EGT 2023

rutgertjuh

MF veteraan
Donateur
16 jun 2004
19.432
7.164
Nijkerkerveen
Ik zal zo snel niet of er al een topic was. Maar het komt er weer aan. Deze keer in Luxemburg.
 

Bijlagen

  • 56BA197B-1F16-451E-B8AB-701DBE326D84.png
    56BA197B-1F16-451E-B8AB-701DBE326D84.png
    130,9 KB · Weergaven: 32
  • Leuk
Waarderingen: JFJ
Dat treffen in Hongarije spreekt me meer aan. En om nou half augustus weer tegen nederland aan te leunen nehe. Zijn er dus duidelijk niet bij (Zijn toch alleen maar zure Duitsers daar. Je mag niet eens een burn out om 2 uur snachts doen
 
Gisteren een goed gesprek met ebian gehad.
Het word hoog tijd om die topic weer even omhoog te horen.
Wellicht is het handig om weer een verzamelpunt te plannen.
 
Gisteren een goed gesprek met ebian gehad.
Het word hoog tijd om die topic weer even omhoog te horen.
Wellicht is het handig om weer een verzamelpunt te plannen.
Zo is dat.

Wie is van plan naar het EGT te gaan dit jaar?
Spreken we, net als we jaren geleden al deden, ergens af om samen te rijden?
 
Ik twijfel, lijkt een beetje gezapig. Maar ik ben benieuwd naar ervaringen.
Dat is het ook.
Overdag een rondje rijden of rond wandelen tussen de zijspannen, beetje techniek bekijken enzo. En in de avond de bbq aan en zelfs meegenomen bier drinken.

Of je gaat naar de feesttent en gaat daar lekker biertjes drinken.
 
Wat ik zo waardeer is het contact met mede zijspanrijders van het MF. Nu eens de gesprekken bij het genot van een biertje en je hebt de gezichten bij de namen. Tot dan, nog even geduld.
 
Span is nog met vakantie ,als het op tijd weer thuis is en de nodige aandacht heeft gehad gaan we die kant wel op maar zie het somber in.
 
Ik was er nog niet echt over uit, maar zit dan ook met t gezin op tenerife, dus hoef er niet eens over te twijfelen

Het kan best gezellig zijn hoor en soms.is t juist ook wel leuk om niet MF-medespanners te kunnen ontmoeten
 
Terug
Bovenaan Onderaan