Een goldwing is toch heeeel laag ?
Ik rij gewoon door zolang het droog is en niet glad,zomer en winter.
Zo,n 18000km per jaar,de rest met m,n koekblikje.
daar heb je dan ook prima materiaal voor om door te rijden ............op een naked fietsje llijkt me dat niksIk rij gewoon door zolang het droog is en niet glad,zomer en winter.
Zo,n 18000km per jaar,de rest met m,n koekblikje.
Heb ik ook gedaan met mijn Ducati Streetfighter,gewoon je snelheid aanpassen dan is dat goed te doen,daar heb je dan ook prima materiaal voor om door te rijden ............op een naked fietsje llijkt me dat niks
En gelooft dit allemaal zelf?hmm waag ik mij tussen al het commentaar hier haha.
ieder zijn ding vind ik of je nu het een of het andere rijd.mar ja zo ook ieder zijn mening.
ik rijd zelf een lichte motorscooter van om en de nabij 240 kg orginel 280 kg en 2 cyllinders 1000 cc orgineel 850cc met om en de nabij 110 pk aan de krukas orgineel 75 pk.
en ja inderdaad er zijn gewoonweg motren met nu wel 300 pk etc etc etc.
ik ben ook natuurlijk in mijn brommer perioden begnnen, puch maxi zowel automaat als schakel.
scooters automaten en schakels.zundap en kreidlers.
maar in mijn brommer peroiden was ik al meer fan van de automaten dan van de schakel brommers en qua vermogen maakte het niet uit want elke brommer ging standaard uit elkaar en werd er alles aan verbouwd tot die minimaal 90 ging of zoals mijn laatste brommer 144 haha,
voor mij was er dan ook nooit de vraag of het een gewone motor ging worden of een motorscooter.
ik heb al meer dan 300..000 km op motorscooters afgezet.
van 150 naar 200 naar 400 naar 650 naar 850 naar 1000cc scooter.
tussendoor heus wel eens op een gewone motor gezeten maar nooit op mijn naam gehad.
ik ben ermee naar belgie Duitsland Zwitserland Monaco Italië Frankrijk luxenburg etc geweest.
wat betreft motortje pesten heb ik met mijn scooters vaak genoeg motortjes gepest haha net zo goed als ik zelf natuurlijk ook vaak genoeg gepakt ben.
overal bij grote groepen motorrijders heb je hetzelfe fenomeen ,
de scooter word uitgelachen totdat er gereden ging worden bijv 700 km duitsland in.
tuurlijk rechte wegen hup daar gaan de sportmotoren ervandoor, maar je ziet steeds meer mensen afstappen effe uit rusten want de lange afstand dat is allerminst comfortabel.
de scooterrijder rijd met een grijns door.
de alroads die ook comfortablel zitten stappen af bij de regen. de scooterrijder rijd vrolijk door, die stoere shoppers die haken al af bij alles op de snelweg wat boven de 110 komt.
de enige die eigelijk in alles goed met de scooterrijders mee komen is die ander fauttil op wielen de goldwing die rijd met net zo een grote smile mee..
dan ga je daar de bergen in haha ik reed daar alles voor snot met de scooter dat deed ik al grotendeels met de 400 1 cillinder al dat werd erger met de 650 2 cyllinder en een nachtmerie met met 850 en 1000 haha.
na 1 dag rijden in o een grote groep is het altijd hetzelfde aan het einde van de dag zijn bijna alle meningen bij getrokken voor zo een scootertje toch niet zo slecht.
wat de boer niet kent dat vreet die niet totdat die ervan proeft dan word de soep toch niet zo heet gegeten.
aan de andere kant moet ik ook wel gewoon toegeven dat ik niet i uit een dozijn ben en dus niet als referentie kan dienen voor een normale scooterrijder haha.
want ik zoek bij alles wat een motor heeft altijd de totaal geschifte grenzen op waar anderen niet eens aan kunnen denken.
zo ben ik net zo lui in mijn saab 95 uit 2003 automaat 150 pk en tja voor veel mensen is ook automaat in en auto rijden geen echte auto rijder.
todat ik gewoon de seat leon cubra golf r en ford rs etc eruit trekt bij het stoplicht en ver voor blijft.
puur uit het feit dat mijn auto er keurig standaard uitziet geen extra lawaaai uitlaten heeft maar stiekem toch gekieteld is tot om en nabij de 285 pk haha.
verassend uit de hoek komen daar is waar ik van houd onafhankelijk welke voertuig je rijd.
ik ben vooral een automaten fan dus ook een motor als de aprilia mana honda nc750 vfr dct 1200 goldwing dct 1800 is totaal mine cupm of tea.
