efkes voorstellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

WingDude

Rookie
20 nov 2002
26
0
Venhuizen
hallo ben eigenlijk via via via hier terecht gekomen en heb me maar gelijk aangemeld.
Ben alweer zo'n 14 jaar in bezit van het motorrijbewijs (was tevens mijn eerste) en ben begonnen met een CB400N, leuke betrouwbare fiets,maar wilde altijd al een Goldwing en die kwam er met een GL1000K3, daar ben ik diverse keren mee naar Noorwegen geweest en heb hem na een tijdje ingeruild voor een GL1100 uit '84 en OOK daarmee natuurlijk naar Noorwegen geweest.(overigens ook een paar keer naar Duitsland,Belgie en Luxemburg, oh ja en Zweden)

Toen kwamen de kindertjes en heb ik helaas de GW weg moeten doen en rijd ik nu op een Kawa 450 Ltd, leuk ding, alleen die riem is allejezus duur als die vervangen moet worden.

Heb, ondanks dat ik mijn wing niet meer heb, nog wel steeds een site waar ik probeer alles een beetje bij te houden m.b.t. GoldWings, aanhangers en zijspannen.
het adres is www.goldwing-trailers.com. (ook voor de niet gw lover staat er een hoop info op)

Waarom de naam trygvasson? Ik kom alweer zo'n 27 jaar in Noorwegen en ben dus helemaal leip van Noorwegen.
Olav Trygvasson ofwel Heilige Olav bracht rond 1000 nChr Noorwegen met het Christendom in aanraking, niet dat dat nou zo intressant is maar ik vond de naam vrij uniek.

tja dat was het wel zo'n beetje.
groeten,
Mike (trygvasson) :+

Bijlage: lance2.jpg
 
sja welkom...alleen ik denk dat deze post in nieuwe gebruikers hoort?
modjes? :)
 
ben niet voor goldwing,

het beestje dat je daar in attach hebt staan daarentegen is echt wel :9~

piccie
full


hehe.. was nog net vóór het slotje dat eraan komt })

 
het slotje is er nog steeds niet...
ennuh..ik open een topic...1,5 uur geleden...meteen slotje...
mooi he? :)
 
het slotje is er nog steeds niet...
ennuh..ik open een topic...1,5 uur geleden...meteen slotje...
mooi he? :)

Je moet niet zo zeiken luiertje...
Modjes hebben ook een leven buiten het MF om, en als jouw topic er is als er een mod is gaat ie dicht als het onzin is, en een ander gaat niet dicht als er geen mod is...logisch he...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan