Een brandnieuwe motor aanpassen, zonde?

Veranderen

  • Nooit

    Stemmen: 4 2,7%
  • Kleine dingetjes

    Stemmen: 43 29,5%
  • Met "Undo" kans

    Stemmen: 26 17,8%
  • Zo veel mogelijk

    Stemmen: 73 50,0%

  • Totaal aantal stemmers
    146
Tja, wat zullen we zeggen. de 4 B's?

Babes, Biking, Boozing en voor sommigen ook nog Bonking?

Welcome back Jaq ;)

Geruchten gingen al dat je ontvoerd zou zijn naar een harem o.i.d.

Of dat je te werk gesteld was in een Oekraïnse mijn :)
 
Hoi, jongens ik ben er weer. R.S. sorry dat ik nog niet gereageerd heb. Ik ben koud een week terug van een "werk"vakantie in Canada en heb nog bijna helemaal geen internetacties ondernomen...
Ik heb ook wel eens in Canada gewerkt, maar wat kunnen de dames daar niet, wat jij wel kan :? Ik bedoel, mijn baas stuurt me die kant op, maar bij jou werkt 't toch wat anders. Dacht ik. Toch? Of is dat de wereld van het grote geld?

Nieuwsgierig, ik geef 't toe.
 
Bert.....of Henk, stuur me eens een mailtje dan vertel ik je er wat meer over.

}) je bent echt niet de eerste die me fanmail stuurt hoor
Zoooo nieuwsgierig ben ik niet. :+

Ik vroeg het me gewoon af, maar ik begrijp dat je niet alles op het net wil hebben.

Overigens wel het correcte aantal ..... :}
 
jahjoh, dat stond in mijn mailtje aan je ook, hebbie weer overheengelezen natuurlijk.
 
Jaq sloopt andere dingen :+
Motor slopen laat ze wel doen.
Nou hopelijk richt ze geen permanente schade aan...

Nee ik bedoel eigenlijk dat ze een tijd geleden een hoop gereedschap aan het kopen was om zelf een motor uit elkaar te gaan schroeven, om te leren. Benieuwd hoe dat gegaan is.
 
Nou, ik zal effe een update geven!

Die R1 is er, gespoten en wel. Het heeft een lief beetje gekost maar hij mag er zijn Kijk effe in het PPP&A4 topic op en rond pagina 100 voor wat smaakmakende details, onder andere de topsnelheden die ik met het monster haal.

Dat rijbewijs is ook een feit, ik heb nou 5 stempeltjes. Op wat diploma's na mag ik lekker overal mee rijden :P

Het FZRretje... ;( ;( Hij is er nog steeds niet. De tijd ontbreekt gewoonweg effe, dat geldt ook voor mijn sloper, die heb ik ook nog niet.

M'n nieuwe gereedschap staat inmiddels ongebruikt in de garage.

Een eerstvolgende project wordt nu een digitale camera
 
Nou, ik zal effe een update geven!

Die R1 is er, gespoten en wel. Het heeft een lief beetje gekost maar hij mag er zijn Kijk effe in het PPP&A4 topic op en rond pagina 100 voor wat smaakmakende details, onder andere de topsnelheden die ik met het monster haal.

Dat rijbewijs is ook een feit, ik heb nou 5 stempeltjes. Op wat diploma's na mag ik lekker overal mee rijden :P

Het FZRretje... ;( ;( Hij is er nog steeds niet. De tijd ontbreekt gewoonweg effe, dat geldt ook voor mijn sloper, die heb ik ook nog niet.

M'n nieuwe gereedschap staat inmiddels ongebruikt in de garage.

Een eerstvolgende project wordt nu een digitale camera

Cool!
We willen natuurlijk wel piccies om te kijken of het zonde is om een nieuwe motor aan te passen.... Dus als je je volgende project begint....
 
Aloha...

Dat ding heb ik dus nog steeds, rij er nog steeds veel mee naar Nederland heen en weer, zo ook nu. Maar ook bijna dagelijs naar mijn werk. Dat is zo'n 430 km per dag. Er staan 360 Mm op, bij mijn Mercedes kreeg ik een speldje bij de 500 Mm beurt, is dat een officiele onderscheiding of een geintje en als het officieel is heeft Yamaha dat ook?

Gr Jaq
 
360000 km op een R1 gereden?

Zoja, krijg je van mij een speldje :}
 
Laatst bewerkt:
Daar is echt wel de nodige investering voor nodig geweest, hij is 4 of 5 keer open geweest, 1 keer opgekalefaterd omdat het garagedak eropviel en ik ben er 10 of 11 keer zelf van afgestapt met als ergste letsel aan mijn persoon een gebroken arm en hij is 4 keer ongeschonden tussen de druivenranken vandaan getrokken, waar ik hem zelf dus never nooit meer uitkreeg. Ik denk dat ik inmiddels minstens de aanschaf plus verbouw ook nog een keer uitgegeven heb aan onderhoud
 
Daar is echt wel de nodige investering voor nodig geweest, hij is 4 of 5 keer open geweest, 1 keer opgekalefaterd omdat het garagedak eropviel en ik ben er 10 of 11 keer zelf van afgestapt met als ergste letsel aan mijn persoon een gebroken arm en hij is 4 keer ongeschonden tussen de druivenranken vandaan getrokken, waar ik hem zelf dus never nooit meer uitkreeg. Ik denk dat ik inmiddels minstens de aanschaf plus verbouw ook nog een keer uitgegeven heb aan onderhoud
kom dat speldje maar halen, zie onderschrift. Beste prestatie :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan