Duitsland gaat herriemotoren verbieden.

101496949_10216899707021209_954045990313132032_n.jpg


Dan rijd je op de snelweg, vliegt ineens de helft van de uitlaat weg.
 
Als het op zo’n manier word afgedwongen en nog blijkt te werken gezien het resultaat dan kunnen we ook weer gaan pleiten om de verboden op te heffen en degene die het nodig vinden over de dijken te rijden. Dat zou niet meer dan fair zijn.

Die bij de LEKDIJK is al opgeheven, alhoewel bij de pont in Schoonhoven nog wel vermeld stond dat de Lekdijk afgesloten is.
De verbod borden bij Jaarsveld zijn weg, er staat nu weer "Wilt U hier volgend jaar ook nog rijden......bla bla bla."
Goed goed goed voor iedereen. :t *O* :W
 
Tja als iemand met een gestrekt been inkomt op een manier die op z’n minst de twijfels oproept of hij überhaupt ook maar iets heeft gelezen wat ik gezegd heb, mij dus voor herrieschoppe of herrie-chopper uitmaakt terwijl ik net de aftermarket zooi van m’n Harley haal en nu als fluisterboot over de wegen ga. Die hoef ik niet met zijden handschoenen te behandelen. Vervolgens op een nog onnozelere manier terugkomen... Dan mag je van mij nu met een loden vest gaan proberen of het ijs al dik genoeg is voor een Elfstedentocht.

tjah sorry hoor.


En nog dommer om te beweren dat zo iemand een punt maakt..
Ok, heb alles terug gelezen, en zie dat je inderdaad je herrie pijpen eraf hebt gehaald. Hiervoor dank, en ik heb je onterecht in het verkeerde kamp gedonderd, excuses hiervoor. En inderdaad een flinke misser van mij, volgende keer hele topic lezen.

Ik merk dat het actueler is geworden, ik voel steeds meer ergernis als ik een groep met veel kabaal zie wegrijden, en de afkeurende blikken van mede weggebruikers zie. Ik word er ook op aangekeken als motorrijder, en dat stoort me enorm. En ja, ik trek me dat aan, zo zit ik als persoon blijkbaar in elkaar (zal wel weer als zeikerd bestempeld worden, soit).

Maar Nederland raakt voller, er zijn nog nooit zoveel motorrijders geweest, dus we moeten ons aanpassen, of we krijgen allemaal met de banhammer. Lees ook zonet dat de Lekdijk weer open is (dankzij de MAG?), dus ik ben weer iets positiever.
 
Terug
Bovenaan Onderaan