Eigen rechter spelen bij gladde band, mag dat?

tja, na het 15e postje,ofzo, stond hij op het goede pad. daarna een hele hoop onverwerkt testeron uit de onderbuik streek. en daarna nog een stel die nog ff een eigen plasje over het kapot gezeken topic moesten doen.


ach , het leest lekker weg. en je moet wat op deze dagen toch
 
Laatst bewerkt:
TS stelt toch op een normale manier een (misschien niet alledaagse) vraag en krijgt alleen maar verwensingen en beschuldigingen naar het hoofd geslingerd.
Ook de moderators lijken in deze nogal een eigen mening te hebben. Had van hen toch wel iets meer onafhankelijkheid en respect verwacht.

Eerste keer dat ik zoiets meemaak hier en wil wel even dit zeggen: "Een forum als dit onwaardig".

Zeker de eerste keer dat je hier komt dan? :+
 
Zeker de eerste keer dat je hier komt dan? :+
Wel in dit topic ja.
De humor waarmee het nu mee afgedaan wordt was eerder in het topic ver te zoeken.
(Misschien heb ik niet zorgvuldig genoeg gelezen want na een pagina of zes ging het me wel vervelen)
Iemand afzeiken op zo'n manier is niet meer van deze tijd he.., we zijn volwassen mensen en geen kleuters meer.
 
Ik had er inderdaad ook al eerder wat over geroepen. Vind het ook beneden alle peil hoewel ik echt wel wat Amsterdams zuigen en stangen gewend ben. Ook mij verbaast het dat er niet gemodereerd wordt. Nu weet ik dat de algemene policy op dit forum is om bij voorkeur niet te modereren, maar het zoveel mogelijk aan de leden zelf over te laten. Democratisch proces, beetje maatschappijtje in het klein. Maar er zijn m.i. grenzen anders is het eind zoek. Het schept een bepaalde cultuur. Alles kan en mag want immers toch geen moderatie (en evt maatregelen).

Ook voelt het niet goed omdat ik dit forum vrij hoog heb zitten. Het wordt druk bezocht en er is veel informatie te halen. Alles geregeld door een groepje enthousiaste vrijwilligers die zich belangeloos inzetten. Reden waarom ik het mede financieel steun. En dan krijg je zo'n topic waar verschillende mensen helemaal op los gaan en waar dan niet ingegrepen wordt. Voelt toch wat dubbel dan.

Ik hoop dat we in 2016 weer een klein beetje gas terugnemen. Geintje, beetje stangen, allemaal prima. Maar niet zoals hier is gebeurd. Eindeloos doorgaan totdat we er flauw van werden ...
 
Ik had er inderdaad ook al eerder wat over geroepen. Vind het ook beneden alle peil hoewel ik echt wel wat Amsterdams zuigen en stangen gewend ben......

Ik hoop dat we in 2016 weer een klein beetje gas terugnemen. Geintje, beetje stangen, allemaal prima. Maar niet zoals hier is gebeurd. Eindeloos doorgaan totdat we er flauw van werden ...
Goed verwoord, zit al een tijdje dit te volgen, ik dacht al: ben ik nou echt een oldtimer? Gelukkig zijn er nog relativerende MF ers.
Wat moet ik hier nog aan toe voegen. Kappennou.🙈🙉🙊
 
Laatst bewerkt:
Kom nou toch...
Hoe is het mogelijk dat iemand hier die banden van een ander lek wilt steken voor seriues wordt genomen, waar haalt ie het lef vandaan...en what's next????
motorrijders die te snel rijden een bezemsteel tussen de spaken
bromfietsers zonder helm van hun brommer afslaan
rolerscaters zonder bescherming achter een auto aanslepen

IMHO is hij gewoon een grens over gegaan, JE BLIJFT VAN ANDERMANS SPULLEN AF, PUNT
 
Kom nou toch...
Hoe is het mogelijk dat iemand hier die banden van een ander lek wilt steken voor seriues wordt genomen, waar haalt ie het lef vandaan...en what's next????
motorrijders die te snel rijden een bezemsteel tussen de spaken
bromfietsers zonder helm van hun brommer afslaan
rolerscaters zonder bescherming achter een auto aanslepen

IMHO is hij gewoon een grens over gegaan, JE BLIJFT VAN ANDERMANS SPULLEN AF, PUNT
LEES toch een keer man hij heeft alleen gevraagd of dat strafbaar is!
 
Dat klopt wel, maar daarmee zet hij wel de toon van dit topic.
En daar gaat het dus ook mis.

Dat dit zou ontsporen was makkelijker te voorspellen dan de winnende lot nummers iig.


Als iemand een verkeerde toon zet,vrijwaard anderen dan toch nog niet om dan maar helemaal los te gaan? Mensen kunnen toch ook op een normale manier reageren? Misschien leert de ander er dan nog wat van.. dit wekt alleen maar afkeer op.
 
LEES toch een keer man hij heeft alleen gevraagd of dat strafbaar is!

Klopt, maar zelf vond hij het dus klaarblijkelijk allemaal al wel ok, en met de wet aan zijn zijde had hij het misschien wel gedaan.

En het meest bijzondere vond ik nog dat er in de openingspost nergens stond dat hij geprobeerd had de eigenaar van de motor op een normale manier te benaderen of zou benaderen.
En als je dan met eerste gedachte komt om dan maar het eigendom van een ander stuk te maken... ja dan plaats je jezelf gewoon in een hoek.
 
LEES toch een keer man hij heeft alleen gevraagd of dat strafbaar is!
Nou, het leek meer of hij het voornemens was, en hij checkte nog even hoe de gemeenschap er over dacht:

Ben ik strafbaar als ik er gewoon een spijker in druk? Dan moet ie wel een nieuwe kopen.
(iets stuk maken doe ik dan immers niet want de band is al op...)
Of is er een betere optie?
 
Het is inderdaad allemaal en helemaal ontspoort in dit topic. En naar aanleiding van M14 zijn opmerking heb ik vanochtend een slotje aangevraagd. Ik vond 't ook wel mooi geweest.

Nee, wanneer je rijd met een profielloze band ga je meteen onderuit en gaat iedereen om je heen dood!

/sarcasm



Tijd voor een slotje? :p Onzin heeft nu wel lang genoeg geduurt. Daarbij, de TS reageert niet meer, nu is het niet meer leuk -O- ....... O-)

Gezien onderstaande opmerking van Bolski denk ik dat hij mijn berichtje als eerste heeft gelezen.

Als niemand het topic nog interessant vindt, zakt het vanzelf weg in de donkere catacomben van MF.

Het topic is langzaam overgegaan in een bij tijd en wijle leerzaam topic over de grip die een band zonder profiel nog heeft.

Tja wat nu te doen, als de modjes niet ingrijpen/sluiten? Allemaal een slotje aanvragen, of dit topic totaal negeren? Zegt u het maar.
 
Laatst bewerkt:
Ben ik strafbaar als ik er gewoon een spijker in druk? Dan moet ie wel een nieuwe kopen.
(iets stuk maken doe ik dan immers niet want de band is al op...)

Mijn broek zakte om meerdere redenen af toen ik het las :o
 
Laatst bewerkt:
Ik wil toch even reageren puur op de topictitel.
Wat mij betreft mag je alleen eigen rechter spelen als je een inbreker betrapt in je eigen huis of als je een dief betrapt die je motor wil jatten. Puur omdat de straffen in dit land nergens op slaan.
Andere overtredingen mag je adresseren (ik heb voor verkeersregeldoeleinden wat knipperverlichting die ik wel eens misbruik) maar daar moet het stoppen.
 
Tja wat nu te doen, als de modjes niet ingrijpen/sluiten? Allemaal een slotje aanvragen, of dit topic totaal negeren? Zegt u het maar.

Waar moeten de mods op ingrijpen dan ?

Niets wat tegen de regels is hier in dit topic en ik vind het wel amusant hoe kortzichtig sommigen zijn en hoe makkelijk ze zich voor de gek laten houden.

Ik ga nog een kloon aanmaken :9
 
Ik wil toch even reageren puur op de topictitel.
Wat mij betreft mag je alleen eigen rechter spelen als je een inbreker betrapt in je eigen huis of als je een dief betrapt die je motor wil jatten. Puur omdat de straffen in dit land nergens op slaan.

Lekker democratisch :Y

Ik vind dat de straffen op reply's die beginnen met "Ik wil toch even reageren puur op de topictitel." ernstig omhoog moeten gaan. Te beginnen met een weekban.


Gelukkig vind je de straffen wel goed genoeg voor als ze je vrouw/vriendin/dochter/nichtje verkrachten. Dat relativeert gelukkig weer een beetje.
 
LOL@MBM

Als iedereen die over dit topic struikelt er gewoon omheen gaat en het links laat liggen (rechts mag ook overigens) dan is er weinig aan de hand denk ik.

Gewoon restant kersstol flink vol boter smeren, Mariah Carey, Wham en Bing Crosby terug in hun hok en verder gaan met je leven zonder dit topic!
 
Waar moeten de mods op ingrijpen dan ?

Niets wat tegen de regels is hier in dit topic en ik vind het wel amusant hoe kortzichtig sommigen zijn en hoe makkelijk ze zich voor de gek laten houden.

Ik ga nog een kloon aanmaken :9
Jammer dat je je afsluit voor kritiek of suggesties.
Denk dat Charliefox het toch duidelijk genoeg uitgelegd heeft.
Dit heeft niets meer met motorrijden of en motor-forum te maken en elkaar een beetje stangen.
Hier wordt gewoon een bepaalde sfeer weggezet die je toch niet op een forum wilt hebben...

Zou zeggen..; neem jullie verantwoording en doe niet mee aan dit tendentieuze gedrag.
Zoals je zelf kunt lezen sta ik niet alleen met dat standpunt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan