Einde 25 KW, hoe lang moeten jullie nog ?

Ik moet toch nog 2 jaar.. heb onder mijn 21e avb gehaald en na mijn 21 op een zware motor avd afgereden en volgens de rijschool had ik dan zwaar rijbewijs maar dat blijkt nu toch niet zo te zijn.. wist zelf eerst niet hoe het zat maar ik ben er nu wel achter maja flink balen eerst denken dat je zwaar mag en dan toch nog na je 21ste 2 jaar licht moeten rijden..

Vreemd. Beide examens moet je in dezelfde categorie afleggen, dus je hebt je AVB op een < 35KW fiets gereden en je AVD op een > 35KW fiets? Dat zou bij voorbaad al niet mogen. Je hebt waarschijnlijk dan je AVB én AVD op een < 35KW fiets gereden, en ja, dan mag je inderdaad alleen op licht...
 
17-06-2011 (snik snik) dan mijn begrenzer eruit bij mijn suzuki gsxr-600 2006 van 31 naar 128 pk tjes kijk er met een dubbelgevoel naar nu gaat het al hard. Maar heb nog een jaar om hem echt onder de knie te hebben, heb hem nu nog maar 2 maanden.
 
25 kw gaat hard zat hoor, je rijd menig auto nog wel eruit... op acceleratie
onbegrensd wen je ook alleen wel heel snel aan hoor.. hem mijne nu 2 weken en ben egienlijk al helemaal aangepast :)
 
Evil-tuinhekje, jij zit toch ook niet toevallig op het ROC in Apeldoorn?
Had eens een pc waar medal of honour op stond met die naam als player :)

Ik kan me ook best redden met de 25kw, alleen op de snelweg merk ik dat ie langzamer is.
Mijn top ligt dan ook rond de 140-150.
Wat ik zo begrijp zijn de racers allemaal sneller, dus jullie hebben niks te klagen.
 
1-10-2011 :/

Mijn top ligt bij de 160.
Plat op de tank en vol gas :P

Wat heb jij ermee gedaan 160? die van mij loopt over de 190 dat heb ik er mee gereden een aantal weken terug. 160 ben ik zo overeen daar hoef ik niet eens moeite voor te doen. Misschien een idee trek hem is open in de 4 de versnelling 160 in zijn 6 kan kloppen dan komt hij inderdaad pk te kort maar gooi hem eens in de toeren en vergeet de 5de en 6de versnelling even.
 
Evil-tuinhekje, jij zit toch ook niet toevallig op het ROC in Apeldoorn?
Had eens een pc waar medal of honour op stond met die naam als player :)

Ik kan me ook best redden met de 25kw, alleen op de snelweg merk ik dat ie langzamer is.
Mijn top ligt dan ook rond de 140-150.
Wat ik zo begrijp zijn de racers allemaal sneller, dus jullie hebben niks te klagen.

Nee ik zit in Zwolle op school :) ik wist niet dat er nog meer mensen waren met deze naam haha :P
 
Wat heb jij ermee gedaan 160? die van mij loopt over de 190 dat heb ik er mee gereden een aantal weken terug. 160 ben ik zo overeen daar hoef ik niet eens moeite voor te doen. Misschien een idee trek hem is open in de 4 de versnelling 160 in zijn 6 kan kloppen dan komt hij inderdaad pk te kort maar gooi hem eens in de toeren en vergeet de 5de en 6de versnelling even.

euh.... jij hebt ook een gixxer :P Een (moderne) racer is ook net even iets anders kan een chopper of een naked. Mijn cb400 25kw gaat 160 op de teller. Vind ik hard zat. Kan goed meekomen in het verkeer :).

Edit: Voor mij is het aftellen nu echt begonnen. Nog minder dan een jaar :Y Nu gaat het snel. Ik heb mijn rijbewijs vlak na de winter gehaald. Dus volgend seizoen kan ik lekker los :)
 
Laatst bewerkt:
euh.... jij hebt ook een gixxer :P Een (moderne) racer is ook net even iets anders kan een chopper of een naked. Mijn cb400 25kw gaat 160 op de teller. Vind ik hard zat. Kan goed meekomen in het verkeer :).

Edit: Voor mij is het aftellen nu echt begonnen. Nog minder dan een jaar :Y Nu gaat het snel. Ik heb mijn rijbewijs vlak na de winter gehaald. Dus volgend seizoen kan ik lekker los :)

Jah klopt was ook niet tegen jou of andere die choppers rijden. Kijk eens naar mijn bericht daar staat een geciteerd bericht boven die is van iemand die dezelfde motor als mij heeft. En als we beide 25kw hebben vind ik het vreemd dat die van mij "makkelijk" de 190 haald en verder wil. en die van hem stopt bij 160 bij mij stopt hij ook bij de 168 in zijn 6de versnelling maar dan moet ie hem in een lager versnelling laten staan dan haald hij de 190 vrij gemakkelijk als je niet bang bent om toeren te maken. Maar als je daar bang voor bent koop je geen gixxer.

idd 160 is hard genoeg.

Heb mijn rijbewijs in juni gehaald volgend jaar mag hij op vol vermogen 94kw onder mijn rechterhand.
 
Ik moet nog tot 26-03-2012 haha
En ben van plan daarna een suzuki GSX600R k3/4 te kopen. Zo'n zwart oranje! Zo'n mooie fiets zeg :kwijl:
hierbij nog foto'tje van m'n huidige 25kWer
IMG_2362.JPG

issie nie mooooooi :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan