Eigen rechter spelen bij gladde band, mag dat?

Wat zijn trouwens de regels omtrent een oude dot code, is het bespijkeren van de band dan wel of niet toegestaan? Ik heb wel eens gehoord dat het enkel gedoogd wordt als men een spijker door de zijwand van de band slaat.
 
~[/quote]
De buurman heeft zes kinderen , dat is natuurlijk helemaal fout en slecht voor het milieu .
Zal ik een briefje op z'n voordeur plakken of zal ik een paar van die kinderen afschieten .
~
 
Zet maar buiten moet morgen toch naar het City Centrum ....... zal er een speer induwen :P

Daar heb ik nu niets meer aan, het wiel is er al uit... :(

Ik heb nog wel een kale en hoe dan ook illegale dragraceband op een andere motor, misschien dat je daar ff een post-it op kunt plakken anders?

Nu nog even een band bestellen.

Maar liefst ruim €150,-- verschil tussen de prijs die SBB opgaf en Motoport Veldhoven...
 
Daar heb ik nu niets meer aan, het wiel is er al uit... :(

Ik heb nog wel een kale en hoe dan ook illegale dragraceband op een andere motor, misschien dat je daar ff een post-it op kunt plakken anders?

Nu nog even een band bestellen.

Maar liefst ruim €150,-- verschil tussen de prijs die SBB opgaf en Motoport Veldhoven...


Ja die prijzen kunnen flink verschillen wel goed letten op de DOT code ;) Zelfs Motoport waar ik zelden iets koop O-) hebben DOT van 1-2 jaar oud.Wat een bagger tent :r is dat daar altijd al geweest.

Paradigit failliet en hij zit daar met zijn geld in })
 
Laatst bewerkt:
Hmm...ik constateerde gister dat mijn achterband toe is aan vervanging: het gehele loopvlak is kaal en op diverse plekken zijn grote delen canvas zichtbaar...

Had niemand mij daar even middels een punaise dan wel spijker op kunnen attenderen?! :(
Hee, dat had ik weken geleden al gedaan. Heb je dat niet gezien dan? :+
 
De buurman heeft zes kinderen , dat is natuurlijk helemaal fout en slecht voor het milieu .
Zal ik een briefje op z'n voordeur plakken of zal ik een paar van die kinderen afschieten .
\
Ik zou eerder een paar punaises prikken op de plek waarmee die kinderen gemaakt worden.
Ik hoop dan wel dat je redelijk hard kan rennen....... :+
 
Laatst bewerkt:
Ja die prijzen kunnen flink verschillen wel goed letten op de DOT code ;) Zelfs Motoport waar ik zelden iets koop O-) hebben DOT van 1-2 jaar oud.Wat een bagger tent :r is dat daar altijd al geweest.

Paradigit failliet en hij zit daar met zijn geld in })
DOT-code kan ik vooraf al opgeven......
Maar 2 jaar oud is geen enkel probleem als de klant tenminste wat kilometers maakt. Iemand die weinig rijdt kan wel beter een zo jong mogelijke band monteren, daar moet de band vaak eerder vanwege ouderdom vervangen worden dan door slijtage. :+
 
Als ik het uit vroegere discussies goed hadden begrepen krijg je pas problemen met een band ouder dan 5 jaar ,
Klopt dat nog steeds ?
(Wel in de veronderstelling dat er nog steeds profiel op zit/zat)
 
Als ik het uit vroegere discussies goed hadden begrepen krijg je pas problemen met een band ouder dan 5 jaar ,
Klopt dat nog steeds ?
(Wel in de veronderstelling dat er nog steeds profiel op zit/zat)

Als je er maar voor zorgt dat de T.S. er niet bij kan komen.
 
Laatst bewerkt:
Als je er maar voor zorgt dat de T.S. er niet bij kan komen.
Wordt wel een beetje afgezaagd vind je niet ?
De TS heeft de VRAAG gesteld of hij voor eigen rechter mocht spelen ,
Het unaniem antwoord wat "NEE".
Hij heeft het NIET gedaan ,
Case close zou ik denken ?
 
Als ik het uit vroegere discussies goed hadden begrepen krijg je pas problemen met een band ouder dan 5 jaar ,
Klopt dat nog steeds ?
(Wel in de veronderstelling dat er nog steeds profiel op zit/zat)
Nee.
wij kennen in NL geen maximale houdbaarheidsdatum op motorbanden. Je dient hiervoor je eigen gezonde verstand te gebruiken, en de band mag niet zichtbaar ingescheurd zijn door uitdroging.
Wij motorbandenhandelaren mogen dus banden die ouder zijn dan 5 jaar gewoon verkopen als we dat zouden willen. En als je dat dan al zou doen als handelaar (die zijn reputatie op het spel wil zetten) laat dat dan uitdrukkelijk weten aan de klant, geef veel korting, en vermeld het (uit zelfbescherming) ook duidelijk op de factuur!
 
Ik heb nog eens nagedacht over de begin post/topictitel.
Elke keer dat het regent wordt mijn band ook glad.
Die van anderen dus ook.
Moet ik dan in elke band die ik zie een spijker drukken want zoveel vrije tijd heb ik niet.(als ik een moraalridder was)
 
Terug
Bovenaan Onderaan