DUCATI-TOPIC deel 77 * old Blue*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb niets beters te vertellen en die Duckatti actie overtref ik vandaag niet (die plm.60kg met haar twee overjarige puisten van 11 en 14jr verlaat mij vrees ik toch niet :o }) _O- ), dus relaas van een briljant bieder op mijn DR-add dan maar...:

1e x bieden (bod te laag verwijderd)
2e x bieden (bod te laag verwijderd)
3e x bieden (acceptabel dus gemaild, ''vanaf hier kunnen we beginnen te praten'')
reactie: ik ben met meerdere bezig, welke is dit??
actie: bod verwijderd + gemaild > ''als je dat na 3x bieden nog niet weet ben je niet serieus geïnteresseerd.''
:W
 
dus relaas van een briljant bieder op mijn DR-add dan maar...:

1e x bieden (bod te laag verwijderd)
2e x bieden (bod te laag verwijderd)
3e x bieden (acceptabel dus gemaild, ''vanaf hier kunnen we beginnen te praten'')
reactie: ik ben met meerdere bezig, welke is dit??
actie: bod verwijderd + gemaild > ''als je dat na 3x bieden nog niet weet ben je niet serieus geïnteresseerd.'' :W

_O- _O- _O- _O-
 
1e x bieden (bod te laag verwijderd)
2e x bieden (bod te laag verwijderd)
3e x bieden (acceptabel dus gemaild, ''vanaf hier kunnen we beginnen te praten'')
reactie: ik ben met meerdere bezig, welke is dit??
actie: bod verwijderd + gemaild > ''als je dat na 3x bieden nog niet weet ben je niet serieus geïnteresseerd.''
:W
_O-
 
Heb niets beters te vertellen en die Duckatti actie overtref ik vandaag niet (die plm.60kg met haar twee overjarige puisten van 11 en 14jr verlaat mij vrees ik toch niet :o }) _O- ), dus relaas van een briljant bieder op mijn DR-add dan maar...:

1e x bieden (bod te laag verwijderd)
2e x bieden (bod te laag verwijderd)
3e x bieden (acceptabel dus gemaild, ''vanaf hier kunnen we beginnen te praten'')
reactie: ik ben met meerdere bezig, welke is dit??
actie: bod verwijderd + gemaild > ''als je dat na 3x bieden nog niet weet ben je niet serieus geïnteresseerd.''
:W
_O- _O- _O-
 
Ik praat nou wel stoer enzo, maar verdun m'n Jus de Orange al met de helft water in strijd om de kilo's, 1½ plakje runderrookvlees op m'n mietersdun met magere boter besmeerde boterhammie enzo, lachwekkend voor een Bourgondiër als ik gewoon _O- _O- O-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan