Ducati Topic 62 : Na een natte DCR, een droge SDR

Status
Niet open voor verdere reacties.
Moet wij zeker ook alles weer regelen,want jij heb ook helemaal niets bij je :X zit gewoon bij ander in de koelbox te graaien naar bier,vreet iedereen z'n vlees/salades op
Nou is dat niet zo erg maar het ergste is wel dat je ook nog niet eens iets opruimt ;( ;( ;(
Ik heb nu al zin in DCR 2011!!!

Zullen we weer "gezellig" bij elkaar gaan staan.

Wel meer bier en sterke verhalen (en duc 750 ssex ie z'n broer moet proberen om 5 minuten z'n mond te houden.....)
 
Moet wij zeker ook alles weer regelen,want jij heb ook helemaal niets bij je :X zit gewoon bij ander in de koelbox te graaien naar bier,vreet iedereen z'n vlees/salades op
Nou is dat niet zo erg maar het ergste is wel dat je ook nog niet eens iets opruimt ;( ;( ;(
En dan te bedenken dat ik die chinese sproeipoeper ook nog steeds van gratis mokken koffie heb voorzien........... :N
 
:X mooi pak, wat dacht je...neem 2 maten groter zodat het in het midden niet opvalt.
Lijkt wel een airbagpak _O-
 
:X mooi pak, wat dacht je...neem 2 maten groter zodat het in het midden niet opvalt.
Lijkt wel een airbagpak _O-
Och, donder toch op juh Mislukte Muppet met je ene onderwerp............ laat mij een buikje vh goede leven hebben, jij bent een helemaal vervet bleek stuk spierloos eencellig weefsel juh Gnoom .... :W
 
ff ontspannen bij deze toneelvereniging :+ :+
munchstretchcouch2.gif
 
Laatst bewerkt:
attentie!! wie weet hier of een standaard type ohlins achterveer met normale gasreservoir zo past op een 749?
 
Och, donder toch op juh Mislukte Muppet met je ene onderwerp............ laat mij een buikje vh goede leven hebben, jij bent een helemaal vervet bleek stuk spierloos eencellig weefsel juh Gnoom .... :W

_O- _O- _O- _O- :')

Wees eens eerlijk ... jullie spreken deze toneelstukjes echt via pm af he :P
 
:N dacht het niet Mac...

Die zelf verklaarde opper Ducati god heeft daadwerkelijk een steek los in die mariniersduikerskop van hem.
Duidelijk een gevalletje van zuurstof tekort })
 
:N dacht het niet Mac...

Die zelf verklaarde opper Ducati god heeft daadwerkelijk een steek los in die mariniersduikerskop van hem.
Duidelijk een gevalletje van zuurstof tekort })

_O- _O- _O-

Verbazingwekkend dat het nog enigszins goed gekomen is. Af en toe slaat ie helemaal door.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan