Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
En dat is?
Nog niet, nu wel, maar heb een hekel aan een motor die onder de stickers zit :D
Dat ze kunnen gaan tikken wat de koppeling kan zijn of erger inwendig iets in de blok.Je moet ff zelf google op MF wat exact , kan niet meer alles onthouden.
Als ze niet stuk gaan, hoe weet je dan dat de onderdelen prijzig zijn?
Zijn wel mooie motoren, de enige Honda's met karakter
Bougies en luchfilters vind ik nogal aan de prijs,
Verder 2 lekke radiateurs gehad, daarvoor kun je bij de juwelier wat leuks uitzoeken.
https/www.lucardi.nl/nl-nl/horloges
nee ok duidelijk.
misschien even jouw definitie van leuk benoemen
of gewoon prijzen noemen
Echte Bella wil een Rolex,,
Thanks voor de reacties! Ik weet genoeg, ik ga gewoon voor een Duc. Heb het geld er voor over en ik koop liever iets wat ik echt mooi vind :-)
Echte Bella wil een Rolex,,
Als jij die droomfiets betalen en verzekeren kan, lekker doen. Een duc schijnt wat minder betrouwbaar te zijn en het onderhoud is wat duurder (vaker kleppenstellen bijv.), dus reken het even uit aan de hand van ervaringen van anderen.
Hieronder komen waarschijnlijk heel wat reacties van mensen die zeggen dat iedere motorrijder minstens 1x per leven op zn bek gaat, zal ook vast kloppen, maar dat kan ook met je 2e, 3e of 12e motor gebeuren.
Er zullen ook heel wat antwoorden komen over de hoeveelheid vermogen in je eerste motor, maar ook dat: als jij je in kan houden kan je op een 200pk fiets stappen vanaf het behalen van je rijbewijs. Kan je dat niet, dan is 60pk ook al te veel.
Kortom: doen wat je hart je ingeeft en je betalen wil/kan en lekker veel gaan rijden (is goed voor de ervaring ook).
edit: mijn eerste motor was een Honda CBR1000RR, nadat die gestolen werd een BMW S1000RR gekocht. Ik rijd die laatste nu een jaar, zonder ongevallen, maar wel lekker vlot.
Vind dat er wel een leuke discussie op gang komt haha. Als ik het goed begrijp is een Ducati eigenlijk een gigantisch lekker wijf die je eigenlijk niet mee wilt nemen naar je ouders maar het toch veel te leuk met haar is (met alle risico's van dien) en alle andere motoren zijn een veiligere keus maar een tikkeltje saai ;-)
Vind ik ook , ik zou een honda cbr 600 kopen ,, kost bijna niks en toch lekker rije,, scheure... Uiterlijk vertoon is belangrijker dan motorervaring schijnt het.
Juist, klopt als een bus Veel te mooi en sexy om te laten staan en verslavend spannend,, tot................ie niet start, calculeer dat ook maar in.
Niet met oogkleppen op achter de massa aan lopen en denken dat een keuze verstandig is omdat ''iedereen het doet''....
Je wil toch niet op een 13 in een dozijn Honda rijden terwijl je veel liever een Ducati rijd en die ook kan betalen?
Tja beginnersfouten, inschattingsfouten zijn zo gemaakt, Honda is vergevingsgezinder dan een Duc. Als je in een bocht hangt , of het is vochtig, en je gaat te snel op het gas , ga je mooi met die 2 cyl. op je muil. En als je de voorrem van die Duc te hard inknijpt lig je ook op je bek.
Maar goed, wie ben ik.
Heeft niets met oogkleppen op te maken. Als je een beetje nadenkt snapt iedereen wel dat het een stuk slimmer is om 2 jaartjes op een barrel te rijden zonder zorgen waardoor je alle aandacht hebt om GOED te leren rijden, dan meteen op een dure fiets stappen waar 1 beginnersfoutje al een schadepost van 4000 euro op kan leveren. Om over je verzekeringskosten nog maar te zwijgen.
Dan koop je 2 jaar later die Ducati, en heb je al meer rijervaring en vertrouwen erin om deze ook daadwerkelijk goed te kunnen gebruiken. Maargoed, zoals ik al zei, dat is niet hip, want je moet per direct alles kopen "omdat het kan".
Hoe zou jij het vinden als elke 18 jarige in een Veyron zou stappen omdat hij het geld had ? Ik zou me er niet veiliger op voelen...