Dinosaurus
Die hard MF'er
Wat is nu eigenlijk de zin of onzin van een dynojet kit, en een vervangingsdemper?
Levert dit nu echt op wat de fabrikanten beweren, of valt het eindresultaat wellicht tegen?
Ik vind dat mijn ZRX1200S boven de 8500 toeren nogal roemloos naar z'n maximum toeren gaat, met andere woorden, hij bouwt nogal sterk af na z'n maximale vermogen bij 8000 te hebben geleverd
Dat moet beter kunnen, maar ik vraag mij af wat zo'n vervanginsdemper en/of dynojet kit nu in de praktijk helemaal oplevert.
Wie kan er iets zinnigs zeggen, uit eigen ervaring, wat de winst was na montage.
En natuurlijk het liefst betreffende een soortgelijke type motor, ik neem aan dat een af-fabriek al tot op het bot getunde zx10 of R1 wellicht minder winst opleverd na montage.
Laatste vraag: wat is een goed adres om de boel te laten monteren, waar ze ook nog een beetje verstand hebben van wat ze doen, ergens in Noord-Holland?
Levert dit nu echt op wat de fabrikanten beweren, of valt het eindresultaat wellicht tegen?
Ik vind dat mijn ZRX1200S boven de 8500 toeren nogal roemloos naar z'n maximum toeren gaat, met andere woorden, hij bouwt nogal sterk af na z'n maximale vermogen bij 8000 te hebben geleverd
Dat moet beter kunnen, maar ik vraag mij af wat zo'n vervanginsdemper en/of dynojet kit nu in de praktijk helemaal oplevert.
Wie kan er iets zinnigs zeggen, uit eigen ervaring, wat de winst was na montage.
En natuurlijk het liefst betreffende een soortgelijke type motor, ik neem aan dat een af-fabriek al tot op het bot getunde zx10 of R1 wellicht minder winst opleverd na montage.
Laatste vraag: wat is een goed adres om de boel te laten monteren, waar ze ook nog een beetje verstand hebben van wat ze doen, ergens in Noord-Holland?