DUCATI TOPIC 88(8) * De lompe hokken *

Status
Niet open voor verdere reacties.
hoor ik koffie??? :9~~

Niet hiervandaan, deze koffie hoor je niet... :N

LaPavoniEPC8-thumb.jpg
 
Vanmiddag na de MotoGP en Ajax maar ff aan het knutselen geweest..

[afbeelding]

Blok is eruit en komende week maar ff wegbrengen voor het stellen van de kleppen..

Las btw een stukje van Iwema dat de helm van Simoncelli 'opengescheurd' was...



Simoncelli

Je ziet het gebeuren en je hart stopt ff. :/ Heel erg ook voor Colin Edwards en Rossi, je zal maar degene zijn die er bovenop rijdt :/

Speelt toch wel de hele dag door je hoofd, dikke shit en hoe kan iets zo fout lopen.
 
hee meneer de dokter... op vakantie geweest?


zeg maar Gerhard of Metung, niet op vakantie geweest, wel druk druk druk.

De lompe hokken inspireren precies niet echt. geloof dat ik hier weken niet geweest ben en toen zaten we ook al in lompe hokken.

Marco Simoncelli, RIP, wat een klap, kansloos om dat nog te overleven, moet toch ook veel aan Edwards denken, je zult daar maar rijden... '(
 
Vanmiddag na de MotoGP en Ajax maar ff aan het knutselen geweest..

[afbeelding]

Blok is eruit en komende week maar ff wegbrengen voor het stellen van de kleppen..

Las btw een stukje van Iwema dat de helm van Simoncelli 'opengescheurd' was...
Wrom breng e niet alleen de koppen weg? Scheelt ook weer pleuro's aan werktijd en is lichter om te tillen :+
 
zeg maar Gerhard of Metung, niet op vakantie geweest, wel druk druk druk.

De lompe hokken inspireren precies niet echt. geloof dat ik hier weken niet geweest ben en toen zaten we ook al in lompe hokken.

Marco Simoncelli, RIP, wat een klap, kansloos om dat nog te overleven, moet toch ook veel aan Edwards denken, je zult daar maar rijden... '(

pech om op het verkeerde moment op de verkeerde plaats te zijn, tis trouwens voor het eerst dat het mij zo aangrijpt. Vond het altijd super om naar hem te kijken, net als de constante strijd in de 125 en 250cc, altijd op of net over het randje.... en dan sterf je door een voorwiel die je in je nek krijgt.

Vandaag of morgen gaan we met deel 89 beginnen, deeltje 88 ging een beetje lomp qua snelheid, maar eens kijken waarmee we deeltje 89 weer mee kunnen gaan opstuwen
 
zeg maar Gerhard of Metung, niet op vakantie geweest, wel druk druk druk.

De lompe hokken inspireren precies niet echt. geloof dat ik hier weken niet geweest ben en toen zaten we ook al in lompe hokken.

Marco Simoncelli, RIP, wat een klap, kansloos om dat nog te overleven, moet toch ook veel aan Edwards denken, je zult daar maar rijden... '(

Welcome back!! Je hebt niet veel gemist. Nog steeds een klote gevoel over Simoncelli. Het zet je toch ook aan 't denken...... Racen blijft een risico sport.
 
Vanmiddag na de MotoGP en Ajax maar ff aan het knutselen geweest..

[afbeelding]

Blok is eruit en komende week maar ff wegbrengen voor het stellen van de kleppen..

Las btw een stukje van Iwema dat de helm van Simoncelli 'opengescheurd' was...

Gaat ie naar Henk? Binnenkort ook een afspraak maken voor blok revisie.
 
Goeie monteurs daar? Keuze is bij mij tussen HdeB of die andere B te O.
B te O valt af omdat ik het blok dan opmoet sturen... dat is beetje lastig..

Ben er een tijdje terug geweest en heb een goed gevoel bij de monteurs die daar werken. Ze hoeven ook alleen maar de kleppen te stellen..

Daarna bouw ik hem in en laat ik m ff afstellen op de bank, waar weet ik nog niet...
 
B te O valt af omdat ik het blok dan opmoet sturen... dat is beetje lastig..

Ben er een tijdje terug geweest en heb een goed gevoel bij de monteurs die daar werken. Ze hoeven ook alleen maar de kleppen te stellen..

Daarna bouw ik hem in en laat ik m ff afstellen op de bank, waar weet ik nog niet...

Ik waarschijnlijk nieuwe zuigerveren en mogelijk ook andere zuigers (big bore). Moet dus ook opnieuw ingereden worden op de bank. Kan bij Henk en Toine. We zien wel......
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan