Eigenaar vindt gestolen motor terug op internet

~
Wat ik dan wer niet begrijp is het volgende.
Je weet dat ze er vandoor zullen gaan.
De politie is er bij.
Hoe kan dat nou dat er drie ontkomen zijn?~
µ

De rest van het korps moest urgent ingezet worden omdat André Rieu de wet overtrad en een drone boven zijn optreden liet vliegen :+ . Die moest dringend in beslag genomen worden.Kwestie van prioriteiten he.

btw, stokbrood, stokbrood, ik vind dit bijzonder discriminerend voor onze oerhollandse krentenbol :Y

Oeps, weer fout bezig; moet zijn oer-NEDERLANDSE krentenbol, anders heb ik weer ruzie met de Brabanders, de Zeeuwen, de Twentenaren .......
 
Laatst bewerkt:
1 dikke agent, 1 luie agent en 5 jonge crimineeltjes die hun hele leven altijd al overal voor wegrennen. Doe de rekensom.
 
\
Wat ik dan wer niet begrijp is het volgende.
Je weet dat ze er vandoor zullen gaan.
De politie is er bij.
Hoe kan dat nou dat er drie ontkomen zijn?\
µ

De rest van het korps moest urgent ingezet worden omdat André Rieu de wet overtrad en een drone boven zijn optreden liet vliegen :+ . Die moest dringend in beslag genomen worden.Kwestie van prioriteiten he.

btw, stokbrood, stokbrood, ik vind dit bijzonder discriminerend voor onze oerhollandse krentenbol :Y

Oeps, weer fout bezig; moet zijn oer-NEDERLANDSE krentenbol, anders heb ik weer ruzie met de Brabanders, de Zeeuwen, de Twentenaren .......
Zijn het geen rozijnen ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan