Eindelijk mijn motor verlaagd

Jamlem

MF veteraan
25 okt 2003
2.310
0
Ik heb mijn motor bij Switch-Motors te Zoetermeer (www.switch-motors.nl)laten verlagen (3.5 cm),ik had de probleem dat ik niet goed plat bij de grond kwam met m'n beide voeten. Ik zag dit bedrijf op de afgelopen motorbeurs ,en meteen een afspraak gemaakt.En ik moet je zeggen dat ik uiters tevreden bent over hun werk,ze werken ook voor Safe-motors en Hans van wijk uit Zoetermeer.Ze hebben net een grote opdracht gekregen van Suzuki Nederland om 11 motoren te verlagen.
 
En hoe hebben ze het verlaagd?

Hievoor is de originele tail risers vervangen en de voorpoten iets laten zakken.Ze hebben gelijk het in/uit veren van mijn motor afgesteld.
full
 
Laatst bewerkt:
full

de foto's zijn niet van mijn eigen motor...maar zal als ik even tijd heb een foto van mijn eigen motor maken.
 
Volgens mij stelt het dus echt veel voor om zoiets voor elkaar te krijgen. Alleen weer effe kloten de vering denk ik...
 
Hmmm... maar heeft het verder geen gevolgen voor de vering en wegligging, ik ga ervan uit dat je zwaartepunt nu ook lager is...?
 
Hmmm... maar heeft het verder geen gevolgen voor de vering en wegligging, ik ga ervan uit dat je zwaartepunt nu ook lager is...?

Heeft geen gevolgen voor de vering en wegligging,ik vind hem zelfs beter rijden als voorheen. :]
 
Even een oud topic omhoog schoppen!
Ik heb afgelopen zaterdag mijn Fazer 600 laten verlagen bij Switch-motors in Zoetermeer. Ik kan niet anders zeggen dan toppie !!!!!!!!!!! :}
3,5cm is ie verlaagd, ik kan nu goed met mijn voeten bij de grond, ik hoef niet meer zo scherp te letten op kuiltjes in het wegdek als ik mijn voet neerzet.
Ideaal voor "kleine mensjes". Ik had natuurlijk ook mijn buddyseat kunnen laten verlagen, maar dan kan ik mijn knieën niet meer goed om de tank leggen, je zithouding verandert.
Nu is mijn zithouding nog precies hetzelfde, en de stuureigenschappen??
Helemaal top, gooi 'm nog net zo makkelijk de bochten in als eerst, misschien nog wel beter (vering is ook wat strakker afgesteld).
Was al bijna aan het denken om toch maar chopper te gaan rijden, hoeft nu dus niet meer.
Voor iedereen een geweldig motorseizoen gewenst en rij voorzichtig.
:] :] :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan