Eerste solo trip

Heb nog steeds gedoe met m'n sleutel....
Moet iedere keer mijn motor resetten, dus dat zit me niet helemaal lekker.

Dus heb heb gister na een paar biertjes toch maar besloten de terugweg in te zetten, wel via een omweg. dus ben nu onderweg naar Kroatië, daar ga ik gewoon even snel heen over de snelweg. Opzich eigenlijk wel lekker na een week bochten 🙈.

En vanaf Kroatië weer binnendoor terug naar huis, even kijken of het mooi weer word in Italië, en dan nog een keer naar de stelvio. Vorige keer zag ik geen hand voor ogen. Dus wil die nog een keer goed doen. Was niet de bedoeling maar goed, als je weinig planning hebt, hoef je ook niet zoveel om te gooien.
 
Het is een stuk makkelijker dan met de vrachtwagen, heb nu alle tijd, en moet alleen m'n paspoort, verzekeringsbewijs en kentekenbewijs niet kwijtraken.

Heb net aan de grens bij Servië alle koffers opengehad voor m'n verzekeringsbewijs, maar had hem gelukkig nog bij me 😅 was wel even spannend. Ben nog wel eens wat kwijt .
 
In de Givi-topkoffer zitten aan de binnenzijde van de deksel een documenten-vakje.
Nooit je papieren meer kwijt! Kenteken-paspoort-visum-verzekerbewijs-inentingsboekje-geprinte QR ect.

Verder natuurlijk alles goed 'organiseren'.
Inmiddels na vele motor-vakanties hebben vrijwel alle spullen een min-of-meer vaste plek in de bagage.
 
Aha oké ja dat kan natuurlijk ook nog, is inderdaad het voordeel als je geen planning hebt.
Is het solo reizen je tot nu toe wel goed bevallen?
 
Ja bevalt uitstekend, heb 3 boeken meegenomen omdat ik had gedacht dat ik ook veel tijd alleen zou doorbrengen (wat ik overigens niet erg vind) maar je hebt toch een hoop contact, ook savonds,

En de wegen zijn echt schitterend natuurlijk, en dat met het gemak waarop je zoiets kunt ondernemen.

Namelijk gewoon vertrekken.

Voor herhaling vatbaar, denk dat ik volgend jaar eind oktober vrij neem voor het stuk dat ik nu oversla.
 
Ik ben nog op zoek naar een motor, omdat mijn mt-01 total-loss is verklaard.

En ik denk dat ik maar eens op zoek ga naar een echte allrounder.
Want het enige probleempje onderweg is mijn haat/liefde verhouding met mijn Kawasaki gtr 1400
 
Terug
Bovenaan Onderaan