Dus ik kom die bocht uit....

Dus ik kom die bocht uit....

  • ik kom er nooit lekker uit..

    Stemmen: 8 8,5%
  • ik rij altijd rechtop de bocht door..voorkomt lowsiders

    Stemmen: 26 27,7%
  • ik kom uberhaupt nooit lekker de bocht in...

    Stemmen: 36 38,3%
  • ik rij altijd met gras tussen de kneesliders....

    Stemmen: 24 25,5%

  • Totaal aantal stemmers
    94
Okay.. Ik ken niemand die dat vind... :X
Zelfde band, andere naam.. Metzeler Racetec.. Ook zelf geen problemen mee gehad *O*



You know it :+

ik rij wel nooit op circuit en ik rij men motor altijd +-10km (of 10 minuten bij stadsverkeer) warm (max 4500tpm), pilot powers erop gegooid en geen geschuif meer van de achterkant :)
 
Laatst bewerkt:
ik rij wel nooit op circuit en ik rij men motor altijd +-10km (of 10 minuten bij stadsverkeer) warm (max 4500tpm), pilot powers erop gegooid en geen geschuif meer van de achterkant :)


Ja dan is het logisch dat SC niet warm word...

Ik rijd altijd 2 rondjes op het circuit rond, daarna vol gas, dan zijn ze echt warm en plakt als de ziekte..


Voorbeeld van een 2de opwarm ronde, eerste gaat iets trager.. Maar reed 1.51 daar, en dit opwarm rondje is 2.06 geloof ik...

Kiek :+

http://www.youtube.com/watch?v=l7LcXdEhwO0
 
Ja dan is het logisch dat SC niet warm word...

Ik rijd altijd 2 rondjes op het circuit rond, daarna vol gas, dan zijn ze echt warm en plakt als de ziekte..


Voorbeeld van een 2de opwarm ronde, eerste gaat iets trager.. Maar reed 1.51 daar, en dit opwarm rondje is 2.06 geloof ik...

Kiek :+

http://www.youtube.com/watch?v=l7LcXdEhwO0

net het punt van mij en mijn garage naar triumph toe
wie haalt het in zijn hoofd om op een nieuwe motor die nog ingereden moet worden supercorsa's te steken
en bij de nieuwe speed triple steken ze af fabriek metzeler racetec, is net hetzelfde verhaal

is de invoerder nog kwaad op mijn dealer dat hij hierover klaagt en krijgt hij een hele preek over wat hij wel denkt en dat hij het beter weet dan de ingenieurs van triumph
waarop ik dus volmondig ja kan antwoorden :+
 
Maakt toevallig vandaag op de A7 een zwieper voorbij Purmerend in die redelijke bocht naar rechts....
Deed niet gek ofzo gewoon 130, mar zag ook een plek op de weg ofzo dus lag wat denk ik.....

Gelukkig bleef ik op de brommert zitten.
 
net het punt van mij en mijn garage naar triumph toe
wie haalt het in zijn hoofd om op een nieuwe motor die nog ingereden moet worden supercorsa's te steken
en bij de nieuwe speed triple steken ze af fabriek metzeler racetec, is net hetzelfde verhaal

is de invoerder nog kwaad op mijn dealer dat hij hierover klaagt en krijgt hij een hele preek over wat hij wel denkt en dat hij het beter weet dan de ingenieurs van triumph
waarop ik dus volmondig ja kan antwoorden :+


_O-

Ja dat is inderdaad wel redelijk stom :P .. Dingen worden niet zomaar warm, dat samen met inrijden is vragen om problemen :P
 
Dit topic is zelf ook anders behoorlijk onderuit gegaan.

Het verschil is wel dat het er absoluut beter op is geworden, want de poll zelf is behoorlijk vaag.
De reacties nu lees ik met veel plezier en respect voor de mannen die hun schuivers gepost hebben!
 
Dit topic is zelf ook anders behoorlijk onderuit gegaan.

Het verschil is wel dat het er absoluut beter op is geworden, want de poll zelf is behoorlijk vaag.
De reacties nu lees ik met veel plezier en respect voor de mannen die hun schuivers gepost hebben!

Vrouwen mogen ook pos(t)en hoor ;)

Heb nog wel meer momentjes gehad bocht uit,maar wil ff de anderen voor laten met mooie blunders _O-
 
Michelin Macadam.... -O- Samen met de Conti Tour dé favoriet van Freesmij vanwege z'n lange levensduur bij het wegfrezen van het asfalt...
 
Hier zitten ook Mcadams onder 8-)
Fred-Flintstone-Barney-Rubble-Car.jpg
 
Alleen aan de rechterkant....werd wel beter mettertijd,maar de BT,s bleven gewoon veel mooier :?


Oh, dat is dan wel redelijk vaag ja :P


Dit topic is zelf ook anders behoorlijk onderuit gegaan.

Het verschil is wel dat het er absoluut beter op is geworden, want de poll zelf is behoorlijk vaag.
De reacties nu lees ik met veel plezier en respect voor de mannen die hun schuivers gepost hebben!


Ik ben blij dat ik de foto's heb!.. Snap ook niet dat er mensen zijn die het liever verborgen houden etc...

Boeiend, hoort erbij.. Levert soms nog erg vette plaatjes op ook :)
 
Heb 't op m'n V-Max wel eens gehad dat het achterwiel door de pk's even een stapje opzij deed.

Iets gas minderen en de machine deed de rest..

Op m'n huidige CBR 1000F nog nooit meegemaakt maar goed, ik ga ook als een oud wijf de hoek om....
 
Hmm mijn CBR 1000F heeft mij ook nog nooit verrast, maar goed rubber helpt wel. Bovendien rijd ik uberhaupt als een oud wijf ;)


Offtopic: Er is ook nog een geweldig leuk CBR 1000F topic... :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan