een goed begin is het halve werk, een slecht begin....

Boeten zal....betalen zal je......hahahaha
full
 
Ach het kan veel stommer hoor.

Vorig jaar. Ik zie een flitser staan aan de andere zijde van de weg. Ik denk : Goed opletten als ik straks weer terugrij.

Ja, je kan het al raden.... Dure fotograaf. Gelukkig hou ik me daar meestal wel aardig aan de snelheid dus was 9 km/u te snel.
 
Aangzien ik donderdag een motor ( ja een motor) zag rijden dacht ik"indien het mooi weer blijft, haal ik hem vrijdag uit de winterstalling" Zo gezegd zo gedaan.....

Gelukkig zal er nog wat stroom in de accu en na 45 sec starten. deed hij niks meer.
Dusssssssssss, aangezien we een garagebedrijf hebben ff een andere (auto) accu er bij en......................starten starten starten.................niks. Kut. Tja balen...... na enige tijd nagedacht ( ook deze eigenschap bezit ik) te hebben, bleek dat ik mijn benzinekraan gewoon nog op off had staan.
tja..........domdomdomdom

Maar hij doet het weer helemaal top!!

dusss...........

Motor liep eindelijk en ik rijden. Eerst ff een rondje ( 2X ) door het dorp langs de hoofdweg in het dorp ( Ten Boer) waar mijn ouders wonen hoorde ik een vreemd geluid. Dit geluid had ik nog niet eerder gehoord en besloot daarom te stoppen bij de supermarkt op de stoep. Op dat moment flitste er wat en keek ik naar achteren. Ik kon niks herkenbaars zien, maar op dat moment flitste er weer wat. Toen werd alles mij duidelijk. Heel Ten Boer is een 30km zone en er stond toch daadwerkelijk een auto op de hoofdweg te flitsen. Ik was er al 2 keer langs gereden en dat niet met 30.

Kortom mooi begin van dit motor seizoen...

Denk dat ik hem beter binnen kan laten staan en dit voor een jaar

vervelend :X
 
Heel Ten Boer is een 30km zone en er stond toch daadwerkelijk een auto op de hoofdweg te flitsen. Ik was er al 2 keer langs gereden en dat niet met 30.

Ja leuk dat Ten Boer, ga regelmatig naar delftzijl en dan kom ik er dus ook langs... ook al 121 euro moeten betalen aan die vangrailgansters daar B|
 
Ja leuk dat Ten Boer, ga regelmatig naar delftzijl en dan kom ik er dus ook langs... ook al 121 euro moeten betalen aan die vangrailgansters daar B|


Rijksweg he, staan ze bijna altijd.

Witte Caddy, blauwe 307, mitshubishi (met raamdecoratie), lichtblauwe mazda, Zwarte vento, groene Skoda octivia, Grijze Citroen xsara. zwarte opel of was het nu een fiat.... Zal toch zeker wat over het hoofd gezien hebben.
 
Het kan nog dommer hoor.
Iemand reed met koekblik en werd geflitst maar was er van overtuigd dat ie niet te hard reed. Nog een keer erlangs met ongeveer 48, weer flits en nog een keer met 40 (50km weg) en je raad het al.
Hij naar het politiebureau met het verhaal en na een check op de computer zei de man achter de balie 'had u uw gordel om' de man zei bedeesd nee, waarop de agent zei dat ze daarvoor stonden te flitsen en dat hij de boetes wel toegestuurd zou krijgen |( |( |(


Wel intelligente camera, die kan zien of je gordel draagt of niet.
De technologie staat voor niets!
 
~
Het kan nog dommer hoor.
Iemand reed met koekblik en werd geflitst maar was er van overtuigd dat ie niet te hard reed. Nog een keer erlangs met ongeveer 48, weer flits en nog een keer met 40 (50km weg) en je raad het al.
Stil maar.
Ik ken iemand die in Dirksland (G-O) ging wonen, en bij het verhuizen er naar toe bij het voormalige tankstation de Gast werd hij 6x geflitst (3x heen en 3x terug) De 7e keer zagen ze hem aankomen (controleerden ze iemand aan de andere kant op het fietspad) en hebben toen maar melding gemaakt van het feit dattie iets rustiger aan moest rijden. Hij kreeg 2x procesverbaal voor 59km en 65km, waar 50km was toegestaan!!
 
Rijksweg he, staan ze bijna altijd.

Witte Caddy, blauwe 307, mitshubishi (met raamdecoratie), lichtblauwe mazda, Zwarte vento, groene Skoda octivia, Grijze Citroen xsara. zwarte opel of was het nu een fiat.... Zal toch zeker wat over het hoofd gezien hebben.

