Ik kan het wel voor je maken
zeg es eerlijkiemand nog info voor mij?
..nou zeg je het tóch voorvoor de website.
www.dynaonline.com
ik heb een dyna2000 systeem van ebay gekocht.
Ik gebruik hem voor mn aanstaande turbo systeem.
De dyna heeft veel voordelen. Vooral als je hogecompressie, turbo of lachgas gebruikt.
Je kan het pingelen helemaal uitstellen, omdatje hem kan programeren en verstellen.
Tja het is nogal een uitgebreid apparaat.
ik heb em gekocht voor 260 euro.
hier eentje voor jou motor, tenminste als je een 98 tot 2001 hebt.
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Dyna...ryZ43976QQihZ022QQitemZ350019111976QQtcZphoto
Als ritzen het voor je kan maken zou ik het lekker door hem laten doen!Jij kan volgens mij vrijwel alles maken
Helaas zit je niet echt in de buurt voor mij
Maar heb jij ervaring met dyna 2000 ontsteking? is het een aanrader?
En ken jij toevallig de ZX6R goed genoeg om te vertellen of een dyna kit voor een 1998 (g model) ook op een 1997 (f model) zou moeten kunnen?
De verschillen zijn opzich minimaal, maar de 1998 heeft een gasklepstand sensor die het 1997 model niet heeft. ook de ontstekings curves zijn anders. volgens haynes:
F model: van 12.5 graden BTDC @ 1050RPM tot 35 graden @ 3000RPM
G model: van 12.5 graden BTCD @ 1300RPM tot 35 graden @ 5000RPM
Zijn die dyna 2000 kastjes allemaal hetzelfde en is alleen de pickup sensor anders pet kit?
Misschien ook belangrijke info voor het hele verhaal, het kleen air systeem heb ik er af gesloopt.
Iemand advies?
Ik ken megasquirt, maar dat is een duurder plan dan een dyna2000 of msd aan te schaffen. En totaal onnodig, btw injectie werkt niet zo mooi als een ouderwetse carburateur en vooral niet zo mooi als de Keihin FCR flatslides dat is echt hetbeste op de markt. Lectron is btw ook erg mooi.
Tenzij je een turbo setup wil ofzo. Een carburateur gaat lekken bij een hogere drukken (boven 1bar overdruk).
maar criss, is de amerikaanse 1993 zx6r geen zzr600 bij ons? misschien zelfde motorblok. als wat je nu hebt, misschien hetere nokken vandaar de verschillen in timing? wat je liet zien. Ik weet t niet want ik heb geen ervaring met kawasaki.
Bel anders jspp op die verkoopt dyna2000 in nederland. Z'n site
http://www.jspp.nl
Als ik jouw topics zo lees, lijkt het me dat jij vrij handig bent met elektronica... (afgezien van het laten lopen van je blok...). Daarom denk ik dat een microsquirt of een megasquirt misschien iets voor je is.
Dat zijn doe het zelf ECU's die je kan aanpassen aan wat je nodig hebt. Ze worden veel gebruikt voor injectie, maar ze kunnen ook alleen de ontsteking regelen. Eventueel kan je dan als je je blok hebt lopen, nog injectie erop bouwen... Dan hoef je niet te gaan klooien met Flatslides...
De Microsquirt is een vrij klein apparaatje dat wat moeilijker is aan te passen als je speciale wensen hebt, maar ze zijn eigenlijk speciaal ontwikkeld om op motoren te bouwen. Je kan mbv een computer elke ontstekingscurve die je maar wilt erin programmeren. Eventueel kan je zelfs je gasklepsensor nog gebruiken als input voor het veranderen van de ontsteking tijdens het rijden.
De Megasquirt is er in een paar versies, die je zelf kan bouwen en samenstellen. De microsquirt is hiervan afgeleid.
Op de volgende websites kan je meer info vinden:
www.microsquirt.info
www.megasquirt.info
Succes!
Als ritzen het voor je kan maken zou ik het lekker door hem laten doen!
Je weet zeker dat het goed gebeurd, en je loopt niet het risico dat een aangeschaft model uit het buitenland niet past!
Dan maar een stuk rijden zou ik denken!
succes ermee
Had je btw, al op die Ebay link gekeken. Je kan de verkoper ook vragen of hij een setje voor je verkoopt de 93 tot 98 versie. Hij is lekker goedkoop. maar erkomt nog 60euro invoer belasting bij als je het laat overkomen uit t buiteland.
Ik ken megasquirt, maar dat is een duurder plan dan een dyna2000 of msd aan te schaffen. En totaal onnodig, btw injectie werkt niet zo mooi als een ouderwetse carburateur en vooral niet zo mooi als de Keihin FCR flatslides dat is echt hetbeste op de markt. Lectron is btw ook erg mooi.
Injectie is mooi bij een turbo setup. Een carburateur gaat lekken bij een hogere drukken (boven 1bar overdruk).En flatslides kunnen niet samen met een blowthru setup
maar criss, is de amerikaanse 1993 zx6r geen zzr600 bij ons? misschien zelfde motorblok. als wat je nu hebt, misschien hetere nokken vandaar de verschillen in timing? wat je liet zien. Ik weet t niet want ik heb geen ervaring met kawasaki.
Bel anders jspp op die verkoopt dyna2000 in nederland. Z'n site
http://www.jspp.nl