Eigenaar vindt gestolen motor terug op internet

Disreact

MF'er
16 jul 2008
54
0
Eindhoven
Ik deel hem gewoon omdat het leuk is om te lezen dat het ook wel eens goed komt.
http://www.omroepbrabant.nl/?news/2...15+en+18+jaar)+opgepakt+na+achtervolging.aspx

Gestolen motor duikt op in Bergen op Zoom, twee verdachten (15 en 18 jaar) opgepakt na achtervolging

BERGEN OP ZOOM - Het op internet te koop aanbieden van een gestolen motor zijn een jongen (15) en een man (18) uit Bergen op Zoom woensdag duur komen te staan. Beiden werden na een korte achtervolging door de politie in de Kastanjelaan en het Acaciahof opgepakt.

De motor werd afgelopen zaterdag gestolen in Nijmegen. De eigenaar van het vehicle deed aangifte, maar speurde ook zelf op internet. Daar kwam hij zijn motor tegen die door iemand uit Bergen op Zoom te koop werd aangeboden.

De eigenaar meldde zich als ‘geïnteresseerde koper’ en maakte een afspraak in het Acaciahof. Ook schakelde hij de politie die op de achtergrond meekeek bij de transactie.

Toen de politie in beeld kwam gingen vijf personen die bij de verkoop waren betrokken ervandoor. Agenten hielden na een korte achtervolging twee van de vijf verdachten aan. Zij zitten nog vast. De politie is nog op zoek naar drie overige verdachten en sluit meerdere aanhoudingen niet uit.
 
"vijf personen die bij de verkoop waren betrokken"

Dat is een flinke club sjappies die de centen verdelen gingen. Mooi dat ze er in ieder geval twee van te pakken hebben. En nu hopen dat ze er niet met 16 uur taakstraf vanaf komen en dat ze de motor verder ook niet beschadigd hebben.
 
Nog tieners :N Erg jammer om te lezen dat ze op die leeftijd al zulke idiote dingen doen. Mijn eerste reactie is gooi ze in jeugd detentie. Maar dat volgens mijn meer kwaad dan goed op die leeftijd. Flinke taakstraf klinkt wel goed inderdaad. Ongeacht de leeftijd, afblijven met je poten van andermans spul.
 
Nog tieners :N Erg jammer om te lezen dat ze op die leeftijd al zulke idiote dingen doen. Mijn eerste reactie is gooi ze in jeugd detentie. Maar dat volgens mijn meer kwaad dan goed op die leeftijd. Flinke taakstraf klinkt wel goed inderdaad. Ongeacht de leeftijd, afblijven met je poten van andermans spul.

Taakstraf??? O-)

Beste remedie? :) De Rijkspolitie op de motor met zijspan nog een keer inzetten als ooit op De Dam in Amsterdam. Eén agent achter het stuur, en één in de zijspan, met de lange wapenstok. Niet dat kort twijgje van tegenwoordig.
Helaas, de Rijkspolitie bestaat niet meer :N
Zou anders wel een mooi gezicht zijn. Achter dat tuig aan en meppen maar. Wedden dat ze het meteen en voorgoed afleren :(
 
Laatst bewerkt:
Klootzakken..
Neef van een collega van mij ook deze week,
motorscooter was gejat, 2 dagen later teruggevonden bij een verkoper in Rijsbergen
 
fijn dat de fiets terecht is.
Zijn er nog uiterlijke kenmerken bekend van de daders?
Dit om eventuele zogenaamde geintresseerden te kunnen doorzien als ik iets in de verkoop gooi.
 
fijn dat de fiets terecht is.
Zijn er nog uiterlijke kenmerken bekend van de daders?
Dit om eventuele zogenaamde geintresseerden te kunnen doorzien als ik iets in de verkoop gooi.
Bontkraag, opgeschoren kapsel en gebrekkig Nederlands met een kloteaccent
 
Laatst bewerkt:
Ja, zo ken ik er ook nog een: De Wet van Bendevanmarx:

Naarmate het aantal diefstallen stijgt wordt de waarschijnlijkheid groter dat er criminelen aan het werk zijn.
 
ja als je roept dat de daders uit frankrijk komen en vast een stokbrood en paturain bij zich hebben generaliseer & discrimineer je niet.
waar ligt dat toch aan ?
 
ja als je roept dat de daders uit frankrijk komen en vast een stokbrood en paturain bij zich hebben generaliseer & discrimineer je niet.
waar ligt dat toch aan ?

Dan generaliseer je wel. Of je daarmee discrimineert...?

Wat is er discriminerend aan een stokbrood bij je hebben? :?
 
er word al snel rasiesme geroepen als het om een bepaalde bevolkingsgroep gaat, daar kunnen velen niet goed tegen.
En die wegstopmethode is niet goed he. Als we het niet benoemen bestaat het ook niet
#oogklep
maar doe mij maar wit stokbrood

edit..

sorry.. ik bedoelde blank stokbrood :P
 
Laatst bewerkt:
Wat ik dan wer niet begrijp is het volgende.
Je weet dat ze er vandoor zullen gaan.
De politie is er bij.
Hoe kan dat nou dat er drie ontkomen zijn?
 
Terug
Bovenaan Onderaan