Tja mn eigen bericht citeren....

Heb een flitser geflitst!! en dit op de rijksweg.

Foto's volgen
 
Grijse space star hea... Allemaal bekende auto `s hea. Kom ze ook zovaak tegen...


Ten Boer is idd een duur geintje, het heeft mij daar ook al wel 1000,- eurotjes gekost (aan rijles)
 
Laatst bewerkt:
Nou...........

Het ging gelukkig goed vandaag.

Ik vanuit Groningen in de auto over het schuitendiep. Daar aangekomen was het allemaal blauw. Een behoorlijke controlepost opgezet. Ik scheet hem 3 kleuren aangezien ik helemaal geen papieren bij me had. aangezien ik geen zin had om ook deze boetes nog een keer te moeten betalen besloot ik heel rustig strak voor uit kijkend door te rijden. Ik zag in mijn ooghoeken dat een agentje mij toch liever even aan de kant gezet had, hij kwam mijn richting uitlopen en gebaarde al. Ik zag helemaal niks en ben gewoon doorgereden. Eind goed al goed.
 
Nou...........

Het ging gelukkig goed vandaag.

Ik vanuit Groningen in de auto over het schuitendiep. Daar aangekomen was het allemaal blauw. Een behoorlijke controlepost opgezet. Ik scheet hem 3 kleuren aangezien ik helemaal geen papieren bij me had. aangezien ik geen zin had om ook deze boetes nog een keer te moeten betalen besloot ik heel rustig strak voor uit kijkend door te rijden. Ik zag in mijn ooghoeken dat een agentje mij toch liever even aan de kant gezet had, hij kwam mijn richting uitlopen en gebaarde al. Ik zag helemaal niks en ben gewoon doorgereden. Eind goed al goed.
watapartja.........


dokken dus alle 3?
2x op dag 1
1x op de rijksweg?


en deze keer had je mzzl anders was het 4 toch? heb ik het goed bij gehouden :?
 
Laatst bewerkt:
Gelukkig zal er nog wat stroom in de accu en na 45 sec starten. deed hij niks meer.
Geen druppellader gebruikt. :?
Ging er niet al eerder een lampje bij je branden met doorstarten.
Goed garagebedrijf, zuinig op de spullen. :z :P
 
watapartja.........


dokken dus alle 3?
2x op dag 1
1x op de rijksweg?


en deze keer had je mzzl anders was het 4 toch? heb ik het goed bij gehouden :?

3 x keer heb je goed, maar ben niet op de rijksweg geflitst. Dat was ik Bedum.
 
Geen druppellader gebruikt. :?
Ging er niet al eerder een lampje bij je branden met doorstarten.
Goed garagebedrijf, zuinig op de spullen. :z :P

ik was weer zo naief dat ik dacht hij doet het vast wel indien ik hem niet op de druppellader zet. Hij zal het ook zeker gedaan hebben............indien hij niet op off gestaan had.
 
ik was weer zo naief dat ik dacht hij doet het vast wel indien ik hem niet op de druppellader zet. Hij zal het ook zeker gedaan hebben............indien hij niet op off gestaan had.
Gel accu? Anders krijg je gegarandeerd last van gesulfiteerde platen. O-)
En de oliedruk is ook niet alles op alleen de startmotor. :)
 
Wat een geleuter allemaal, wie - of wiens buurman, zwager, achterneef of combinatie van nog verder weg - er de domste acties heeft uitgehaald... :Z

Een klant van de man van de moeder van de zwager van de vader van de zoon van mijn zuster heeft 'n jaar of wat geleden met z'n Wing geprobeerd het rolletje van zo'n flitskast vol te schieten door er - met de hand voor de nummerplaat - tig keer achter elkaar langs t rijden met uiteraard iets te hoge snelheid. 8-)

Probleem was alleen dat de kast in kwestie vlak bij zijn huis stond en de plaatselijke koddebeier hem herkende op de foto's. |(
 
Laatst bewerkt:
Wat een geleuter allemaal, wie - of wiens buurman, zwager, achterneef of combinatie van nog verder weg - er de domste acties heeft uitgehaald... :Z

Een klant van de man van de moeder van de zwager van de vader van de zoon van mijn zuster heeft 'n jaar of wat geleden met z'n Wing geprobeerd het rolletje van zo'n flitskast vol te schieten door er - met de hand voor de nummerplaat - tig keer achter elkaar langs t rijden met uiteraard iets te hoge snelheid. 8-)

Probleem was alleen dat de kast in kwestie vlak bij zijn huis stond en de plaatselijke koddebeier hem herkende op de foto's. |(
_O-

En zat die jongen ook niet zelf op een politieinternaat? :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan