Tja...
Goed gereedschap is het slechtere werk...
Olie-verversen is ook overbodig, gewoon af en toe bijvullen is voldoende.
Zo min mogelijk lucht in je banden, dit is allemaal extra gewicht wat je weer moet mee-torsen.
Heb altijd alle vertrouwen in motorslopen/zaken e.d. ze smeren je heus geen rotzooi aan dus testen en vragen om duidelijke garantie-afspraken is niet nodig, zonde van je tijd én motorrijders onder mekaar naaien elkaar geen oor aan..
Waarom zou je benzine tanken? Diesel is veel goedkoper!
Smeer NOOIT je ketting, daar wordt 'ie alleen maar vet van.
Laat je nieuwe motor in weer en wind buiten staan, daar wordt 'ie hard van.
Ga altijd motor rijden in de winter vóórdat er gestrooid is, dan leer je je voertuig pas goed beheersen en kennen.
Draag je helm altijd binnenstebuiten, dan blijft de (originele) buitenkant mooi vliegvrij.
Maak als het ff kan alleen maar wheelies, dan gaat je voorband langer mee.
Rij gewoon door rood, een motor is toch altijd sneller..
Zet je motor niet op slot, dat doet immers iedereen al..
Doe je tank altijd voor de helft vol, da's goedkoper.
Draag nooit beschermende kleding want niet één motor is mooier/stoerder dan half ontvelde lichaamsdelen.
Snuif flink, kom je dan zonder peut te staan, ben je toch nog eerder thuis dan je denkt..
Zuip flink voordat je op de motor stapt, dan lijkt het of je dubbel zo hard gaat.
Lees niet teveel reactie's van melige MF-er's...