Sommigen komen nooit uit het brommerstadium.En gelooft dit allemaal zelf?
ik ben om !hmm waag ik mij tussen al het commentaar hier haha.
ieder zijn ding vind ik of je nu het een of het andere rijd.mar ja zo ook ieder zijn mening.
ik rijd zelf een lichte motorscooter van om en de nabij 240 kg orginel 280 kg en 2 cyllinders 1000 cc orgineel 850cc met om en de nabij 110 pk aan de krukas orgineel 75 pk.
en ja inderdaad er zijn gewoonweg motren met nu wel 300 pk etc etc etc.
ik ben ook natuurlijk in mijn brommer perioden begnnen, puch maxi zowel automaat als schakel.
scooters automaten en schakels.zundap en kreidlers.
maar in mijn brommer peroiden was ik al meer fan van de automaten dan van de schakel brommers en qua vermogen maakte het niet uit want elke brommer ging standaard uit elkaar en werd er alles aan verbouwd tot die minimaal 90 ging of zoals mijn laatste brommer 144 haha,
voor mij was er dan ook nooit de vraag of het een gewone motor ging worden of een motorscooter.
ik heb al meer dan 300..000 km op motorscooters afgezet.
van 150 naar 200 naar 400 naar 650 naar 850 naar 1000cc scooter.
tussendoor heus wel eens op een gewone motor gezeten maar nooit op mijn naam gehad.
ik ben ermee naar belgie Duitsland Zwitserland Monaco Italië Frankrijk luxenburg etc geweest.
wat betreft motortje pesten heb ik met mijn scooters vaak genoeg motortjes gepest haha net zo goed als ik zelf natuurlijk ook vaak genoeg gepakt ben.
overal bij grote groepen motorrijders heb je hetzelfe fenomeen ,
de scooter word uitgelachen totdat er gereden ging worden bijv 700 km duitsland in.
tuurlijk rechte wegen hup daar gaan de sportmotoren ervandoor, maar je ziet steeds meer mensen afstappen effe uit rusten want de lange afstand dat is allerminst comfortabel.
de scooterrijder rijd met een grijns door.
de alroads die ook comfortablel zitten stappen af bij de regen. de scooterrijder rijd vrolijk door, die stoere shoppers die haken al af bij alles op de snelweg wat boven de 110 komt.
de enige die eigelijk in alles goed met de scooterrijders mee komen is die ander fauttil op wielen de goldwing die rijd met net zo een grote smile mee..
dan ga je daar de bergen in haha ik reed daar alles voor snot met de scooter dat deed ik al grotendeels met de 400 1 cillinder al dat werd erger met de 650 2 cyllinder en een nachtmerie met met 850 en 1000 haha.
na 1 dag rijden in o een grote groep is het altijd hetzelfde aan het einde van de dag zijn bijna alle meningen bij getrokken voor zo een scootertje toch niet zo slecht.
wat de boer niet kent dat vreet die niet totdat die ervan proeft dan word de soep toch niet zo heet gegeten.
aan de andere kant moet ik ook wel gewoon toegeven dat ik niet i uit een dozijn ben en dus niet als referentie kan dienen voor een normale scooterrijder haha.
want ik zoek bij alles wat een motor heeft altijd de totaal geschifte grenzen op waar anderen niet eens aan kunnen denken.
zo ben ik net zo lui in mijn saab 95 uit 2003 automaat 150 pk en tja voor veel mensen is ook automaat in en auto rijden geen echte auto rijder.
todat ik gewoon de seat leon cubra golf r en ford rs etc eruit trekt bij het stoplicht en ver voor blijft.
puur uit het feit dat mijn auto er keurig standaard uitziet geen extra lawaaai uitlaten heeft maar stiekem toch gekieteld is tot om en nabij de 285 pk haha.
verassend uit de hoek komen daar is waar ik van houd onafhankelijk welke voertuig je rijd.
ik ben vooral een automaten fan dus ook een motor als de aprilia mana honda nc750 vfr dct 1200 goldwing dct 1800 is totaal mine cupm of tea.
Hou je niet van concurrentie Han?En gelooft dit allemaal zelf?
ohja gliderb 100 li bagage ruimte is niet zo moeilijk te motiveren op een scooter.
de oude type burgman 650 had onder het zadel 62 li ruimte tegenwoordig 56 of 54 li.
reken daarbij topkoffers die beginnen bij 24 li tot ook wel zeker 55 li en je zit al boven de 100 l.
dan heb je nog de handschoenen kastjes die ook redelijk ruim zijn.
zelf had ik ook nog zijtassen van 2x om en nabij de 30 l en de fun was compleet.
dat vonden ze ook altijd als ze mij vol bepakt met mijnvrouw in bijv Monaco zagen rijden met nl kenteken dan kreeg veel duimpjes omhoog haha.
Is niet echt een probleem, ik rij al 100k kilometers "naked".daar heb je dan ook prima materiaal voor om door te rijden ............op een naked fietsje llijkt me dat niks
Snelheid aanpassen? Naar boven toe?Heb ik ook gedaan met mijn Ducati Streetfighter,gewoon je snelheid aanpassen dan is dat goed te doen,
8000km mee gereden in voornamelijk de wintermaanden.
hmm waag ik mij tussen al het commentaar hier haha.
ieder zijn ding vind ik of je nu het een of het andere rijd.mar ja zo ook ieder zijn mening.
ik rijd zelf een lichte motorscooter van om en de nabij 240 kg orginel 280 kg en 2 cyllinders 1000 cc orgineel 850cc met om en de nabij 110 pk aan de krukas orgineel 75 pk.
en ja inderdaad er zijn gewoonweg motren met nu wel 300 pk etc etc etc.
ik ben ook natuurlijk in mijn brommer perioden begnnen, puch maxi zowel automaat als schakel.
scooters automaten en schakels.zundap en kreidlers.
maar in mijn brommer peroiden was ik al meer fan van de automaten dan van de schakel brommers en qua vermogen maakte het niet uit want elke brommer ging standaard uit elkaar en werd er alles aan verbouwd tot die minimaal 90 ging of zoals mijn laatste brommer 144 haha,
voor mij was er dan ook nooit de vraag of het een gewone motor ging worden of een motorscooter.
ik heb al meer dan 300..000 km op motorscooters afgezet.
van 150 naar 200 naar 400 naar 650 naar 850 naar 1000cc scooter.
tussendoor heus wel eens op een gewone motor gezeten maar nooit op mijn naam gehad.
ik ben ermee naar belgie Duitsland Zwitserland Monaco Italië Frankrijk luxenburg etc geweest.
wat betreft motortje pesten heb ik met mijn scooters vaak genoeg motortjes gepest haha net zo goed als ik zelf natuurlijk ook vaak genoeg gepakt ben.
overal bij grote groepen motorrijders heb je hetzelfe fenomeen ,
de scooter word uitgelachen totdat er gereden ging worden bijv 700 km duitsland in.
tuurlijk rechte wegen hup daar gaan de sportmotoren ervandoor, maar je ziet steeds meer mensen afstappen effe uit rusten want de lange afstand dat is allerminst comfortabel.
de scooterrijder rijd met een grijns door.
de alroads die ook comfortablel zitten stappen af bij de regen. de scooterrijder rijd vrolijk door, die stoere shoppers die haken al af bij alles op de snelweg wat boven de 110 komt.
de enige die eigelijk in alles goed met de scooterrijders mee komen is die ander fauttil op wielen de goldwing die rijd met net zo een grote smile mee..
dan ga je daar de bergen in haha ik reed daar alles voor snot met de scooter dat deed ik al grotendeels met de 400 1 cillinder al dat werd erger met de 650 2 cyllinder en een nachtmerie met met 850 en 1000 haha.
na 1 dag rijden in o een grote groep is het altijd hetzelfde aan het einde van de dag zijn bijna alle meningen bij getrokken voor zo een scootertje toch niet zo slecht.
wat de boer niet kent dat vreet die niet totdat die ervan proeft dan word de soep toch niet zo heet gegeten.
aan de andere kant moet ik ook wel gewoon toegeven dat ik niet i uit een dozijn ben en dus niet als referentie kan dienen voor een normale scooterrijder haha.
want ik zoek bij alles wat een motor heeft altijd de totaal geschifte grenzen op waar anderen niet eens aan kunnen denken.
zo ben ik net zo lui in mijn saab 95 uit 2003 automaat 150 pk en tja voor veel mensen is ook automaat in en auto rijden geen echte auto rijder.
todat ik gewoon de seat leon cubra golf r en ford rs etc eruit trekt bij het stoplicht en ver voor blijft.
puur uit het feit dat mijn auto er keurig standaard uitziet geen extra lawaaai uitlaten heeft maar stiekem toch gekieteld is tot om en nabij de 285 pk haha.
verassend uit de hoek komen daar is waar ik van houd onafhankelijk welke voertuig je rijd.
ik ben vooral een automaten fan dus ook een motor als de aprilia mana honda nc750 vfr dct 1200 goldwing dct 1800 is totaal mine cupm of tea.
En hij duwde hem nog zowat je strot in ookKon knottemans geen langere mic uitzoeken?
Gewoon, onder motoren.Ben benieuwd waar de zg." Echte" motorrijder straks de elektrische motor onder schaart.
En ..... wanneer ben je dan een Biker ?
Op de fiets toch ?