EHE en zij(n)spannen; deel 2

Niet alleen de garage ruikt lekker.... die lucht zat wel even in t hele huis...

De rest van de tips ben ik t wel mee eens en heb ik ook wel zelf zo ervaren en ondervonden. Schuren heb ik alle kanten wel gedaan, maar aan de binnenzijde wel een stukje minder agressief omdat ik t niet schuin heb weg geslepen.

Net even een half uurtje met de bandschuurmachine gespeeld en t komt al aardig in de goede richting
20201222_124311.jpg
 
Nou, dat valt eigenlijk ook heel erg mee.
Constant latex handschoenen aan, stofmasker voor en een grote overall aan.
Heb wel wat plekjes waar t prikt in mijn vingers zonder dat ik wat kan zien zitten (ook niet met bril). Maar verder eigenlijk nergens last van.
 
Nou, dat valt eigenlijk ook heel erg mee.
Constant latex handschoenen aan, stofmasker voor en een grote overall aan.
Heb wel wat plekjes waar t prikt in mijn vingers zonder dat ik wat kan zien zitten (ook niet met bril). Maar verder eigenlijk nergens last van.
Als je er maar vaak genoeg mee werkt, komt dat vanzelf ;) :$
 
Voor het aandrukken van de matjes zijn speciale aluminium gekartelde rolletjes, zal Kwastert ook wel weten. Mijn vader heeft diverse zeilboten gebouwd en is wel erg handig met het spul. Die rolletjes werken ook om eventuele luchtbelletjes te verwijderen.
 
Voor het aandrukken van de matjes zijn speciale aluminium gekartelde rolletjes, zal Kwastert ook wel weten. Mijn vader heeft diverse zeilboten gebouwd en is wel erg handig met het spul. Die rolletjes werken ook om eventuele luchtbelletjes te verwijderen.
Zo'n rolletje heb ik er ook wel bij gebruikt
 
Iedereen een fijne kerst toegewenst en hopelijk weet iedereen binnen de beperkingen toch nog op een verstandige en veilige manier van elkaar en de feestdagen te genieten!

Ik ga nog even een kort sprintje trekken met mijn eigen GL span in de komende weken en daarna kon t wel eens een tijdje rustig worden op zijspan bouw en klus front, want EHE heeft samen met zijn familie van de week besloten te gaan verhuizen in 2021.

Dat gaat wel even een pas op de plaats worden, maar uiteindelijk komt het allemaal goed en ik denk zelfs beter.
De schuur /werkplaats / garage gaat een stukje groter worden (+/- 200m2) maar moet nog wel eerst even 120m2 van verplaatst worden, het huis wordt wel eerst even behelpen, want is te klein... maar ook de ruimte om t huis gaat iets ruimer worden (2,1 hectare), dus we hebben er op termijn weer een BOT locatie bij.

Ons eigen huis moet nog verkocht worden uiteraard, maar dat lijkt niet t grootste probleem te worden aangezien er nu binnen 1 week alleen via de tamtam en nog zonder makelaar al twee gegadigden zich gemeld hebben.

Waar gaan we naar toe: we gaan t pittoreske Vasse verruilen voor t idyllische Maria Parochie en het huis van mijn schoonmoeder kopen inclusief haar zelf erbij...😲
 
Mooi man en succes met de verhuizing, en dat is altijd een hele klus maar dat gaat vast goedkomen
 
  • Leuk
Waarderingen: EHE
Ik zie voor mijn geestesoog beelden van jouw werkplaats/schuur voorbij komen, ik geef nu al plaatsvervangend de moed op.
Je bent een held, van harte!
 
Proficiat met je nieuwe woonst :}( sterkte met u schoonmoeder) waneer is de instuif ?
en een prettige kerst voor iederéén.
Grtz Fox
Je gaat nog iets te snel, maar dat gaat zeker een keer gebeuren.
Kan nu nog geen planningen maken, want t plan is nog niet scherp...
Maar ook dat gaat goed komen. Stap voor stap!
 
Terug
Bovenaan Onderaan