Eigen rechter spelen bij gladde band, mag dat?

Jammer dat je je afsluit voor kritiek of suggesties.
Denk dat Charliefox het toch duidelijk genoeg uitgelegd heeft.
Dit heeft niets meer met motorrijden of en motor-forum te maken en elkaar een beetje stangen.
Hier wordt gewoon een bepaalde sfeer weggezet die je toch niet op een forum wilt hebben...

Zou zeggen..; neem jullie verantwoording en doe niet mee aan dit tendentieuze gedrag.
Zoals je zelf kunt lezen sta ik niet alleen met dat standpunt.
Zoals altijd wordt er de nodige onzin geschreven, meestal echter met een dosis ironie en veel extremer dan de openingspost wordt het niet.
 
De topicstarter vraagt advies m.b.t. tot het vernielen van andermans eigendom omdat hij kennelijk van mening is dat hij mogelijke misstanden in het verkeer eigenhandig aan de kaak dient te stellen...daarmee is de toon reeds gezet want ik denk dat er, behalve de TS, niemand is die op het idee komt andermans motorbanden lek te steken vanwege een gebrek aan profiel (!).

Daar wordt in dezelfde toon, zij het grotendeels wel op ludieke wijze, op gereageerd, waarop de TS nog eens van leer trekt tegen de mede-forummers...tja...wat verwacht je dan?

Het is een internetforum...misschien moet je het iets minder serieus nemen?
Dat zou de meeste 'motorrijders' trouwens ook wel sieren, zichzelf minder serieus nemen...(stelletje powerrangers!) :+

Oh, en MBM is van de pliesie dus nogal wiedes dat deze zich afsluit van kritiek en suggesties, dat is immers één van de kwalificaties benodigd voor zijn werk! :P
 
Als iemand een verkeerde toon zet,vrijwaard anderen dan toch nog niet om dan maar helemaal los te gaan? Mensen kunnen toch ook op een normale manier reageren? Misschien leert de ander er dan nog wat van.. dit wekt alleen maar afkeer op.

Wel eens hoor, volgens mij heb ik dat zelf ook wel geprobeerd.

Maar er speelden meerdere dingen, natuurlijk reageren er posters veel te fel van toon, maar ok MF, hoort er bij en gebeurd al jaren.

TS zelf volharde ook nog eens door zichzelf in een ivoren toren te plaatsen en eigenlijk net zo te reageren op anderen op een manier zoals hij ze beschuldigde?
Daarna de discussie in het belachelijke trekken.

Beetje relatieveren en toegeven zou volgens mij best eens goed zijn, maar ok, dat is voor iedereen een leerproces wat nooit ophoudt. ;)

Het is internet en digitaal communiceren blijft een stuk lastiger dan samen aan een bakkie koffie dit probleem doornemen.
 
*:) *:) *:)
Iedereen vind dat je je mening mag geven en als dat gebeurt dan mag het weer niet.
Fantastich topic :+

Als ik vraag hoe je een bom maakt (doe ik niet hoor O-) maar ALS....) dan heb ik in no time MBM en zijn collega's op de stoep staan :+
Dus de vraag lokt de reactie uit....

Ben benieuwd.....komt u maar... 8-)
*:) *:) *:)
 
Jammer dat je je afsluit voor kritiek of suggesties.
Denk dat Charliefox het toch duidelijk genoeg uitgelegd heeft.
Dit heeft niets meer met motorrijden of en motor-forum te maken en elkaar een beetje stangen.
Hier wordt gewoon een bepaalde sfeer weggezet die je toch niet op een forum wilt hebben...

Zou zeggen..; neem jullie verantwoording en doe niet mee aan dit tendentieuze gedrag.
Zoals je zelf kunt lezen sta ik niet alleen met dat standpunt.


Vrede op Aarde :+

IK....... zou de TS graag willen vragen om eens een Harley treffen te gaan bezoeken.En daar dan in zijn ogen , in elke kale band een spijker te gaan duwen. _O- :+

https://www.google.nl/search?q=satu...Ld83NID9M:&usg=__RB-2HXg3BmxhazPijKIr05nVW6Q=
 
Lekker democratisch :Y

Ik vind dat de straffen op reply's die beginnen met "Ik wil toch even reageren puur op de topictitel." ernstig omhoog moeten gaan. Te beginnen met een weekban.


Gelukkig vind je de straffen wel goed genoeg voor als ze je vrouw/vriendin/dochter/nichtje verkrachten. Dat relativeert gelukkig weer een beetje.
Waar lees je dat ik de straffen daarvoor wel hoog genoeg vind?
Ik schreef dat de straffen in dit land nergens op slaan en niet dat de straffen hiervoor nergens op slaan.
 
Jammer dat je je afsluit voor kritiek of suggesties.
Denk dat Charliefox het toch duidelijk genoeg uitgelegd heeft.
Dit heeft niets meer met motorrijden of en motor-forum te maken en elkaar een beetje stangen.
Hier wordt gewoon een bepaalde sfeer weggezet die je toch niet op een forum wilt hebben...

Zou zeggen..; neem jullie verantwoording en doe niet mee aan dit tendentieuze gedrag.
Zoals je zelf kunt lezen sta ik niet alleen met dat standpunt.

Ik sluit mij helemaal nergens voor af, ik heb mezelf gister in slaap gehuild, zo erg ben ik onder de indruk !!
Not.

Tendentieus... hoe noem je het als meerderen besluiten samen een mening in een bepaalde richting te delen en daarmee naar buiten te komen en als er dan iemand die meningen probeert te gebruiken om een crewlid onder druk te zetten een topic te sluiten, terwijl daar volgens de op M-F geldende waarden en normen totaal geen reden voor is ?

De sfeer die neergezet word.... daar doe je nu zelf flink aan mee :)

Ik neem mijn verantwoording maar laat mij zeker niet sturen.

De replys van de TS zijn niet degene die in dit topic een bepaalde sfeer neerzetten.
Dat zijn mensen die zich laten opfokken en meegaan in "oohhw, wat erg.... " en en passant zelf er een schepje bovenop doen door vanuit hun zelf ingekleurde blik nog eens aan te geven wat er zo erg is. Als 10 gebruikers het ieder zo 10%
erger maakt, dan kom je er wel ja.
 
Waar lees je dat ik de straffen daarvoor wel hoog genoeg vind?
Ik schreef dat de straffen in dit land nergens op slaan en niet dat de straffen hiervoor nergens op slaan.

Dat lees ik nergens.
Maar die 2 noem je zo specifiek.... Oeps.. heb ik zomaar meegedaan aan een verkeerde sfeer neerzetten ?

Hoe makkelijk is 't... :)


Ik vind dit een erg leerzaam topic.
Volgens mij zouden meer gebruikers eens op die manier dit topic moeten lezen.









LOL@MBM

Als iedereen die over dit topic struikelt er gewoon omheen gaat en het links laat liggen (rechts mag ook overigens) dan is er weinig aan de hand denk ik.

Gewoon restant kersstol flink vol boter smeren, Mariah Carey, Wham en Bing Crosby terug in hun hok en verder gaan met je leven zonder dit topic!

:^

Ik ben absoluut een voorstander van de 'Broken Window" gedachte, maar als op dit moment dit topic hetgeen is waar men zich druk over maakt dan moet er eens nagedacht worden over prioriteiten.
 
Laatst bewerkt:
Schitterend topic dit :)

Bij de eerst komende MFMM neem ik maar een doosje spijkers mee. Kan ik mooi iedereen een goede dienst bewijzen en veel vrienden maken, door ze op de gebreken te wijzen. Zou niet willen dat daar iemand weg ging met een gladde band :+
 
Schitterend topic dit :)

Er is alweer een nieuw leuk topic aangemaakt :+

http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/409082/Schoenen-op-A1-1.html
Bij de eerst komende MFMM neem ik maar een doosje spijkers mee. Kan ik mooi iedereen een goede dienst bewijzen en veel vrienden maken, door ze op de gebreken te wijzen. Zou niet willen dat daar iemand weg ging met een gladde band :+



Na een aantal banden rij je zeker met een gladde mond zonder tanden,platte neus de poort uit })
 
Laatst bewerkt:
je kan beter een doosje visite kaartjes meenemen van je nog op te starten bandenbedrijf. Want er zullen er genoeg zijn met van die gladde plakbanden.
hou je er nog wat aan over ook, misschien zelfs een paar vrienden.
 
Ik zou een vrachtwagen vol banden meenemen en een mobiele bandenwisselaar. Gelijk ter plekke verwisselen. Goeie handel zo'n mfmm
 
Laatst bewerkt:
Waar moeten de mods op ingrijpen dan ?

Niets wat tegen de regels is hier in dit topic en ik vind het wel amusant hoe kortzichtig sommigen zijn en hoe makkelijk ze zich voor de gek laten houden.

Ik ga nog een kloon aanmaken
:9
Hmmm...... Bevestig je hiermee wat ik al een tijdje denk?
Dat de openingsposting gedaan is door een kloon om de boel een beetje te stangen? En daarna wat olie op het vuur. Een beetje leven in de dooie kerstbrij brengen?
 
Laatst bewerkt:
je kan beter een doosje visite kaartjes meenemen van je nog op te starten bandenbedrijf. Want er zullen er genoeg zijn met van die gladde plakbanden.
hou je er nog wat aan over ook, misschien zelfs een paar vrienden.
Zoals al eerder geschreven: dat doe ik regelmatig.
Meestal hoor ik niets meer, soms komen ze inderdaad langs, en een enkeling wordt boos.....
 
Hmmm...... Bevestig je hiermee wat ik al een tijdje denk?
Dat de openingsposting gedaan is door een kloon om de boel een beetje te stangen? En daarna wat olie op het vuur. Een beetje leven in de dooie kerstbrij brengen?

Ik kan alleen bevestigen dat je gedachten niet correct zijn, wat betreft het kloon-gedeelte. ;)

Voor de rest... ik zou er alleen maar naar kunnen gissen, maar ik denk ook dat eea 'luchtig geinterpreteerd' zou moeten worden :Y
 
Ik kan alleen bevestigen dat je gedachten niet correct zijn, wat betreft het kloon-gedeelte. ;)

Voor de rest... ik zou er alleen maar naar kunnen gissen, maar ik denk ook dat eea 'luchtig geinterpreteerd' zou moeten worden :Y


Yep geen lucht meer in de band van het slachtoffer van TS :P
 
*:) *:) *:)

Fantastich topic :+ ......

Ben benieuwd.....komt u maar... 8-)
*:) *:) *:)
munchstretchcouch2.gif
 
Terug
Bovenaan Onderaan