Eikel die zijn geld terug wil of ... ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
:W

Lekker inhoudelijk.



Dus jongens, jullie weten het.
Iedereen van na 1970 heeft geen verstand van auto's/ motors kopen.
Want toen zaten we nog in de pampers/barbies spelen etc...(ik haat barbie trouwens, maar dat terzijde :P )

Vroegâh....toen je nog motors kon kopen en iemand op zijn reebruine ogen kon vertrouwen....
En vervolgens beteuterd zijn als het frame gescheurd is. _O-


:^ en dan ook nog zeggen:
één veel te goedkoop voor hetgeen het was
_O- Toen had er toch een alarmbelletje moeten rinkelen?
 
En verkopen aan een al even malafide handelaar met 30% winst :P
Dus als je hetzelf had gedaan (onderdelen eraf en doorverkopen) had je er 50% winst op kunnen maken. Was er niet iets met domme belg ergens?

Maar goed, Thomas waar zit je ?? iedereen wil een antwoord voordat er hier een Ned-Belg oorlog ontstaat.
 
Dus als je hetzelf had gedaan (onderdelen eraf en doorverkopen) had je er 50% winst op kunnen maken. Was er niet iets met domme belg ergens?

Maar goed, Thomas waar zit je ?? iedereen wil een antwoord voordat er hier een Ned-Belg oorlog ontstaat.
En dat zou voor jou toch niet goed zijn... :N O-)
 
ned-belg oorlog?
nowp,

fred kroket
je zit ernaast...

als iets te goedkoop is om waar te zijn,
dan is het dat ook,
dan mag je nog 50 jaar of 15 jaar zijn,
daar doen pampers niks aan.

Ik ken volwassenen die pampers dragen uit medische problemen,
en die denken verdomd logisch.

Jouw logica klopt gewoon niet.
maar goed...

Ik heb mijn 125je ook 2e hands gekocht, en dat ding was in quasi perfecte staat.

Ik heb mijn clio 2ehands gekocht, op enkele schrammen na, motorisch perfect...

Ik heb ooit mijn starlet 2e hands verkocht, klein duikje, (daar heb ik koper zelfs op gewezen), maar motorisch degelijke wagen...

dat jij gewoon éénieder vertrouwt en blindelings koopt:
*ga maar weer in pampers gaan zitten en met barbie spelen*
 
Jongetjes en Meisjes,

Laten we het hier netjes houden. Als Thomas terug komt, ziet ie zijn hele topic vol gespammed en denkt ie: Bekijk het allemaal maar, ik vertel niets meer.
En dát lijkt me niet de bedoeling, we zijn natuurlijk allemaal stront-nieuwsgierig?!

Daarnaast zou ik niet graag ruzie willen hebben met onze lieve zuiderburen. Je moet ze wel te vriend houden!

Ik zeg, Vrede op aarde. (of in ieder geval tussen dat spammende volk hier!)
 
Enige hoop ik dan toch zeker, enigste bestaat namelijk niet :P

Of moet ik dat soms dubbelzinnig opvatten?

enigste=enige en staat nog altijd in de dikke Van Daele :P
Wordt (jawel met dt) frequent gebruikt in mijn streek :P
 
Laatst bewerkt:
Is kroket geen undercover Neanderthaler/ZREX1200? Die denkt al even krom zoals het hem uitkomt.



Ik weet wel wat... maar weet niet of ik dat hier mag posten van hem. Dus doe ik het niet. Heb hem wel gemeld dat er hier een aantal zeer gespannen aan het wachten zijn op antwoord.
 
Damn ...
Diezelfde *Thomas* is moderator op het Aprilia.NL forum al sinds 2005
Bezig bijtje voor een belg ...

Thomass, we Salute you })
 
Laatst bewerkt:
Wel vreemd dat overal waar hij heeft gepost de foto's weg zijn.

Ownee zit weer in het verkeerde complot topic
 
Is kroket geen undercover Neanderthaler/ZREX1200? Die denkt al even krom zoals het hem uitkomt.



Ik weet wel wat... maar weet niet of ik dat hier mag posten van hem. Dus doe ik het niet. Heb hem wel gemeld dat er hier een aantal zeer gespannen aan het wachten zijn op antwoord.
:?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan