Dutch TT Assen 28,29 en 30 Juni 2012

wie gaat Lorenzo achterhalen of loopt hij verder uit.

  • Lorenzo

    Stemmen: 21 25,0%
  • Stoner

    Stemmen: 27 32,1%
  • Pedrosa

    Stemmen: 3 3,6%
  • Rossi

    Stemmen: 14 16,7%
  • Dovisiozo

    Stemmen: 0 0,0%
  • Crurchlow

    Stemmen: 4 4,8%
  • Bautista

    Stemmen: 3 3,6%
  • Bradl

    Stemmen: 0 0,0%
  • Hayden

    Stemmen: 0 0,0%
  • Spies

    Stemmen: 12 14,3%

  • Totaal aantal stemmers
    84
Check nu op racesport de samenvatting van de tweets van de coureurs na Assen.

Met onder andere:

Wat zeiden Cortese en Kent over hun kuip-tegen-kuip aanvaringen in de Moto3?
Hoe reageerde Lorenzo 's avonds laat op het race-incident?
Waar gingen de coureurs naartoe na de wedstrijd?
Waarom gingen Troy Corser en Wayne Gardner naar Engeland?
Wat vond Shane Byrne van de fiets van Kevin Schwantz?
Hoe reageerden de Italianen (Rossi, Capirossi en Passini) op het verlies van Italie in de EK-finale?
Wat deden Colin Edwards, Nicky Hayden en Randy Mamola zondag op het strand bij IJmuiden?

etc
Leuk om te lezen dat iemand als Shane Byrne, die toch wel wat gewend is, de 500cc 2-takt Suzuki de meest brute fiets vindt waarmee hij gereden heeft 8-)

Of dat Troy Corser - een raceheld - mannen als Surtees en Read als zijn racehelden beschouwt ;)
 
Laatst bewerkt:
Leuk om te lezen dat iemand als Shane Byrne, die toch wel wat gewend is, de 500cc 2-takt Suzuki de meest brute fiets vindt waarmee hij gereden heeft 8-)

Of dat Troy Corser - een raceheld - mannen als Surtees en Read als zijn racehelden beschouwt ;)
Speciaal voor jou nog even de foto die Troy Corser postte van zijn actie op een BMW uit 1976:

full


Hij ging verder nog op de foto met jonge en oude autocoureurs waaronder Mark Webber en Sir Stirling Moss. :)
 
Wie maakt er een topic voor a.s. weekend !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik wou het doen maar heb eerlijk gezegd weinig tijd , en ga morgenavond al naar Duitsland en dan een topic maken s'avonds in het hotel na een paar grote pilsen ...........laten we dat maar niet doen. _O- :+

Dat kan iedereen , niet zo ingewikkeld hoor.

Weer te k$##%$n. :$
 
Laatst bewerkt:
Speciaal voor jou nog even de foto die Troy Corser postte van zijn actie op een BMW uit 1976:

[afbeelding]

Hij ging verder nog op de foto met jonge en oude autocoureurs waaronder Mark Webber en Sir Stirling Moss. :)
Troy was twee weken geleden nog bij een circuittraining op Assen.
Ik hoorde dat hij de cursisten op het rechte stuk voorbij flitste op het achterwiel. _O-
 
Terechte straf om Bautista achterin te laten starten in Duitsland :?

Gaarne jullie meningen...

Te zware straf in mijn ogen. Maargoed, ik kan het straffen van rijders de laatste tijd sowieso niet goed volgen.
In de Supersport straffen ze te zacht, hier te zwaar. In de Moto2 komen ze terug op straffen. Zit niet echt een lijn in.
 

:^

Het is nou niet dat Bautista er ieder weekend iemand af bonkt.
Gewoon een racing incident, inschattingsfout,
botte pech voor Lorenzo, maar soms gebeuren er dingen die je niet in de hand heb.

Als er dan zo nodig straffen uitgedeeld moeten worden mag Cortese er van mij wel op.
Die gebruikte uitkomen Ramshoek de hele baan terwijl ie donders goed wist dat Kent er ook nog reed... Bovendien was hij reed hele race al vrij wild/ruig bezig.
 
Over de rug van een racer, fijn...

Kan de beslissing wel voorstellen, hij had nooit de bocht kunnen halen hoe hij er op af kwam zetten, totaal buiten de race lijn.
 
Niet xpres, maar wel een beetje (behoorlijk) onbenullig! En iemand door die actie belangrijke punten in (witte) rook op zag gaan!
 
een paar jaar geleden werd hopkins een keer een race geschorst naar zo,n startincident
(en hij deed het ook niet met opzet)dus als het zo bekijkt dan komt bautista er goed mee weg
een jaar of 8 geleden werden er eerder geschorst of gestraft dan nu naar mijn idee
 
Motorsport neemt risico's met zich mee, en zo ook deze crash :/ Maar om nu te zeggen dat hij het expres deed? Nope :N
:^

Ik zie hem zich al halverwege verremmen, en daarna glijdt ie maar wat op Lorenzo af. Probeert nog wel de motor onder controle te krijgen maar het is al te laat.

Met andere woorden, puur raceongeluk dus, niet terecht om hem daarvoor terug te zetten als je het mij vraagt
 
Het is natuurlijk niet zo dat hij straf kreeg omdat ze denken dat hij het expres deed. Vanzelfsprekend deed hij het niet expres. Maar het was wel zijn eigen domme schuld dat hij viel en hij bracht daarmee anderen in gevaar. Ik begrijp wel dat hij een straf krijgt. Had wat mij betreft ook een waarschuwing mogen zijn.
 
Het is natuurlijk niet zo dat hij straf kreeg omdat ze denken dat hij het expres deed. Vanzelfsprekend deed hij het niet expres. Maar het was wel zijn eigen domme schuld dat hij viel en hij bracht daarmee anderen in gevaar. Ik begrijp wel dat hij een straf krijgt. Had wat mij betreft ook een waarschuwing mogen zijn.

wat een ongelofelijk bullshit... is rossi gestraft toen ie stoner onderuit kegelde? of simoncelli destijds? prima als ze straffen maar dan moeten ze ook consequent zijn, nu is het zo nu en dan en er zit ook geen enkele logica in qua gewicht vd straffen..
 
Terug
Bovenaan Onderaan