Ducati Topic 62 : Na een natte DCR, een droge SDR

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ha die Paul, weer helemaal bijgekomen van je weekend. Las het, man...daar word je doodmoe van
Nog niet helemaal hersteld, maar 't gaat de goede kant op. Gisteren in het zwembad rustig een kilometertje losgezwommen (niet te verwarren met los gezwommen :+ ), en net nog even in buitenwater 1,4 km gezwommen. Sinds zondag dus 5,4 km gezwommen :Y
Ik ben benieuwd wanneer de zwemvliezen beginnen te groeien :P
Morgen of overmorgen ga ik nog even een rondje rustig fietsen, ik weet alleen nog niet of 't 30 of 65 km gaat worden :)
 
gaat lekker rap hier!

lekker biertje erbij, olijven met knoflook (vrouwe is toch gaan werken)

en als ik mag: ik heb al een nieuwe klaarstaan... maar evengoed hoef ik niet perse hoor, ik neem enkel mn verantwoordelijkheden :+
 
Laatst bewerkt:
Als je de OP maar aanpast 8-)
:?

net als in het monstertopic met "gasten" haha, konden sommigen niet waarderen _O-

voor degenen die geen idee hebben waar ik het over heb:

in het monstertopic zijn er een aantal blijven hangen (zoals Rick, Plastikman en Her Docter) die allang geen monster meer hebben (maar wel Duc), voor hen heb ik een "gastenlijst" osois gemaakt :W

tot ongenoegen van sommige puristen die het enkel echt monster willen houden en dan nog het liefst het vorige typ...
 
Kunnen jullie dit niet inbundel en verkopen als "The Best of .. " of zo :')

't was weer erg grappig. Maar toch mis ik Gobert. Die weet er ook wel een hilariteit aan toe te voegen......na jah. Hopelijk is die snel weer online.

Zat laatst eens iets op te zoeken in oude topics.

We hebben nog een Friese Vrijheidsstrijder gehad en de onvergetelijke Foccy of hoe die ook heette. Was volgens mij ergens rond topic 19 ofzo.

Af en toe dan kom je hier niet bij. Op het DCN forum hadden we daar ook nog eens wat avonturen mee, toen ben ik eens van m'n stoel geflikkerd van het lachen. Was o.m. met Gobert en ik meen ook Muerte.... _O- _O- _O-
 
Laatst bewerkt:
Gobert heb ik nog een paar keer meegemaakt in de 1ste 848/1098/1198 topic .. ging mij net iets te ver eerlijk gezegt :/

... waarschijnlijk een persoon waar je even een (lange) tijd aan moet wennen :P
 
:?

net als in het monstertopic met "gasten" haha, konden sommigen niet waarderen _O-

voor degenen die geen idee hebben waar ik het over heb:

in het monstertopic zijn er een aantal blijven hangen (zoals Rick, Plastikman en Her Docter) die allang geen monster meer hebben (maar wel Duc), voor hen heb ik een "gastenlijst" osois gemaakt :W

tot ongenoegen van sommige puristen die het enkel echt monster willen houden en dan nog het liefst het vorige typ...

Is dat wel een gezellig topic? Heb er nog nooit op gekeken, meen laatst iets gelezen te hebben dat ze daar niet zo reagerend zijn...
 
Gobert heb ik nog een paar keer meegemaakt in de 1ste 848/1098/1198 topic .. ging mij net iets te ver eerlijk gezegt :/

... waarschijnlijk een persoon waar je even een (lange) tijd aan moet wennen :P
Samen met Tarzan ..................... :X _O-
Gewoon niets serieus nemen van die gasten ;)
 
Laatst bewerkt:
Gobert heb ik nog een paar keer meegemaakt in de 1ste 848/1098/1198 topic .. ging mij net iets te ver eerlijk gezegt :/

... waarschijnlijk een persoon waar je even een (lange) tijd aan moet wennen :P

Och, heb me altijd kapot gelachen om en met hem. Is in het echt ook een ongelofelijk aardige kerel met een groot gevoel voor humor, soms gortdroog onderkoeld geserveerd. Het zijn overigens allemaal geweldig leuke gasten hier, vorig jaar met DCR was er een hele ploeg en dat was top. Neem het ge-rel allemaal met een zak zout en dan zit je goed.
 
Is dat wel een gezellig topic? Heb er nog nooit op gekeken, meen laatst iets gelezen te hebben dat ze daar niet zo reagerend zijn...

ik vind het wel gezellig daar meestal, maar das daar niet zo druk als hier hoor, en soms wordt er wel eens bot gereageerd op een nieuwen...
 
Och, heb me altijd kapot gelachen om en met hem. Is in het echt ook een ongelofelijk aardige kerel met een groot gevoel voor humor, soms gortdroog onderkoeld geserveerd. Het zijn overigens allemaal geweldig leuke gasten hier, vorig jaar met DCR was er een hele ploeg en dat was top. Neem het ge-rel allemaal met een zak zout en dan zit je goed.

Is me wel al opgevallen idd :Y

Nooit haat en nijd hier onder mekaar
Als je Duc900 ,Foggy en RideRick dan even buiten beschouwing laat :+


De jappen topics zijn vaak anders :X :/
 
Laatst bewerkt:
Is het meest ongezellige topic op MF :r
Zitten een paar figuren die nog erger zijn dan Fog en dat is knap :+


Maar zoals een echte vette reldel betaamt laat ik mij ook daar van tijd tot tijd even zien 8-)
 
Och, heb me altijd kapot gelachen om en met hem. Is in het echt ook een ongelofelijk aardige kerel met een groot gevoel voor humor, soms gortdroog onderkoeld geserveerd. Het zijn overigens allemaal geweldig leuke gasten hier, vorig jaar met DCR was er een hele ploeg en dat was top. Neem het ge-rel allemaal met een zak zout en dan zit je goed.

Duc-Topic is toch wel één van de mooiste van MF. Je moet er een beetje in komen, en niet al te vies zijn van die vieze plaatjes van @ en Gobert. (Nee, dit is geen uitnodiging) Maar als je het eenmaal gewend bent is er geen topic dat kan tippen aan deze. Een beetje hetzelfde als onze motoren dus *D

M'n pa zag dit weekend voor het eerst het topicshirt. Hij vond em helemaal top *D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan