EHE en zij(n)spannen; deel 2

kun niet iets met de ruit doen, dat die hoek iets schuiner word, dan word het al iets fraaie...
al is dit misschien lastig te realiseren

Ik snap wel wat je er aan ziet, maar geloof me irl ziet t er juist lekker eigenwijs uit. Net een getopchopte hotrod. Ik krijg het alleen niet fatsoenlijk op de foto
 
Dus op welke dag ben jij Am Nurburgring?
Zelfde plekje als laatste keer?


Ja, dat is het plan. Geewiz en ik rijden er op vrijdag naar toe, hopen er in de loop van de middag te zijn.

Maar er moet nog best veel gebeuren voor ik kan rijden, maar t zou moeten kunnen lukken. Ben er vanaf zaterdag alleen even een weekje tussenuit ivm een trip naar the states voor mijn werk.
 
Ik snap wel wat je er aan ziet, maar geloof me irl ziet t er juist lekker eigenwijs uit. Net een getopchopte hotrod. Ik krijg het alleen niet fatsoenlijk op de foto


op deze foto die iets meer van de zijkant is genomen zie je wel beter dat de ruit niet zo heel stomp recht op staat als op de vorige foto leek
full
 
:} Ziet er goed uit. Helemaal mijn smaak. Ooit zelf een bagger bouwen staat nog op het verlang-lijstje. In ieder geval hoop ik dat we ons zien op het AET, ben er zelf ook vanaf vrijdag.
 
Gelukkig maar, dat is toch een hele geruststelling :)
 
Ach, het is toch fijn wanneer je af en toe even niet helemaal alleen en onbegrepen kan voelen? *D
 
Geweldig dat in het zijspanwereldje iedereen kan bouwen wat hij zelf leuk vind.
Ik ben jarenlang met oldtimers in de weer geweest, uiteindelijk knapte ik af op het idee dat alles zoveel mogelijk origineel moest zijn.
Nee, laat de creativiteit maar hoogtij vieren!
 
Geweldig dat in het zijspanwereldje iedereen kan bouwen wat hij zelf leuk vind.
Ik ben jarenlang met oldtimers in de weer geweest, uiteindelijk knapte ik af op het idee dat alles zoveel mogelijk origineel moest zijn.
Nee, laat de creativiteit maar hoogtij vieren!


Origineel EHE custom build.......
 
Geweldig dat in het zijspanwereldje iedereen kan bouwen wat hij zelf leuk vind.
Ik ben jarenlang met oldtimers in de weer geweest, uiteindelijk knapte ik af op het idee dat alles zoveel mogelijk origineel moest zijn.
Nee, laat de creativiteit maar hoogtij vieren!

Dan zat je bij het verkeerde clubje denk ik
 
Geweldig dat in het zijspanwereldje iedereen kan bouwen wat hij zelf leuk vind.
Ik ben jarenlang met oldtimers in de weer geweest, uiteindelijk knapte ik af op het idee dat alles zoveel mogelijk origineel moest zijn.
Nee, laat de creativiteit maar hoogtij vieren!

Ligt eraan een originele oldtimer is vaak het meeste waard, een aangepaste (verprutste) zakt gelijk in waarde.
Met zijspancombinaties ligt dat iets anders.
 
Oh jee, als nu opeens iedereen t leuk gaat vinden... *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan