een afslag em kwijtgeraakt (door ontwijken over grind)........ :X , maar 'net' niet volstaat..... })


Oja, dat ze em er gewoon voorzetten op rotondes zonder ook maar één keer je kant op te kijken is standaard............. B|

de herrineringen aan mijn ervaringen met de Ring a10 bij amsterdam komen weer bovendrijven, stadse jungle is dat :P
 
Ik heb trouwens zelf ook nog leuk zaken gedaan!
Heb in de tussentijd een arai rx7 haga replica gekocht en s-mx plus laarsjes :)
 
Moeders is onder natte condities niet blij met de rubbers (wat zeg ik nou weer :o _O- _O- ), maar ik heb de oplossing gevonden: heb goedscorende pneus 'in het assortiment', ga weer es zelf nieuw rubber zetten, dan alleen nog laten balanceren en dat kost me 5,-p.w. en de huidige weer verkopen op MP, met een beetje mazzel ben'k voor nog geen tank peut boven jan :Y :P
 
jullie zijn gewoon niets gewend! watjes! :X

:+ :j
Het is zomers al erg, maar nu verwachten ze al helemaal geen motorhelden, ze kijken gewoon écht niet, vanmiddag ook weer 2x, ik zat al haast in de deur van zo'n muts en die klepte mooi door met degeen naast haar, kill attack & destroy!! |( }) })
 
Laatst bewerkt:
Moeders is onder natte condities niet blij met de rubbers (wat zeg ik nou weer :o _O- _O- ), maar ik heb de oplossing gevonden: heb goedscorende pneus 'in het assortiment', ga weer es zelf nieuw rubber zetten, dan alleen nog laten balanceren en dat kost me 5,-p.w. en de huidige weer verkopen op MP, met een beetje mazzel ben'k voor nog geen tank peut boven jan :Y :P

als je hier in de getto had gewoont dan was je een hosselaar geweest :P
 
als je hier in de getto had gewoont dan was je een hosselaar geweest :P
ben'k ook :Y _O- Kan zo op het kamp }) (je mot gewoon je wegen weten te bewandelen, hier en daar met (wat) risiko/durf, maar vaak bespaar je je zoveel uit, prachtig vin'k dat :Y )
 
Iemand ervaring het motor vakantie in oosterijk vlak bij het 3 landen punt aldaar. Ben ff opzoek naar goed motorhotel daar of goede ervaring met hotel daar?
Mag van de baas thuis in het voorjaar ff weg en wilde die richting wel weer eens op
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan