Eerste OW-cup race van 2014 op 5 April

Ben er ook bij. Met een nieuwe brommert. Sportcup 600

Maarten, heb je je nou al ingeschreven? Ik zie alleen maar veel te dikke fitness gewichten voorbij komen op FB. Stop daarmee en snel naar huis>computer>internet>www.owcup.nl>inschrijven>sportcup600>nait soezen, lekker broezen :]
 
Ben er ook bij. Met een nieuwe brommert. Sportcup 600

Maarten, heb je je nou al ingeschreven? Ik zie alleen maar veel te dikke fitness gewichten voorbij komen op FB. Stop daarmee en snel naar huis>computer>internet>www.owcup.nl>inschrijven>sportcup600>nait soezen, lekker broezen :]
Ik heb me een hernia getild aan die gewichten, dus seizoen is al voorbij voordat het begonnen is :9

Ik schrijf me pas op het laatste moment in omdat ik met een daglicentie rij ;) Dus hopen dat er nog een plekje vrij is tegen die tijd.
 
Ik heb me een hernia getild aan die gewichten, dus seizoen is al voorbij voordat het begonnen is :9

Ik schrijf me pas op het laatste moment in omdat ik met een daglicentie rij ;) Dus hopen dat er nog een plekje vrij is tegen die tijd.
:? Iedereen wil rijden en jij neemt de gok dat je niet kunt rijden :?
 
:? Iedereen wil rijden en jij neemt de gok dat je niet kunt rijden :?
Mensen met een jaarlicentie gaan voor mensen met een daglicentie, dus volgens mij heeft het pas zin om me in te schrijven als er een week van te voren nog plekken zijn :? Correct me if I'm wrong ...
 
Mensen met een jaarlicentie gaan voor mensen met een daglicentie, dus volgens mij heeft het pas zin om me in te schrijven als er een week van te voren nog plekken zijn :? Correct me if I'm wrong ...
Als er veel mensen met een daglicentie zijn en je bent laat met inschrijven, dan val je buiten de baan...beter nu inschrijven en er zeker van zijn dat je kan rijden. Dan kunnen ze de klassenindeling ook maken.
 
hey arnold

heb eigenlijk liever dat je er (ver) achter blijft we zullen zien.
ik heb er wel zin in volgende week VdV eerste kleine test.
Vind het een leuk maar wel vermoeiend baantje heb er nog nooit een sessie uit gereden.
 
present alleen nog zonder motort 2e race moet gaan lukken met motor dan sportcup 1000
 
Terug
Bovenaan Onderaan